Ақтөбе облысы
Ембі қаласы
№ 7 орта мектеп
Ильясова Асель Алиевна
Recipes of different dishes
Қысқа мерзімді жоспар
ПӘНІ | Ағылшын | КЛАСЫ 7 | |
ТАҚЫРЫП | Recipes of different dishes |
МАҚСАТЫ | Жалпы тағам атауларына түсінік бере отырып,сөздік қорын молайту арқылы, тағам атауларын пайдалануды күнделікті өмірмен ұштастыра отырып, сыни ойлауға үйрету |
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ | Ақпаратты өз бетінше меңгере алады,өз ойын шет тілінде жеткізе алады, топта жұмыс жасау қабілеттері артады, сөйлеу, ойлау қабілеттері дамиды;өз пікірін қорғай алады, әңгіме, топтық таныстырылым құруды үйренеді, өз-өзін бағалау қасиеттері артады;Лексикалық және грамматикалық білімдерін үйлестіре отырып өз пікірін жеткізе алады; сыни ойлай білуге үйренеді;ақпараттық-коммуникациялық технологияны тиімді қолдана біледі.
|
уақыты | МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ | ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ | БАҒАЛАУ | РЕСУРСТАР | |
Амандасу. Оқушылар бір-біріне жүрек макетін беру арқылы бүгінгі сабақтарына сәттілік тілей отырып амандасады.Алма, алмұрт, банан суреттері арқылы топқа бөлемін.ережемен таныстырамын.
Оқушыларға сөзжұмбақ шештіру арқылы сабақтың тақырыбын ашамын.
ББҮ әдісі бойынша оқушылар тақырып бойынша не білетіні туралы сұрау, жауаптарын стикерге жазу арқылы кестеге жапсыру.
|
Шеңбер жасап бір-бірне сәттілік тілей отырып амандасады.
Оқушылар сол суреттер арқылы 3 топқа бөлінеді.
Оқушылар берілген сөзжұмбақты шешіп, жауабын тақтаға жазады.
Оқушылар сабақтың тақырыбы бойынша бар білгендерін, білгісі келетіндері туралы стикерге жазып кестеге жапсырады
|
Бағдаршам әдісі бойынша бағалау
Қолдау(үш шапалақ)
|
|||
Берілген сурет арқылыThere is some…
There are not any…грамматикалық құрылымымен сөйлем құрастыруға тапсырма беру.
|
Берілген суретті есте сақтау арқылыThere is some…
There are not any… грамматикалық құрылымы бойынша сөйлем құрастырады. |
Бағдаршам әдісі бойынша бағалау. | |||
Оқушыларға Питер,Саша және Мэри атты балалардың суреттері бар тапсырмалар ұсынылады.Оқушылар сол суретте ол балалардың тағамына қарап қандай қоспалар керектігін айтуы тиіс.
Питер –алма тобы Саша –алмұрт тобы Мэри –банандар тобы
Бағалау парағын тарату арқылы топтар бірін-бірі бағалайды
Сергіту.Жаңа сөздермен жұмыс. Бинго әдісі.Жеңімпаз оқушы марапатталады.
Сабақты бекіту. Эссе жазу “My favourite recipes”
Астivote тестілеуі Бүгінгі тақырып бойынша тест сұрақтары жазылған парақтарды таратамын
Кері байланыс. Оқушыларға бүгінгі тақырып бойынша сұрақтар қоямын.
Бағалау Критерий, бағдаршам әдісі бойынша жинаған ұпайларын санау арқылы жеңіске жеткен топты хабарлаймын.
Қорытынды
Балалар бір-бірлеріне тілектерін айтып,сабақтан алған әсерлері бойынша смайликтерді көңіл-күй экранына жабыстырады
|
Берілген тағамның атауына қарап ол балаларға қандай қоспалар керек екендігін постерге суретін салып қорғап шығады.
Оқушылар берілген кестедегі етістіктердің ағылшынша аудармасын бір-бірінен көмек сұрау арқылы табады.
Оқушылар өздерінің сүйікті тамақтары туралы эссе жазады.
Оқушылар қолдарын пультті басу арқылы тест сұрапқтарының дұрыс жауаптарын табады.
Оқушылар бүгінгі тақырып бойынша өз білгендерін ортаға саладыжәне ББҮ кестесін толықтырады |
Критерий бойынша бағалау
Бинго
Астivote тестілеуінің бағасы
|
|||
[bws_related_posts]