Басы » Кембридж бағдарламасы » Оқушыларға әңгімелесудің куммулятивтік, әңгіме- дебат, зерттеушілік түрлері арқылы логикалық ойлауын дамыту

Оқушыларға әңгімелесудің куммулятивтік, әңгіме- дебат, зерттеушілік түрлері арқылы логикалық ойлауын дамыту

nurkulҚызылорда облысы
   Қазалы ауданы,   Ақтан батыр ауылы
 №190 орта мектеп
  Досан Нұргүл Қуантқанқызы
Сабақтың тақырыбы:Оқушыларға әңгімелесудің куммулятивтік, әңгіме- дебат, зерттеушілік түрлері арқылы логикалық ойлауын дамыту 

Мерзімі

16.09.2014ж

3-күн

Коучинг тақырыбы:

« Оқушыларға әңгімелесудің куммулятивтік, әңгіме- дебат, зерттеушілік түрлері арқылы логикалық ойлауын дамыту»

Жалпы мақсат:

Мұғалімдерге диалог түрінде оқыту туралы түсінік беріп және әңгімелесудің үш түріне сипаттама беру. Мұғалім мен оқушылар арасында диалогтік өзара әрекеттестік арқылы ойлауды дамыту, ойлау туралы ойлануға үйретуі, өзіндік пікірлерді дәлелдеуге бағыттауы, бағалаудың түрлі жүйелерін пайдалануы

Сілтеме:

МАН, ресурстар

Оқу нәтижесі:

«Диалогтік оқыту» модулімен танысу арқылы елестетуге, баламалы шешімдер қабылдауға, іс-әрекеттің түрлендірілген тәсілдерін енгізуге ықпал етеді, қатысушылардың ойлау қабілеттерін дамытады, функциональдық сауатылыққа бейімділікті қалыптастырады.

Қолданылатын материалдар:

 А4 парақтары, стикер, бейнероликтер, слайдтар, танысытырылым, АКТ

Оқыту әдістері:

Диалог түрінде оқыту

Оқыту үшін бағалау және оқу  үшін бағалау

АКТ

Сыни тұрғыдан ойлау

А)диалог

Ә)топтық жұмыс

Тапсырмалар:

Сұрақтарға жауап іздеу, маңызды жауап беру, өзін-өзі және бірін –бірі бағалау, топтық тапсырма, постер қорғау, рефлексия

Оқуға арналған тапсырма:

1.МАН

2.Қосымша дерек көздері

 

Уақыты

Коучтің іс-әрекеті

Мұғалімдердің іс-әрекеті

Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу

 

2 минут

Ұйымдастыру кезеңі:

«Сәлемдесу»  тренингі арқылы ұйымдастыру

Мұғалімдер бір-бірімен амандасады, орындықтарға отырады. Диалог құрады.

Топтарға бөлу

 

3 минут

Даналық сөздер арқылы топтасады Мұғалімдер ұсыныған сиқырлы қоржыннан түсті қағаздардың біреуін таңдап алады. Берілген сөздер арқылы топтасады.

Мұғалімдердің іс-әрекетін қадағалап үйренуіне жол ашу, ой-пікір қозғау, жауап нақытылық, тұжырымдамалыққа үйрену

5  минут 1.Бейнероликте қандай оқиғалар бейнеленген?

2.Мұғалімдерге не қатысы бар?

1.Мұғалімдер алдымен өздеріне берілген сұраққа өзінше ой-толғаныс жасайды, ой-пікірлерін параққа жазады.

Мұғалімдердің пікірін жинақтау, негізгі тақырыпқа, назар аударту, пікір қозғау

 

15  минут

Мұғалімдерге Александердің (2008) диалогтік оқыту туралы берген түсініктемелерін және Мерсердің әңгімелесудің зертеуі бойынша үш түріне түсінік береді.  Топтарға бейне роликтер көрсету , әңгіменің қай түріне жататынын анықтау. Мұғалімдерге ортақ сұрақтар беру, пікірлеседі. Постер арқылы қорғап шығады. Топтар бір-бірін бағалау критерийлері арқылы бағалайды.

Сергіту сәті

3 мин Баяу би тапсырма бере отырып, сыни тұрғыдан болжау, бірін-бірі тыңдау әрекеті. Пікірлесу, топтық білсесе жұмыс.

Қорытындылау рефлексия

 

5 минут

Сабақтан алған әсері туралы стикерге жазып, «Білім ағашына» жапсыруды тапсыру. Коучингке қатысқан мұғалімдерген алғыс жазылған парақшалар таратылады. 1.Мұғалімдер «Иә», «Жоқ» саулнамасына жауап береді. 2.Бүгінгі сабақ туралы «екі жұлдыз, бір тілек» жазып қалдырады.

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *