Маймаханова Мөлдір Мейрамханқызының
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Морфология. Сөз таптары. Атауыш сөздер
Сабақтың мақсаты: Тіл білімінің морфология саласымен таныстыру, топта ынтымақтаса жұмыс істеу барысында сөздер және олардың түрлері жайында мағлұмат алу.
Күтілетін нәтиже:
— Тіл білімінің морфология саласымен танысады;
— Топта ынтымақтаса жұмыс жасайды;
— мәтінді, ақпаратты топта талқылайды;
— сөз және оның түрлері жайында мағлұмат алады.
Стратегиялық іс-әрекеттер: «Ия немесе Жоқ» , «Тілек ағашы», «Әткеншек», «Бармақпен бағалау»стратегиялары, жеке, топтық жұмыстар, кіші жоба жасау, қорғау, рефлексия.
Негізгі идея: Морфология, сөз таптары, атауыш сөздер, көмекші сөздер, одағай сөздер.
Ресурстар мен жабдықтар: Оқулық, жемістер мен көкөністер суреттері, постер, маркерлер, стикер, кесте.
Уақыт өлшемі |
Жоспар мазмұны |
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушы іс-әрекеті |
Ресурстар |
5 мин |
Кіріспе
Сыныпта психологиялық ахуал орнату. «Тілек ағашы» Оқушылардың назарын сабаққа аудару. |
Оқушыларды сыныпта қарсы алады, сәлемдеседі.
«Тілек ағашына» тілек жазып жабыстыру керек екендігін түсіндіреді. Оқушылар назарын сабаққа аударады. |
Мұғаліммен сәлемдеседі.
Стикерге тілек жазып, оны оқып, жабыстырады Оқушылар сабаққа дайын екендігін көрсетеді. |
Тұсаукесер
Тілек ағашы, стикерлер |
2 мин |
Топқа бөлу
стратегиясы |
Әртүрлі жемістер мен көкөністердің суретін ұсынады. | Алған жеміс пен көкөніс түрлеріне қарай топқа бөлінеді. | Жеміс пен көкөністер суреті |
6 мин |
Өткен тарауды пысықтау
«Ия» немесе «Жоқ» |
Сұрақтар оқиды. | Оқушылар «ия» немесе «жоқ» деп жауап берді. | Сұрақтар |
5 мин |
Негізгі бөлім
Жаңа сабақ Мәтінмен жұмыс |
Оқулықпен жұмыс жасатады. | Жеке – жеке мәтінді оқиды. | Оқулық |
10 мин |
«Әткеншек» стратегиясы
Кіші жоба жасау |
Оқушыларға бағыт – бағдар береді. | Топта мәтінді талқылап, кіші жоба жасайды. | Кіші жоба |
12 мин |
Кіші жобаны қорғау | Жобаны бағалау үшін бағалау критерийін жасатады. | Бағалау критерийлерін жасайды, жобаны баяндамашы мен қорғаушы қорғайды, критерий арқылы бір – бірін бағалап отырады. | Кішіжоба, стикерлер |
2 |
Қорытынды
Рефлексия |
Кестені таратады. | Кестені толтырады. | Кесте |
1 |
Бағалау | Бармақтар арқылы | Бармақпен өз- өзін бағалайды. | |
2 |
Үйге тапсырма | Үйге тапсырма беру
100 — жаттығу |
Үй тапсырмасын күнделікке жазады. | Тұсаукесер |