Басы » Кембридж бағдарламасы » Балаларға арналған сыйлық

Балаларға арналған сыйлық

Қостанай облысы, Қарабалық ауаны,

М.Горький атындағы №1

Қарабалық орта мектебінің

Қазақ тілі мен әдебиет пәні

Мұғалімі Камалова Гулжанат Мирашовна

6 сыныпқа арналған қазақ тілінен қысқа мерзімді жоспар

 

Сабақтың тақырыбы:

Балаларға арналған сыйлық

Күні:

Пән: Қазақ тілі

Мақсаты:

Сыйлық жайлы түсінік беру, жаңа сөздермен таныстыру, сыйлық таңдауға үйрету;

Күтілетін нәтиже:

Оқушылар мәтінді игере отырып, сыйлық түрлерін ажырата білді.

Сабақтың түрі:

Жаңаң сабақ

Оқыту әдістері:

Сұрақ-жауап, түсіндіру, аударма, «бес жолды» өлең,АКТ-қолдану, «кім жылдам» әдісі

Көрнекіліктер:

Сыйлық суреттері, интерактивті тақта, тақта, кітап, түрлі түсті қағаздар т.б.

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеттері

Оқыту үшін бағалау

Ұйымдастыру кезеңі:

Қызығушылығын ояту:

Үй тапсырмасын сұрау.

Жаңа сабақ

Мағынаны ажырату

Ой қозғау

Сергіту сәті

Талдау-табыс кілті

Оқулықтағы мәтінмен жұмыс.

Ой толғаныс

Оқушылармен амандасу;

Кезекші арқылы сыныпты түгендеу;

Ауыз екі сөйлеу сұрақтарын қою;

«Үнсіз сыйлық» тренингі арқылы сабаққа  дайындау.

Топқа бөлу;

Қима қағаздарын құрастыру арқылы екі топқа бөлу;

1)Гүл

2)Сыйлық суреттің артына сұрақтар жазылған.

« Сұрақ – жауап» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау,

Жабық сұрақтар қою:

1.Сөзі орысша қалай?

2.қандай сыйлық түрлері болады?

3.Сыйлықты қай уақытта сыйлайды?

«балалар әлеміне» саяхат. Слайд арқылы балаларға арнлаған сыйлық суреттері көрсетіледі.

Сыни ойлату. Постер

І топ ІІ топқа балаларға арналған сыйлықтар қандай болу керек?

«Кім жылдам?» ойыны.

Қазақша-орысша ұйқас сөздерді тауып тез айту.

Город-қала

Мальчик-….

Вода…..

Флаг-…..

Тапсырмалар беру.

Бейне материал көрсету.

Бейне материалды көрсе отырып, не сезініп, қандай сыйлық сұрау керектігін анықтау. (жеке жұмыс)

иалог құрастыру.

1-тапсырма. Диалог құрастыр.

2-тапсырма. Сөйлемді толықтырып жаз.

Анам дүкеннен сыйлық ….(етістік)

Маған …. сыйлық ұнайды.

Дүкенде сыйлықтар …….

3-тапсырма. Мәтінді оқып, аудар.

Сыйлық таңдау.

Сыйлықтың қымбат, пайдалы зат болуы  міндетті емес. Бірақ алған сыйлығың  ол адамға ұнайтындай  болуы керек. Пайдалы немесе пайдасыз да сыйлықтар бар. Сенің жақсы көрген  сыйлығың басқа адамға  ұанамауы да,  керексіз, пайдасыз болуы да мүмкін. Қымбат сыйлық  беру адамның материалдық жағдайына байланысты.

«дұрыс бұрыс» анықтау.

1.Сыйлық қымбат болу керек.

2.Сыйлықтың пайдалы болуы міндетті емес.3.Туысына,досына арнап өлең, ән сыйлауға болмайды.

Амандасады

Кезекші оқушы мұғалім сұрақтарына жауап береді.

Бір-біріне үнсіз дәптерлеріне сыйлық суретін салады.

Ұжымдық жүмыс кеспе қағаздар таңдайды.

Өткен тақырыпқа байланысты  сұраққатрға жауап береді.

Әр топ  ақылдасып, өз ойларын постерге жазады. Бір оқушы тақтаға шығып қорғайды.

Қызыға тез аудармасын айта бастайды

Бейне материалды аяғына дейін қарайды. Әр топ өз ойларын плакатқа түсіреді. Топ басшылары қорғайды.

Жаңа сөздерді сөздік дәптерге жазып алады.

Бір-бірімен сыйлық тақырыбында өзара ауызша диалог құрайды.

Мәтінді оқиды,аударады.

«Дұрыс-бұрыс» сөздері арқылы айтып отырады.

«бір шапалақ» арқылы бағалайды.

арқылы бағалау.

D:\Мои документы\ПРЕЗИНТАЦИЯ и рисунки\Аниматция 3\Анимации№\a120.gif

беру арқылы бағалау

«жұлдызша» арқылы бағалау.

«смайликтер» арқылы бағалау

Оқуға арналған үй тапсырмасы:

Шығармашылық жұмыс «Досыңа сыйлық» жасау

Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады.

Рефлексия

«Бағдаршам» арқылы кері байланыс орнату.

Сабақ түсінікті болса «қызыл»

Сабақ түсініксіз болса «сары»

Сабақты мүлде түсінбедім десең «жасыл» түсті жапсырасыңдар.

Оқушылар  тақтадағы «бағдаршам» суретіне түстерді жапсыра бастады.

D:\Мои документы\ПРЕЗИНТАЦИЯ и рисунки\Аниматция 3\Анимации№\361.gif

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *