Басы » Кембридж бағдарламасы » Топтық жұмыстың тиімді әдістерін жүйелі жүргізудің ерекшелігін анықтау

Топтық жұмыстың тиімді әдістерін жүйелі жүргізудің ерекшелігін анықтау

S1310152№2 дарынды балаларға арналған мамандандырылған үш тілде оқытатын мектеп-интернатының директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары Бірінші деңгейді бітірген Қарымбаева Нуржамал Амангелдіқызының қысқа мерзімді коучинг жоспары

 

Сабақтың тақырыбы: Топтық  жұмыстың  тиімді әдістерін  жүйелі жүргізудің  ерекшелігін анықтау.

 

Мұғалімдердің коучинг барысындағы мүмкіндіктері:

  • бір-бірінің пікірін тыңдау;
  • бірін -бірі сыйлау;
  • берілген тапсырманы нақты орындау;
  • бірігіп, белсенді жұмыс жасау;
  • бәсекелестікке қабілеті болу;

Коучингті өткізу әдісі:

1.Сауалнама                          4.Тақырыппен жұмыс

2.Топтық жұмыс                   5.Ассоциация құру

3.Талқылау, талдау               6.Кері байланыс

Коучинг барысы:

І сессия. Таныстырылым, жоспарлау.
Уақы ты Коучердің іс-әрекеті Коучингке қатысушының іс-әрекеті Қажетті ресурстар
3 мин Мұғалімдерге коучинг туралы түсінік беру, тақырыбын ашу. Слайдта бейнені көріп танысады, түйін сөз табады. АКТ, тақта, слайд
7 мин Проблеманы анықтау Сауалнама толтыру Сауалнама
5 мин Мұғалімдерді «Джигсо» әдісімен топқа бөлу, сергіту тренингі. Мұғалімдер топтарға бөлінеді, жағымды қасиетін атайды. Өсімдіктер суреттері
5 мин Миға шабуыл Топтау сөзіне ассоциация құру. Тақта, маркер.
 

 

30 мин

 

 

Коучингке қатысушыларға топтық жұмыстың тиімділігін жүйелі жүргізуге арналған тақырыптарды бөліп беремін. Тапсырма:

  • Топтық жұмыстың тиімділігі
  • Топтық жұмыстың кемшілігі
 

Топтар өз тапсырмаларын ватманда жазып, тақырыптың мағынасын ашып қорғайды.

 

Ватман, маркер, стикер.

10 мин Кері байланыс

 

Жарыссөз, пікір алмасу. АКТ тақта, стикер.
10 мин Рефлексия Екі жұлдыз, бір тілек. Мұғалімдер өтілген сабаққа байланысты тірек сөздерді стикерлерге жазып, постерге жабыстырады.
ІІ сессия. Бақылау.
70 мин Сабаққа ену Коуч бақылайды Сабақты бейнетаспаға түсіру.
ІІІ сессия. Талқылау.
30 мин Рефлексиялық есеп
  1. Кәсіби әңгіме
  2. Сабақтарды топта талқылау
Мұғалім өзін-өзі бағалайды.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *