№14 мектеп-гимназиясының
математика пәнінің мұғалімі
Мамбетов Айдар Турдалиевич
Сабақтың тақырыбы | «Квадрат түбірлер қатысқан өрнектерді түрлендіру» | |||
Сабақтыңмақсаты | өтілген тақырыпты пысықтау және оқушылардың есеп шығару қабілеттілігін қалыптасытру | |||
Міндеттері | 1. Білімділік: көбейткішті түбір алдына шығару және түбір астына енгізу ережелерін қайтала; 2. Дамытушылық: а) математмкалық көзқарасын;ә) есепті түсіндіруде сөйлеу қабілетін дамыту; 3 Тәрбиелік: а) жұппен жұмыс жасауда өзара көмектесуге; |
|||
Күтілетін нәтиже | Өрнектерді түрлендіруді толық орындап жеке,жұп болып жұмыс жасауды және шығарылған есептерді талдауды игереді | |||
Сабақтың түрі: ашық сабақСабақтың типі: өтілген тақырыпты пысықтау сабағы
Сабақты өту тәсілі:оқытудағы жаңа тәсілдер,ой толғау,жеке және жұптық жұмыс,деңгейлік тапсырмаларды орындау Көрнекілік:оқу құралдары, таратпа материалдар |
||||
Сабақтың барысы | Мұғалімнің әрекеті | Оқушы әрекеті | Күтілетін нәтиже | |
Сабақты ұйымдастыру | 1.Оқушыларды түгелдеу2.Оқу құралын тексеру
3.Үй тапсырмасын тексеру |
Орындарын тауып,сабаққадайындалады | Оқушы күнделіктітәртіпке үйренеді | |
Тапсырмалар | ||||
1.Ой қозғау. | Тақтаға өткенді пысық — тайтын сұрақтар мен тапсырмалар жазылады. | Тапсырмаларды орын-дайды,сұрақтарға жауап айтады | Өткенді қайталап,сабаққа көңіл аударады | |
2.Жұптық жұмыс | бірнеше мысалдар түзіп, мәндерінің бар болуын анықтауды талап ету | Екі оқушы дәптерге жеке өздері мысалдар түзіп,өзара орындалуы мен жауаптарды талдайды | Өз бетімен жұмыс жасайды,бірін-бірі бағалайды | |
3. тест | тест сұрақтарын беру | Сұраққа жауап беру | Қысқа нұсқа ойлауды білу | |
4.Ой толғанысТоптық жұмыс
|
Тақтаға бірнеше дұрысемес есептер жазу | Сәйкестікті орнатып, дәптерге жауап жазады | Ой толғауды үйренеді,көшбасшы басқаларға
үлгі көрсетеді |
|
6.Сергіту сәті | Тапсырманы оқу | Қимыл әрекет жасау | Сергіту, шапшаңдық | |
Үйге тапсырма | Күнделікке жазып қояды | Білімді үйде пысық-тайды | ||
Сабақты қорыту | Тапсырмаларды орындау нәтижесін талдап,оқушыларды бағалайды | Күнделік ұсыну | Жасаған еңбегінің нә-тижесін білу | |
[bws_related_posts]