№26 Жамбыл Жабаев атындағы ом
Биология пәні мұғалімі
Мусиркегенова Акшолпан Жаксылыковна
Сабақтың тақырыбы | Мәдени және жабайы, біржылдық және көп жылдық, дәрілік және әсемдік өсімдіктер. Өсімдіктердің тіршілік формалары: ағаштар, бұталар, бұташықтар, шөптесін өсімдіктер. |
Сабақтың жалпы мақсаты | Мәдени және жабайы өсімдіктердің құрылысымен танысу,өсімдік формаларын зертей білуге үйрету. |
Әдіс-тәсілдер | АКТ-ны пайдалану, топтық жұмыс, қызығушылығын ояту, миға шабуыл, кестемен жұмыс, мағынаны тану, ой толғау, белгі бойынша іздеу, сынақтан өткізу |
Күтілетін нәтижесі | Балаларладың жабайы және мәдени өсімдіктер туралы түсінігі қалыптасады. Өз бетінше қорытынды жасай алады.Дәрілік өсімдіктердің пайдасын біледі және тұрмыста қолдана алады.
|
№ | Уа-қыт | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Дерек көздер, көрнекілік-тер | ||||||||||||||||||
1 |
2 мин | Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
«Жылы жүрек-сәттілік, ізгілік тілегі» |
Оқушылар шеңбер жасап бір-біріне гүл сыйлау арқылы жылы лебіздерін білдіреді | Гүлдер | ||||||||||||||||||
2 |
2 мин | Топқа бөлу
Оқушыларды дәрілік өсімдіктер арқылы 4 топқа бөлу |
1.Адыраспан
2.Жолжелкен 3.Қызғалдақ 4.Сарғалдақ |
Гүлдердің суреттері | ||||||||||||||||||
3 | 1 мин | Бүгінгі сабақтың критерийлерімен таныстыру
|
||||||||||||||||||||
4 | 5 мин | Үй жұмысын сұрау
Кесте арқылы үй жұмысын сұрау 1 топ.Тірі ағзалардың қасиеті
3 топ.Өсімдіктердің табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы. 4 топ. Қазақстанда кең таралған өсімдіктер. |
||||||||||||||||||||
5 |
5 мин | І.Қызығушылықты ояту.
Венн диаграммасы -Мәдени және жабайы өсімдіктердің қандай айырмашылығы бар? Көпжылдық және біржылдық |
Венн диаграммасы арқылы оқушылар мәдени және жабайы өсімдіктердің , көпжылдық және біржылдық айырмашылықтары мен ұқсастықтарын жазады | Слайд
плакаттар |
||||||||||||||||||
6 | 5 мин | ІІ. Миға шабуыл
1.Мәдени өсімдіктерге нелер жатады? 2.Бидай неге «негізгі азық түлік өнімі» деп аталады? 3.Қандай дәрілік өсімдіктерді білесіңдер олардың пайдасы қандай?
|
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. | слайд | ||||||||||||||||||
7 |
3 мин | ІІІ. Мағынаны тану
Кестемен жұмыс Көпжылдық Біржылдық Картоп пияз Үпілмәлік Алоэ Өрік ағашы Жоңышқа Какос ағашы
|
Оқушылар көпжылық және біржылдық өсімдіктерді сәйкестендіреді | сызба | ||||||||||||||||||
8 | 5 мин |
|
Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, өсімдіктер туралы өз ойларын айтады. | слайд | ||||||||||||||||||
9 | 10 мин | VІ«Белгі бойынша іздеу» жаттығуы
Мысалы, адыраспан, лалагүл, қызғалдақ, алоэ т.б. |
Жеке жұмыс
Әр оқушы өсімдңктерді неге ұқсайтыны туралы өз ойларын қимылдар арқылы көрсетеді
|
|||||||||||||||||||
10 | 2
мин |
VІ. «Сынақтан өткізу» әдісі
|
Топтық жұмыс
Оқушылар топ болып логикалық тапсырмаларды орындайды. Есептердің шешуін тауып, дәлелдейді. |
Слайд
А4 парақшалары |
||||||||||||||||||
11 | 2 мин | VІІ. Рефлексия.
Өткен сабаққа кері байланыс жасау
|
Оқушылар А4 парақшаларына сұрақтарға жауап жазады | А4 парақшалары | ||||||||||||||||||
12 | 2 мин | VІІІ. Бағалау | Сабақтың критерийлері арқылы балаларды әр топтың лидерлері бағалайды, сосын қорытынды баға шығарады | Бағалау парақшалары | ||||||||||||||||||
13 |
1 мин | ІХ. Үйге тапсырма.
«Не үйрендім? Нені үйренгім келеді?» Дәрілік өсімдіктерді жазып келу және зерттеу |
Балалар стикерге бүгінгі сабақтан алған әсерін жазады. Оқушылар тақтадағы гүлдердің суреттері салынған плакатқа көбелек пішіндес стикерді жапсырады. | стикер |