Қызылорда облысы,Жаңақорған ауданы, «№164 орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Құрбаназарова Дариха Нәлібайқызы (Курбаназарова Дариха Налибаевна)
13.ХІ.2014ж Пәні:Әдебиет | Құрбаназарова Дариха | |||||||||
Тақырыбы : С.Торайғыров «Шәкірт ойы» | 7 -сынып | |||||||||
Мақсаты : С.Торайғыровтың «Шәкірт ойы» өлеңінің мазмұны мен мәнін ашу | ||||||||||
Міндеттері:1.С.Торайғыровтың «Шәкірт ойы» өлеңімен таныстыру.2. Өлең арқылы адамгершілікке, мейірімділікке баулу, оқу – білімнің маңыздылығын ұғындыру. 3.Қажетті білуге үйрету, шығармашылыққа баулу | ||||||||||
Күтілетін нәтиже: 1. : 1.С.Торайғыровтың «Шәкірт ойы» өлеңін мәнерлеп оқытып, талдату, мағынасын ашу арқылы өз ой-пікірін айтады.2. Өлең арқылы – білімнің маңыздылығын ұғынады. 3.Түйінді ой айтуға, ойды қорытып, жеке пікірін айта білуге төселеді. | ||||||||||
Ресурстар: қосымша материалдар,интербелсенді тақта | Негізгі идеялар : оқушылар топ болып жұмыс жасайды, тілдері дамиды, ойларын еркін жеткізуге үйренеді | |||||||||
Қолданылған модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытудаақпараттық-коммуникациялықтехнологиялардыпайдалану. Таланттыжәнедарындыбалалардыоқыту. Оқушылардыңжасерекшеліктерінесәйкесоқытужәнеоқу. Оқытудағыбасқаружәнекөшбасшылық. | ||||||||||
Стратегиялар: «Шаттықшеңбері»; «Екі жақты бақылау күнделігі», «Авторорындығы»; «СТО әдістері». | ||||||||||
Сабақтыңкезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті | модуль | |||||||
І.Ұйымдасты-ру бөлімі
Психология-лықжағымдыахуалтудыру (2 мин) |
Сынып оқушыларымен амандасамын,
топқа бөлемінОқушыларды ынтымақтастық қарым-қатынасқа түсіру. Ұстанымды ескетүсірудіескертеді |
Топтар бір-бірінебірғанасөздентілекайтады | жаңа
әдіс |
|||||||
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау Білу
(5мин) |
1.Сұлтанмахмұттың «Бір адамға» өлеңін жатқа айту
2.Өмірін оқи отырып, өзіңе С.Торайғыровтың қандай қасиетін үлгі тұттың?- деген сұрақпен қорытындылаймын
|
Әр топтан бір оқушы өлеңді жатқа айтады.
Өзін-өзі бағалау |
жаңа
әдіс
СТО |
|||||||
ІІІ.Жаңа сабақ
Түсіну (10мин) |
-Ал ХІХ ғасырда шәкірт не деп ойлады екен?
Тақтаға кесте ілінеді. Балалар берілген уақытта өзінің қазіргі шәкірт, ертеңгі болашақ елдің азаматы ретінде не істейтінін жазады |
Мектеп сөзіне күрделі топтастыру жүргізеді
«Менің ойым» бөлімін толтырады «Автор орындығы» |
||||||||
Қолдану
(10мин) |
3.Кітаппен жұмыс
Өлеңді талқылау үшін алдын-ала дайындалған сұрақтар беріледі: -Шәкірт нені армандайды? -Күн болудағы мақсаты не? -Қазақ аспанында күн болу дегенді қалай түсінесің? |
«Шәкірт ойы» бөлімін толтырады
|
||||||||
Талдау
(8мин)
|
Өлең құрылысына талдау жасау
Қазір бүгінгі сабақта оқып, түсінген өлеңімізге қорытынды пікір айтып, ой түйіндейтін кез келді. Ендеше «Екі жақты бақылау күнделігін » толтырамыз.
|
Деңгейлік тапсырмаларды орындау және жауабын тексеру
Бағалау. Өзін –өзі бағалау
|
||||||||
Жинақтау
(10 мин) |
«Бүгінгі ұрпақ сөйлесе»
Эссе тақырыптары: 1.ХІХ ғасырдағы Сұлтанмахмұт болсаң,.. 2.ХХІ ғасырдағы ақын болсаң,.. 3.Егер Елбасы болсаң,.. 4.Менің арманым |
Топтан үздік шыққан туындылар оқылады.
«Екі жұлдыз, бір тілек» арұылы бағалау |
||||||||
Бағалау
(5 мин) |
Абайша асыл сөзден маржан терсем
|
Оқушылар өз нұсқаларын жазады. | Талант-тыжәнедарындыоқушы-лармен
жұмыс |
|||||||
Үйге тапсырма
1 мин |
1.«Шәкірт ойы » өлеңін жаттау.
2.Қазіргі шәкірттерге мінездеме ретінде сыныптағы бір оқушыға мінездеме жазу. |
|||||||||
Рефлексия
2 мин |
Сабақтан алған әсерлерің қандай? | Топ болып ақылдасып, параққа смайлик салып,көңіл күйлерін көрсетеді | ||||||||
Не сәтті? |
||||||||||
Не сәтсіз? |
||||||||||
Болашақта |