Басы » Кембридж бағдарламасы » Тіркесті сөздер

Тіркесті сөздер

Маймаханова Мөлдір Мейрамханқызының

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Тіркесті сөздер
Сабақтың мақсаты:
Оқуға деген қызығушылықтарын арттыру, күрделі сөздердің бір түрі тіркесті сөздер туралы мағлұмат беру, топта және өз бетінше жұмыс істеу қабілеттерін дамыту.
Күтілетін нәтиже:
—          Оқуға деген қызығушылығы артады;
—          тіркесті сөздер туралы мағлұмат алады;
—          мәтінмен, ақпарат көздерімен жұмыс жасай алады;
—          топпен және өз бетінше  жұмыс жасауға қалыптасады.
Стратегиялық іс-әрекеттер: «Уақыт шеңбері» , «Ойлан. Бірік. Бөліс», «Миға шабуыл», «Тендер», «Константинополь», «Кәдімгі керемет», «Бағдаршам» стратегиясы, жеке, топтық жұмыстар, рефлексия.
Негізгі идея: Тіркесті сөздер, олардың жасалуы, басқа күрделі сөздерден ерекшелігі.
Ресурстар мен жабдықтар: Оқулық, интербелсенді тақта, кәмпиттер, доп, конверт, бағдаршам белгілері, күлегештер, математикалық фигуралар, кесте.

 

 

Уақыт өлшемі

Жоспар мазмұны

Мұғалім

 іс-әрекеті

Оқушы

іс-әрекеті

Ресурстар

3 мин

Кіріспе

Сыныпта психологиялық ахуал тудыру.

Сергіту сәтін жүргізу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Оқушыларды сыныпта қарсы алады, сәлемдеседі.

Сергіту сәтін ұйымдастырады.

Оқушылар назарын сабаққа аударады.

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Сергіту сәтін жасайды.

Оқушылар сабаққа дайын екендігін көрсетеді.

Тұсаукесер

 

бейнеролик

3 мин

Топқа бөлу

стратегиясы

Кәмпиттер ұсынады Кәмпиттердің түстеріне қарай топқа бөлінеді.  Кәмпиттер

8 мин

Үй тапсырмасын сұрау

«Уақыт шеңбері» стартегиясы

Оқушыларға шеңбер құрғызады. Доп беру арқылы сұрақ қояды. Дұрыс жауап берген оқушыларға күлегештер беріп отырады. Оқушылар  доп арқылы сұрақтар қояды, жауап берді. Доп

2 мин

Көшбасшыны таңдау. Сағат тілімен санау арқылы 4 оқушыны топ көшбасшысы ретінде таңдау Санау арқылы 7 санына түскен оқушыларды топ көшбасшысы ретінде тағайындайды Көшбасшы топ мүшелерін ролдерге бөледі  

4 мин

Қызығушылығын ояту.

«Адасқан әріптер» ойыны арқылы тақырыпты ашады.

Мақсатын қояды.

 

Адасқан әріптер салынған конвертті топ алдына таратады Әріптерден тіркесті сөздер құрап шығады, тақырыпты айқындайды.

Сабақтың мақсатын өздері қояды.

Конверт

10

Негізгі бөлім

Жаңа сабақ

1. Мәтінмен жұмыс

«Ойлан. Бірік. Бөліс» стратегиясы

 

Оқулықпен жұмыс Мәтінді жеке – жеке оқиды, жұппен талқылайды, топта білгендерімен бөліседі. Оқулық
2. Мәтінді талқылау

«Миға шабуыл» стратегиясы

1 – 7-ге  дейінгі санды таңдайды.

Оқушыларды математикалық фигуралар  арқылы бағалау

Сол санға түскен оқушы мәтінді талқылап басқаларға түсіндіреді. Оқулық
         4 Жаттығу орындау

1. «Жеке жұмыс»

2. «Константино —

поль» ойыны

1. 93- жаттығуды жеке орындауға береді.

2. Тапсырманы ерте аяқтаған оқушыларға қосымша жұмыс береді.

Тапсырма: Сабақтың тірек сөзінен көп қысқа сөздер құрастыру

1. Жаттығуды жеке орындап, интербелсенді тақтадағы жауабымен өз — өзін тексеріп бағалайды.

2. Негізігі сөзден барынша көп қысқа сөздер құрайды.

Оқулық, слайд
           5 Қорытынды

«Тендер» әдісі

Топтарға тапсырманы түсіндіреді, бағалаушы комиссиямен таныстырады. Тапсырманы орындайды, кезекпен комиссия алдына орындалған жұмысты апарады. Комиссия қай топтың жұмысы «үздік» деп тапса, сол топ «жеңімпаз» болады. Оқулық

2

Бағалау

«Бағдаршам» стратегиясы

Бағдаршам белгілерін  таратады Бағдаршам арқылы сабақты, өзін бағалайды.

 

Бағдаршам белгілері

3

Рефлексия

 

Стикер таратады

 

Стикерге рефлексия жазып, кестеге жабыстырады. Кесте

1

Үйге тапсырма:

«Кәдімгі керемет» әдісі

Үйге тапсырма беру Кезекші оқушы хат таратады. Хатта жазылған тапсырманы үйге орындауға алады. Конверттегі хаттар

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *