Басы » Кембридж бағдарламасы » С.Торайғыров «Шәкірт ойы»

С.Торайғыров «Шәкірт ойы»

Қызылорда облысы,Жаңақорған ауданы,                                                                                 «№164 орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің                                                                қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Құрбаназарова Дариха Нәлібайқызы (Курбаназарова Дариха Налибаевна)

13.ХІ.2014ж      Пәні:Әдебиет Құрбаназарова Дариха
Тақырыбы : С.Торайғыров  «Шәкірт ойы»             7 -сынып
Мақсаты : С.Торайғыровтың «Шәкірт ойы» өлеңінің мазмұны мен мәнін ашу
Міндеттері:1.С.Торайғыровтың «Шәкірт ойы» өлеңімен таныстыру.2. Өлең арқылы адамгершілікке, мейірімділікке баулу, оқу – білімнің маңыздылығын ұғындыру. 3.Қажетті  білуге үйрету,  шығармашылыққа баулу
Күтілетін нәтиже:  1. :      1.С.Торайғыровтың «Шәкірт ойы» өлеңін мәнерлеп оқытып, талдату, мағынасын ашу арқылы  өз ой-пікірін айтады.2. Өлең арқылы  – білімнің маңыздылығын ұғынады. 3.Түйінді ой айтуға, ойды қорытып, жеке пікірін айта білуге төселеді.
Ресурстар:  қосымша материалдар,интербелсенді тақта  Негізгі идеялар :   оқушылар топ болып жұмыс жасайды, тілдері дамиды, ойларын еркін жеткізуге үйренеді
 Қолданылған модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытудаақпараттық-коммуникациялықтехнологиялардыпайдалану. Таланттыжәнедарындыбалалардыоқыту. Оқушылардыңжасерекшеліктерінесәйкесоқытужәнеоқу. Оқытудағыбасқаружәнекөшбасшылық.
Стратегиялар: «Шаттықшеңбері»; «Екі жақты бақылау күнделігі», «Авторорындығы»; «СТО әдістері».
Сабақтыңкезеңдері Мұғалімнің    іс-әрекеті  Оқушылардың  іс-әрекеті модуль
І.Ұйымдасты-ру бөлімі

Психология-лықжағымдыахуалтудыру

(2  мин)

 Сынып оқушыларымен амандасамын,

топқа бөлемінОқушыларды ынтымақтастық қарым-қатынасқа түсіру.

Ұстанымды  ескетүсірудіескертеді

 Топтар   бір-бірінебірғанасөздентілекайтады жаңа

әдіс

ІІ.Үй тапсырмасын сұрау Білу

(5мин)

1.Сұлтанмахмұттың «Бір адамға» өлеңін жатқа айту

2.Өмірін оқи отырып, өзіңе С.Торайғыровтың қандай қасиетін үлгі тұттың?- деген сұрақпен қорытындылаймын

 

Әр топтан бір оқушы өлеңді жатқа айтады.

Өзін-өзі бағалау

жаңа

әдіс

 

СТО

ІІІ.Жаңа сабақ

Түсіну

(10мин)

  1. Қызығушылықты ояту

-Ал ХІХ ғасырда шәкірт не деп ойлады екен?

  1. Мағынаны тану.

Тақтаға кесте ілінеді. Балалар берілген уақытта өзінің қазіргі шәкірт, ертеңгі болашақ  елдің азаматы ретінде не істейтінін жазады

Мектеп сөзіне күрделі топтастыру жүргізеді

«Менің ойым» бөлімін толтырады

«Автор орындығы»

Қолдану

(10мин)

3.Кітаппен жұмыс

Өлеңді талқылау үшін алдын-ала дайындалған сұрақтар беріледі:

-Шәкірт нені армандайды?

-Күн болудағы мақсаты не?

-Қазақ аспанында күн болу дегенді қалай түсінесің?

«Шәкірт ойы» бөлімін толтырады

 

Талдау

(8мин)

 

 

 

 

Өлең құрылысына талдау жасау

Қазір бүгінгі сабақта оқып, түсінген өлеңімізге қорытынды пікір айтып, ой түйіндейтін кез келді. Ендеше «Екі жақты бақылау күнделігін » толтырамыз.

Мәтіннен үзінді Оқушы көзқарасы Мақал-мәтелдер
Деңгейлік тапсырмаларды орындау және жауабын тексеру

Бағалау. Өзін –өзі бағалау

 

Жинақтау

(10 мин)

«Бүгінгі ұрпақ сөйлесе»

Эссе тақырыптары:

1.ХІХ ғасырдағы Сұлтанмахмұт болсаң,..

2.ХХІ ғасырдағы ақын болсаң,..

3.Егер Елбасы болсаң,..

4.Менің арманым

Топтан үздік шыққан туындылар оқылады.

«Екі жұлдыз, бір тілек» арұылы бағалау

Бағалау

(5 мин)

Абайша асыл сөзден маржан терсем

  1. 1. ……..туған
    ……..буған.
    ……………….,
    ………..қуған.
    ……..самғайсың,
    ……..жалғайсың.
    ……………….,
    ………..арнайсың.
    3………жинаймын,
    ……..қимаймын.
    . ………………….,
    ………..сыйлаймын.
    4. ………арнаған,
    ……..бар адам.
    . ………………….,
    ………..тараған.
Оқушылар өз нұсқаларын жазады. Талант-тыжәнедарындыоқушы-лармен

жұмыс

Үйге тапсырма

1  мин

1.«Шәкірт ойы » өлеңін жаттау.

2.Қазіргі шәкірттерге мінездеме ретінде сыныптағы бір оқушыға мінездеме жазу.

Рефлексия

2  мин

Сабақтан алған әсерлерің қандай?  Топ болып ақылдасып, параққа смайлик салып,көңіл күйлерін көрсетеді
 

Не сәтті?

 

Не сәтсіз?

 

Болашақта

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *