Сабақтың тақырыбы | Рационал бөлшектің қасиетін пайдаланып есеп шығару | |||
Сабақтың
мақсаты |
Аталған тақырып бойынша білімдерін пысықтап, өз бетімен талдау арқылы тақырыпты толық игеру. | |||
Міндеттері | 1.Рац.бөлшекті басқа өрнектерден ажырата білу,қасиетін пайдаланып бөлшекке амалдар қолдануды білу
2.Оқушының есеп шығару,өз бетімен талдау,логикалық және сыни тұрғыдан ойлау қабілетін дамыту 3.Дәлдікке,ұқыптылыққа,жеке және топпен жұмыс жасауға баулу,тақырыпты игеру деңгейін анықтау |
|||
Күтілетін нәтиже | Рационал бөлшекті ортақ бөлімге келтіру,қысқартуға қатысты есептерді жеке,топпен шешуді және талдауды игереді | |||
Сабақтың түрі: ашық сабақ
Сабақтың типі: өтілген тақырыпты пысықтау сабағы Сабақты өту тәсілі:оқытудағы жаңа тәсілдер,ой толғау,жеке және топтық жұмыс,деңгейлік тапсырмаларды орындау Көрнекілік:оқу құралдары, таратпа материалдар |
||||
Сабақтың барысы | Мұғалімнің әрекеті | Оқушы әрекеті | Күтілетін нәтиже | |
Сабақты ұйымдастыру
2 мин |
1.Оқушыларды түгелдеу
2.Оқу құралын тексеру 3.Үй тапсырмасын тексеру |
Орындарын тауып,сабаққа
дайындалады |
Оқушы күнделікті
тәртіпке үйренеді |
|
Тапсырмалар | ||||
1.Ой қозғау.
7 мин |
Тақтаға өткенді пысық — тайтын тапсырмалар жазылады. | Тапсырмаларды орын-
дайды,жаңа сабаққа дайын- далады |
Өткенді қайталап,
сабаққа көңіл аударады |
|
2.Жұптық жұмыс7 мин | Рационал бөлшекке бір-неше мысалдар түзіп,мәндерінің бар болуын анықтауды талап ету | Екі оқушы дәптерге жеке өздері мысалдар түзіп,оның қашан мағынасы болатынын анықтайды | Өз бетімен жұмыс жасайды,бірін-бірі бағалайды | |
3.Теориялық тест 5 мин | Қағазға екі түрлі жауапты талап ететін тест сұрақтарын беру | Сұраққа жауап беру | Қысқа нұсқа ойлауды білу | |
4.Ой толғаныс
Топтық жұмыс 7 мин |
Тақтаға бірнеше дұрыс
емес есептер жазу |
Қатені тауып,дәптерге дұрыс нұсқасын жазады | Ой толғауды үйренеді,
көшбасшы басқаларға үлгі көрсетеді |
|
5. Ой шақыру
10 мин |
Тексеру және талдау
Кітаптан деңгейлік тапсырмалар беру А: №239 3),5) В: №243 5) 7) С: № 251 2) 3) |
Үш оқушы деңгейі бойынша тақатада есеп орындап,шартын,ережелер- ді және жауапты талдайды | Өзекті мәселені талдауды,түсіндіруді, алған білімін пайдала- нуды үйренеді | |
6.Сергіту сәті | Тапсырманы оқу 3 мин | Қимыл әрекет жасау | Сергіту, шапшаңдық | |
Үйге тапсырма 1 мин | № 243 5)
№ 245 4) №252 6) |
Күнделікке жазып қояды | Білімді үйде пысық-
тайды |
|
Сабақты қорыту
3 мин |
Тапсырмаларды орындау нәтижесін талдап,
оқушыларды бағалайды |
Күнделік ұсыну | Жасаған еңбегінің нә-
тижесін білу |
|
3.Оқушы аты жөні _____________________________________________________ I нұсқа
өрнегі натурал көрсеткішті дәреже _____
2. Кезкелген функцияның графигі –парабола ______
3. 4* өрнегі бірмүше ______
4. 3* бірмүшенің стандарт түрі _____
5.Көпмүшелерге арифметикалық амалдар пайдалануға болады _____
6.Бөлшектер дұрыс қысқартылған: а) _____б) =a ______
Оқушы аты жөні _____________________________________________________ I нұсқа
өрнегі натурал көрсеткішті дәреже _____
2. Кезкелген функцияның графигі –парабола ______
3. 4* өрнегі бірмүше ______
4. 3* бірмүшенің стандарт түрі _____
5.Көпмүшелерге арифметикалық амалдар пайдалануға болады _____
6.Бөлшектер дұрыс қысқартылған: а) _____б) =a ______
Оқушы аты жөні _____________________________________________________ I нұсқа
өрнегі натурал көрсеткішті дәреже _____
2. Кезкелген функцияның графигі –парабола ______
3. 4* өрнегі бірмүше ______
4. 3* бірмүшенің стандарт түрі _____
5.Көпмүшелерге арифметикалық амалдар пайдалануға болады _____
6.Бөлшектер дұрыс қысқартылған: а) _____б) =a ______
Оқушы аты жөні _____________________________________________________ I нұсқа
өрнегі натурал көрсеткішті дәреже _____
2. Кезкелген функцияның графигі –парабола ______
3. 4* өрнегі бірмүше ______
4. 3* бірмүшенің стандарт түрі _____
5.Көпмүшелерге арифметикалық амалдар пайдалануға болады _____
6.Бөлшектер дұрыс қысқартылған: а) _____б) =a ______
3. Оқушы аты жөні _____________________________________________________ IIнұсқа
өрнегібүтін көрсеткішті дәреже _____
2. y= функцияның графигі гипербола ______
3. 4* өрнегі көпмүше ______
4. 3* *cөрнегікөпмүше _____
5.Көпмүше-бірмүшелердің бірігуі _____
6.Бөлшектер дұрыс қысқартылған: а) ____ б) = _____
Оқушы аты жөні _____________________________________________________ II нұсқа
өрнегібүтін көрсеткішті дәреже _____
2. y= функцияның графигі гипербола ______
3. 4* өрнегі көпмүше ______
4. 3* *cөрнегікөпмүше _____
5.Көпмүше-бірмүшелердің бірігуі _____
6.Бөлшектер дұрыс қысқартылған: а) ____ б) = _____
Оқушы аты жөні _____________________________________________________ II нұсқа
өрнегібүтін көрсеткішті дәреже _____
2. y= функцияның графигі гипербола ______
3. 4* өрнегі көпмүше ______
4. 3* *cөрнегікөпмүше _____
5.Көпмүше-бірмүшелердің бірігуі _____
6.Бөлшектер дұрыс қысқартылған: а) ____ б) = _____
Оқушы аты жөні _____________________________________________________ II нұсқа
өрнегібүтін көрсеткішті дәреже _____
2. y= функцияның графигі гипербола ______
3. 4* өрнегі көпмүше ______
4. 3* *cөрнегікөпмүше _____
5.Көпмүше-бірмүшелердің бірігуі _____
6.Бөлшектер дұрыс қысқартылған: а) ____ б) = _____
4.Топтық жұмыс (бөлшектерді қысқартуда қатені табу):
1 топ:а) (х)
б)
IIтоп: a) = ( )
b)
IIIтоп :a) = (
b) =-1 ( )
[bws_related_posts]