Басы » Кембридж бағдарламасы » Сөзжасамнан өткенді қайталау

Сөзжасамнан өткенді қайталау

Маймаханова Мөлдір Мейрамханқызының

Қысқа мерзімді жоспар

Пән атауы: қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы: Сөзжасамнан өткенді қайталау

Сабақтың мақсаты:

  1. Сөз тұлғасының бөлшектерін білу, дара және күрделі сөздердің қалай жасалатынын түсіну;
  2. Жаңа сөз жасаудағы заңдылықтар мен ережелерді қолдана отырып, тапсырмаларды орындау және дара және күрделі сөздерді салыстыру, бір – бірінен ажырату;
  3. Сөз тұлғасынан өткенді жинақтау, бір жүйеге келтіру, тұжырымдау және тіл білімінде алатын орнын бағалау.

Күтілетін нәтиже:

1. Сөз тұлғасының бөлшектерін біледі, дара және күрделі сөздердің қалай жасалатынын түсінеді;

2. Жаңа сөз жасаудағы заңдылықтар мен ережелерді қолдана отырып, тапсырмаларды жеке орындайды және дара және күрделі сөздерді топта салыстырып, бір – бірінен ажыратады;

3. Сөз тұлғасынан өткенді жинақтап, топпен ұжымдаса отырып тұжырымдамалық карта жасайды және тіл білімінде алатын орнын бағалайды.

Стратегиялық іс-әрекеттер: Блум таксаномиясы, жеке, топтық жұмыстар, «Жұқа  — қалың сұрақтар», «Топқа бөлу», «Білімді өзара бағалау», «Тапқырлық танытайық», «Екі жұлдыз, бір тілек», «Блум баспалдығы», «Шығармашылық шарт» стратегиялары

Негізгі идея: Сөз тұлғасы, жаңа сөздер жасау,дара және күрделі сөздер.

Ресурстар мен жабдықтар: Оқулық, интербелсенді тақта, сөз қиындылары, тапсырма парақшалары, тұжырымдамалық карта, Блум баспалдағы, күлегештер, стикерлер.

 

Уақыт өлшемі

Жоспар мазмұны

Мұғалім

 іс-әрекеті

Оқушы

іс-әрекеті

Ресурстар

3 мин

Ұйымдастыру.

Сергіту сәтін жүргізу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Оқушыларды сыныпта қарсы алады, сәлемдеседі.

Сергіту сәтін ұйымдастырады.

Оқушылар назарын сабаққа аударады.

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Сергіту сәтін жасайды.

Оқушылар сабаққа дайын екендігін көрсетеді.

Тұсаукесер

6 мин

Білу, Түсіну

  1. «Жұқа – қалың сұрақтар»
  2. «Топқа бөлу»

стратегиясы

  1. Дара және күрделі сөздер жазылған сөз қиындыларын ұсынады. Сұрақтар қояды.
  2. Топтарға бөледі.
1. Өздері алған сөздің қандай сөз екенін, жасалу жолын сұрақтарға жауап бере отырып түсіндіреді.

2. Топтарға бөлінеді.

Сөз қиындылары

8 мин

Қолдану

«Білімді өзара тексеру» тәсілі

96 – жаттығуды түсіндіреді Тапсырманы орындап, слайдтағы жауабымен жұбын тексереді. Оқулық

7 мин

Талдау

«Тапқырлық танытайық» ойыны

Төрт топқа әртүрлі тапсырмалар береді, шартын түсіндіреді. Топтар берілген тапсырманы орындап, Топтар бір – бірін күлегештерді көтеру арқылы бағалайды. Тапсырма парақшалары

Күлегештер

 12 мин

Жинақтау

Тұжырымдамалық карта жасау

Тұжырымдамалық картаның калай жасалатынын түсіндіреді. Тақырып бойынша топпен ұжымдаса отырып, тұжырымдамалық карта жасайды.

Шапалақ соғу арқылы топтар бір – бірін  бағалайды.

Оқулық, тұжырымдамалық карта
         3 мин Бағалау Ортаға сұрақ тастайды. Сөзжасамның тіл біліміндегі алатын орнын бағалайды.  
         2 мин Рефлексия «Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясын түсіндіреді. Бүгінгі сабақтың екі ұнаған сәттерін және өз ұсыныстарын білдіреді.  

3 мин

Бағалау

«Блум баспалдағы»

Стикер таратады, блум баспалдағына қалай жабыстыру керектігін айтады. Блум баспалдағына стикерлерді жабыстыру арқылы өз — өзін бағалайды. Блум баспалдағы, стикер

1 мин

Үйге тапсырма:

«Шығармашылық шарт» әдісі

Үйге тапсырма беру Тапсырманы күнделікке жазып алады. Тұсаукесер
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *