Маймаханова Мөлдір Мейрамханқызының
Қысқа мерзімді жоспар
Пән атауы: қазақ тілі
Сыныбы: 6
Сабақтың тақырыбы: Қос сөздер
Сабақтың мақсаты: Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, сыни тұрғыдан ойлату, жұптық, топтық жұмысты ұйымдастыру арқылы тақырыпты меңгерту.
Күтілетін нәтиже:
— Ынтымақтастық армосферасын қалыптастырады;
— сыни тұрғыдан ойлауы дамиды; — жұптық, топтық жұмыстар ұйымдастырылып, қос сөздер туралы мағлұмат алады. |
Стратегиялық іс-әрекеттер: «Сөздер тізбегі», «Ыстық орындық» , «Миға шабуыл», «Көршіңе әңгімелеп бер», «Мозаика», «Детальдарды қосу» стратегиялары, топпен, жұппен жұмыс, рефлексия, бағалау.
Ресурстар мен жабдықтар: Оқулық, интербелсенді тақта, ыстық орындық, ақшалар, сөзжұмбақ пен ребустар, күлегештер, қорап, стикерлер.
Негізгі идея: Қос сөздер, олардың жасалуы, ерекшелігі.
Уақыт өлшемі |
Жоспар мазмұны |
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушы іс-әрекеті |
Ресурстар |
3 минут | Кіріспе
Сыныпта психологиялық ахуал тудыру «Сөздер тізбегі» ойынын жүргізу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. |
Оқушыларды сыныпта қарсы алады, сәлемдеседі.
«Сөздер тізбегі» ойынының ережесін түсіндіреді. Оқушылар назарын сабаққа аударады. |
Сәлемдеседі.
«Сөздер тізбегі» ойынын ойнайды. Оқушылар сабаққа дайын екендігін көрсетеді. |
Тұсаукесер |
5 минут | Үй тапсырмасын сұрау
«Ыстық орындық» стратегиясы арқылы сұрау
|
Оқушыларға сұрақтарды слайдтан көрсетіп тұрады.
|
Оқушылар берілген сұрақтарға жауап берді | Ыстық орындық, слайд |
2 минут | Топқа бөлу
Қораптан ақша түрлерін алу |
Қораптан ақша түрлерін ұсынады. | Ақша түріне қарай топқа бөлінеді. | Ақшалар |
5 минут | «Миға шабуыл»
Тақырыпты ашу, мақсатын қою. |
Ребустар мен сөзжұмбақтарды топтарға таратады. | Ребустар мен сөзжұмбақтарды шешіп, тақырыпты айқындайды, сабақтың мақсатын қояды. | Сөзжұмбақтар, ребустар |
2 минут | Көшбасшыны таңдау
Сабақ басталмай тұрып орындықтың артына сары түсті стикер жабыстыру. |
Сары түсті стикер арқылы топ көшбасшыларын таңдау | Көшбасшы топ мүшелерін рөлдерге бөледі. | Стикер |
7 мин | Негізгі бөлім
Жаңа сабақ Мәтінмен жұмыс «Көршіңе әңгімелеп бер» стратегиясы |
Жаңа тақырып мәтінін жеке оқып, сосын жұппен және топпен талқылауға береді. | Мәтінді жеке оқиды, жұппен және топпен талқылайды. | Оқулық |
5 минут | «Детальдарды қосу» стратегиясы
Мәтінді талқылау
|
Бағыт – бағдар береді.
Баяндамашыны күлегешпен бағалайды. |
Топтардың баяндамашылары тақырып бойынша түйінді сөзді айтып шығады. | |
10 минут | «Мозаика» стратегиясы арқылы тапсырмаларды орындау
Оқулықтағы жаттығу жұмыстары |
Топтарға тапсырма жазылған таратпаларды береді. | Берілген тапсырмаларды жеке орындайды, сұрақ бойынша топтарға жиналады, сол топта қайта талқылайды, одан өз топтарына оралады. | Таратпалар, слайд |
2 минут | Бағалау | Оқушыларды смайликпен бағалайды | Шапалақ ұру арқылы сабақты бағалайды | Смайликтер, шапалақ ұру |
3 минут | Рефлексия
Түрлі түсті қорап |
Оқушылардың сабақтың соңында нені үйренгенін анықтайды | Стикерді кері байланыс жазып, қорапқа жапсырады | Стикер, қорап |
1 минут | Үйге тапсырма:
74 – жаттығу. Қос сөздердің түрлері туралы ізденіп келу. |
Үйге тапсырма беру | Үйге берілген тапсырманы күнделікке жазады | Тұсаукесер |