Басы » Математика » Рационал сандарды азайту. Есептер шығару

Рационал сандарды азайту. Есептер шығару

Мырзалиева Жүзікжамал Бекенқызы

Білімге жетелейтін үш жол бар:
Еліктеу жолы- ең жеңіл жол,
Ойлау жолы- ең игілікті жол,
Тәжірибе жолы-ең қиын да,ащы жол.
Конфуций
Күні:19.11.2014;
Сыныбы: 6б
Сабақтың тақырыбы:
§ 3.3 Рационал сандарды азайту. Есептер шығару
Сабақтың мақсаты:
А) Білімділік: Рационал сандарды азайта білуге үйрету; Координаталық түзудегі кесіндінің ұзындығын таба білуге дағдыландыру.
Ә) Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру. Ой-өрісін кеңейту. Теориялық білімін практикада қолдана білу дағдысын қалыптастыру;
Б) Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, тез шешім қабылдай білуге, пәнге деген қызығушылығын арттыра отырып тәрбиелеу.
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Үй тапсырмасын тексеру
Үй тапсырмасы: № 498.
3. Қызығушылықты ояту
1.Рационал сандар қалай азайтылады? (Бір саннан екінші санды азайту үшін, азайғышқа азайтқышқа қарама-қарсы санды қосу керек:)

2. Екі теріс санды қосындысы қалай табылады?
( 1)қосылғыштардың модульдерін қосу керек ; 2) шыққан санның алдына минус («¬») таңбасын қою керек )

3. Қарама-қарсы сандардың қосындысы неге тең ? (Қарама-қарсы сандардың қосындысы 0-ге тең )
4. Мағынаны тану.

٧ + — ?
Бұрыннан білемін Мен үшін жаңалық Келіспеймін Түсініксіз

5.Оқулықпен жұмыс

6. Сергіту сәті. Логикалық есеп
1. Мына теңдікті түсіндіріңіз 8=14913.
Жауабы:(1-4+9-1-3)
2. 1000 оған 40-ты қосыңыз. Тағы бір мың қосыңыз. Оған 30-ды қосу керек. Тағы 1000.
Қосу 20. Қосу 1000. Және тағы 10-ды қосыңыз. Неше шықты?
Жауабы:(4100)
3. Бір ауылға келген туристтер, сол жердегі бір ақымақ шалдың қылығына таңданады. Шалға жылтыраған 50 теңгелік тиын мен500 теңгелік қағаз ақша ұсынғанғанда, ол ылғи 50 теңгені таңдайтын. Оның себебі неде?
Жауабы:(500 теңгелік жыртық болған екен).
7. Табиғатпен байланыс. Есептей отырып, белгісіз құс атауын табыңдар
— 379 + 948 =- 0,15 3,2 – 6,28 =569
— 1408,7 + 408 =- 3,08 – 7,6 + 19,2 =- 24,3
— 0,81 + 0,66 =- 1000,7 – 13,25 – 11,05 = 11,6
-817 + 817 =0 – 2,6 – (- 1,4) =-1,2

8. Сабақты қорытындылау
“Мысық пен күшік” ойыны
9. Оқушылар білімін бағалау
Р/с Сабақтың кезеңдері балл
1 Үй тапсырмасы
2 Сұрақ-жауап
3 Сынып жұмысы
4 Қосымша тапсырма
5 Қорытынды баға
Қорытынды балл

10. Үй тапсырмасы:
1. “Рационал сандарды азайту” тақырыбын оқу
2. Жұмыс дәптерінен
№ 505, 506 есептер

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *