Басы » Кембридж бағдарламасы » Морфология. Сөз таптары. Атауыш сөздер

Морфология. Сөз таптары. Атауыш сөздер

Маймаханова Мөлдір Мейрамханқызының

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Морфология. Сөз таптары. Атауыш сөздер

 

Сабақтың мақсаты: Тіл білімінің морфология саласымен таныстыру, топта ынтымақтаса жұмыс істеу барысында сөздер және олардың түрлері жайында мағлұмат алу.

Күтілетін нәтиже:

—          Тіл білімінің морфология саласымен танысады;

—          Топта ынтымақтаса жұмыс жасайды;

—          мәтінді, ақпаратты топта талқылайды;

—          сөз және оның түрлері жайында мағлұмат алады.

Стратегиялық іс-әрекеттер: «Ия немесе Жоқ» , «Тілек ағашы», «Әткеншек»,  «Бармақпен бағалау»стратегиялары, жеке, топтық жұмыстар, кіші жоба жасау, қорғау, рефлексия.

Негізгі идея: Морфология, сөз таптары, атауыш сөздер, көмекші сөздер, одағай сөздер.

Ресурстар мен жабдықтар: Оқулық, жемістер мен көкөністер суреттері, постер, маркерлер, стикер, кесте.

 

 

 

Уақыт өлшемі

Жоспар мазмұны

Мұғалім

 іс-әрекеті

Оқушы

іс-әрекеті

Ресурстар

5 мин

Кіріспе

Сыныпта психологиялық ахуал орнату.

«Тілек ағашы»

Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Оқушыларды сыныпта қарсы алады, сәлемдеседі.

«Тілек ағашына» тілек жазып жабыстыру керек екендігін түсіндіреді.

Оқушылар назарын сабаққа аударады.

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Стикерге тілек жазып, оны оқып, жабыстырады

Оқушылар сабаққа дайын екендігін көрсетеді.

Тұсаукесер

Тілек ағашы, стикерлер

2 мин

Топқа бөлу

стратегиясы

Әртүрлі жемістер мен көкөністердің суретін ұсынады. Алған жеміс пен көкөніс түрлеріне қарай топқа бөлінеді. Жеміс пен көкөністер суреті

6 мин

Өткен тарауды пысықтау

«Ия» немесе «Жоқ»

Сұрақтар оқиды. Оқушылар «ия» немесе «жоқ» деп жауап берді. Сұрақтар

5 мин

Негізгі бөлім

Жаңа сабақ

Мәтінмен жұмыс

Оқулықпен жұмыс жасатады. Жеке – жеке мәтінді оқиды. Оқулық

10 мин

«Әткеншек» стратегиясы

Кіші жоба жасау

Оқушыларға бағыт – бағдар береді. Топта мәтінді талқылап, кіші жоба жасайды. Кіші жоба

12 мин

Кіші жобаны қорғау Жобаны бағалау үшін бағалау критерийін жасатады. Бағалау критерийлерін жасайды, жобаны баяндамашы мен қорғаушы қорғайды, критерий арқылы бір – бірін бағалап отырады. Кішіжоба, стикерлер

2

Қорытынды

Рефлексия

Кестені таратады. Кестені толтырады. Кесте

1

Бағалау Бармақтар арқылы Бармақпен өз- өзін бағалайды.  

2

Үйге тапсырма Үйге тапсырма беру

100 — жаттығу

Үй тапсырмасын күнделікке жазады. Тұсаукесер
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *