№2 дарынды балаларға арналған мамандандырылған үш тілде оқытатын мектеп-интернатының директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары Бірінші деңгейді бітірген Қарымбаева Нуржамал Амангелдіқызының қысқа мерзімді коучинг жоспары
Сабақтың тақырыбы: Топтық жұмыстың тиімді әдістерін жүйелі жүргізудің ерекшелігін анықтау.
Мұғалімдердің коучинг барысындағы мүмкіндіктері:
- бір-бірінің пікірін тыңдау;
- бірін -бірі сыйлау;
- берілген тапсырманы нақты орындау;
- бірігіп, белсенді жұмыс жасау;
- бәсекелестікке қабілеті болу;
Коучингті өткізу әдісі:
1.Сауалнама 4.Тақырыппен жұмыс
2.Топтық жұмыс 5.Ассоциация құру
3.Талқылау, талдау 6.Кері байланыс
Коучинг барысы:
І сессия. Таныстырылым, жоспарлау. | |||
Уақы ты | Коучердің іс-әрекеті | Коучингке қатысушының іс-әрекеті | Қажетті ресурстар |
3 мин | Мұғалімдерге коучинг туралы түсінік беру, тақырыбын ашу. | Слайдта бейнені көріп танысады, түйін сөз табады. | АКТ, тақта, слайд |
7 мин | Проблеманы анықтау | Сауалнама толтыру | Сауалнама |
5 мин | Мұғалімдерді «Джигсо» әдісімен топқа бөлу, сергіту тренингі. | Мұғалімдер топтарға бөлінеді, жағымды қасиетін атайды. | Өсімдіктер суреттері |
5 мин | Миға шабуыл | Топтау сөзіне ассоциация құру. | Тақта, маркер. |
30 мин
|
Коучингке қатысушыларға топтық жұмыстың тиімділігін жүйелі жүргізуге арналған тақырыптарды бөліп беремін. Тапсырма:
|
Топтар өз тапсырмаларын ватманда жазып, тақырыптың мағынасын ашып қорғайды. |
Ватман, маркер, стикер. |
10 мин | Кері байланыс
|
Жарыссөз, пікір алмасу. | АКТ тақта, стикер. |
10 мин | Рефлексия | Екі жұлдыз, бір тілек. | Мұғалімдер өтілген сабаққа байланысты тірек сөздерді стикерлерге жазып, постерге жабыстырады. |
ІІ сессия. Бақылау. | |||
70 мин | Сабаққа ену | Коуч бақылайды | Сабақты бейнетаспаға түсіру. |
ІІІ сессия. Талқылау. | |||
30 мин | Рефлексиялық есеп |
|
Мұғалім өзін-өзі бағалайды. |