Батыс Қазақстан облысы
Қаратөбе ауданы
Жамбыл жалпы орта білім беретін мектеп- балабақшасы
Ержанова Мейрамгул Нуримгалиевна
Рең мәнін тудырушы жұрнақтар
Сабақ №
|
Күні:
|
Сынып: 8 |
Пән: Қазақ тілі |
Пән мұғалімі: Ержанова М.Н |
|||||
Тақырыбы: | Рең мәнін тудырушы жұрнақтар. | ||||||||
Мақсаты: | зат есімдердің жасалу жолдарын меңгерту,оқушылардың өздеріне ережелерді шығарту арқылы ойлау қабілетін арттыру, өз бетінше жұмыс істеуге баулу. | ||||||||
Күтілетін нәтиже/табыс көрсеткіші: | Зат есімнің жасалу жолдарын меңгерген, өздері ережелерді шығара алады. | ||||||||
Жұмыс түрі: | Топтық | Модуль:СТО, ДО,Қалай оқу керектігін үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ | |||||||
Мұғалімнің жазбалары: Әдісі: Сұрақ-жауап, Миға шабуыл, топтастыру , Инсерт т.б
|
|||||||||
№ | Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті | Күтілетін нәтиже | Ресурстар | ||||
1 | Ұйымдастыру | Балалармен амандасып, түгендеп, зейіндерін сабаққа аудару.Оқушылардың бүгінгі сабаққа жақсы көңіл-күймен, қызығушылықпен қатысуына ықпал ету мақсатында тор көздің ішіндегі шашыраңқы әріптердің басын қосып зат есімдерді тауып көрсетіңдер. Кім шапшаң? А Д А М Д О Л І Т А Й Б И Р А Л А Р М А Н А Е Г Қ А С Л Н Қ О Е М Л Е С І И Ш К. Оқушыларды туған айларына қарай екі топқа бөлемін.Топ ережесін сақтап отыруларын ескерту. |
әр оқушы тор көздің ішіндегі шашыраңқы әріптердің басын қосып зат есімдерді тауып аитуға тырысады.Бағалау парақшасымен танысады | Көңілдері көтеріледі
Сабақ кезеңдерімен танысады |
Топ ережесі | ||||
2 | «Миға шабуыл» |
|
Оқушылар мұғалім сұрақтарына жауап береді. | Өз ойларын айтады. Диалог орнайды. | Бағалау парағы | ||||
3 | Қызығушылық ояту | (Интербелсенді тақта арқылы жаңа сабақты түсіндіремін)
Оқушылардың ойларын жинақтап, толықтырып жаңа сабақты түсіндіру. Мысалдар келтіре отырып, рең мәнін тудырушы жұрнақтармен таныстыру. Рең мәнін тудырушы жұрнақтар: -й: аға+й, әке+й т.б. -еке,-ке,-қа,-а,-е: ағ+еке, Мұ+қа т.б. -тай: әке+тай, аға+тай т.б. -жан: аға+жан, апа+жан т.б. -шақ,-шек: құлын+шақ т.б. -шық,-шік: төбе+шік т.б. -ша,-ше : сандық+ша т.б. -ш,-ыш,-іш: қалқа+ш т.б. -сымақ,-екеш: бастық+сымақ т.б. |
Зат есімнің рең мәнін тудырушы жұрнақтарға мысал келтіреді. | Зат есімнің рең мәнін тудырушы жұрнақтарды біледі. | Интербелсенді тақта | ||||
4 | «Мағынаны тану»
Жаттығулармен жұмыс Тапсырмалар
|
І топ
2.Рең мәнін тудырушы жұрнақтардың әрқайсысына бір-бір сөйлем ойлап жазу.
ІІ топ
Мысал: Өнерпаз,сөйлем,түйінді,бала, жасанды,жазушы, басыңқы, әнші, әуесқой, сөз,атақты көл.
Үлгі: Қызық
|
І топ мүшелері 1-ші тапсырма бойыншабірінен соң бірі зат атауларын жалғастырады. 2 –ші тапсырма бойынша рең мәнін тудырушы жұрнақтардың әрқайсысына мысал келтіреді.
ІІ топ Берілген зат есімдерден қатыстық сын есімдер жасайды. |
Топ ережелеріне сүйенеді
Топпен жұмыс жасайды, рең мәнін тудырушы жұрнақтарды жетік меңгереді. |
Оқулық
Бағалау парақшалары
|
||||
5 | Білім тексеру
|
|
2 топ та берілген тақырыптар бойынша топпен жұмыс жасайды. | Әр топ берілген сұрақтарға жеке жауап береді | Маркер
Постер стикер Бағалау парақшалары |
||||
6 | Рефлексия | Кестені толтыру мақсатын түсіндіремін | «ИНСЕРТ» әдісі бойынша сызбаны толтырады.
«Мен қандаймын?» ойыны арқылы әр оқушы өзінің қандай екенін айтады. |
«Білемін, білдім, білгім келеді» деген сөздерге жауап алынады.
Өздерінің жақсы қасиеттерін айтады(жақт ы,жақсыз және толымды, толымсыз сөйлемдерді қатыстыра отырып) |
Кеспе қағаздар | ||||
9 | Үйге тапсырма | Көркем әдебиеттен рең мәнін тудырушы жұрнақтары бар зат есімдерге мысал жазып келу. | Көркем әдебиеттен рең мәнін тудырушы жұрнақтары бар зат есімдерге мысал келтіреді. | Рең мәнін тудырушы жұрнақтарды ажырата алады. | Оқушы дәптері | ||||
10 | Бағалау | Бағалау әр тапсырмадан соң бағаланып отырады | Топ басшылары топ мүшелерін әр тапсырмадан кейін бағалап отырады, соңында қорытынды бағасын шығарады | Қалыптастырушы баға мен жиынтық баға қолданылады, әділ қоюға тырысады | Бағалау парақшалары әр топқа |