Басы » Математика » Екі өрнектің қосындысының квадраты және айырмасының квадраты тақырыбына қысқа мерзімді жоспары

Екі өрнектің қосындысының квадраты және айырмасының квадраты тақырыбына қысқа мерзімді жоспары

№11 мамандандырылған физика-математика

мектебі математика пәнінің

Жоғары  санатты мұғалімі

 Ескалиева Бактилы Кзылгуловна

 

Екі өрнектің  қосындысының квадраты және айырмасының квадраты

тақырыбына қысқа мерзімді жоспары

 

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні Ескалиева Бактилы Кзылгуловна 7 «б» — сыныбы

17 оқушы

 

Маңғыстау облысы

Ақтау қаласы

№11 мамандандырылған физика-математика

мектебі

 

Күні 19.12.2014 ж 2-сабақ
Сабақтың атауы Екі өрнектің  қосындысының квадраты және айырмасының квадраты
Сілтеме Алгебра  7- сынып, слайдтар
Жалпы мақсаты Екі өрнектің  қосындысының квадраты және айырмасының квадратының

ережелерін , формулаларын есептер  шығаруда қолдана білуді үйренеді

Міндеттер

 

Алған білімдерін есептер шығаруда қолдана білуге үйренеді.

Күнделікті өмірде қолдана білу, мағынасынтүсіне  білу

Мұғалім үшін оқу нәтижелері Оқуға бағыт-бағдар беру;

Топта жұмыс істеу  арқылы аталған тақырыпты меңгерту;

Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасауға үйрету

Әдіс- тәсілдер Жұпта жұмыс істеу, диалогтік оқыту, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, топпен және жеке жұмыс, сұрақ-жауап, талдау, қорыту, деңгейлеп саралап оқыту
Сабақтың түрі Жаттығу сабағы
Сабақтың көрнекілігі Интертақта , тақырыпқа сай слайдтар, видеокамера, фотоаппарат, үлестірме парақтар, топтық тапсырмалар жазылған карточкалар , бағалау парағы
Күтілетін нәтиже Формулаларды есептеу жұмыстарында пайдалануды үйренеді;

Сурет арқылы орындалатын тапсырмадан геометриялық мағынасын түсіндіре алады

Сабақтың барысы
  1. Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті                  8  мин
Ұйымдастыру  кезеңі

Ой-қозғау-8 мин.

Өткенді қайталау «Ұтқыр ойдан ұтымды жауап» ауызша жаттығу

   Топқа бөлу .Слайд арқылы үй тапсырманы тексеру мақсатында сұрақтарға жауап береді .Жауап берген оқушы  түстер таңдайды (үш түрлі түс) сол арқылы топқа бөлінеді. Көк түс  1-топ, сары түс  2-топ,жасыл түс 3-топ.
Ауызша жаттығулар

 

Ауызша есептейміз
“Тапқыр болсаң тауып көр”

  1. №334 есептегі 1,3,7, есептің жауабы (сары түс жауап береді)

1)(х-0,5)2 ;  3) (а-0,2)2 ;  7) (5m-0,5n)2  .

  1. №336 есептеңдер 1,5,7 (көк түс жауап береді)

1)1012  ;   5)1032  ; 9992 ;

3.№337 Екімүшенің квадраты түрінде жазыңдар (жасыл түс жауап береді)

1)х2+2ху+у2  ; 4) с2-10с+25 ;  6)16-8с+с2 .

  1. №338 Екімүшенің квадраты түрінде жазыңдар (сары түс жауап береді)

3)25 х2 +10х+1 ; 4)81х2-18ху+у2 ; 5)m2+4n2-4mn.

5.№339 Екімүшенің квадраты түрінде жазыңдар(көк түс жауап береді)

1)1+а2-2а ;3)28ав +49а2 +4в2 ; 5) 0,25а2+4в2-2ав

  1. Математикалық диктант (жасыл түс жауап береді)

1)         +2ас+с2 ; 2)m2—     +n2  ; 3)х2-4ху+       .

 

Түсіну Жұптық жұмыс 16мин.
 В деңгейінің есебі №342-345

 

Оқушыларға топта отырған екі оқушыға бірдей тапсырма беріледі шығарып болып салыстырып тексереді.
                           Бекіту                                                                             5 мин               
  1. 3. Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Қолдану (топтық жұмыс)№347 есеп 5 минут 16-суретті пайдаланып мағынасын түсіндіру 
  1. Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
 

в
а в

а

 

 

Суретті пайдаланып ,геометриялық мағынасын түсіндіру
                                             Сабақты қорытындылау     9 мин        
  1. Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Топпен осы сабақты өткенде қандай тақырыпты қамтыды соны топпен постерге түсіріп қорғауға тапсырма беріледі. Топ мүшелері ортақ шешім шығарып топта талдайды.Тақтаға шығып қорғайды.
                                                       Бағалау 4 мин
Топ жетекшілерінің өз тобындағы білімін бағалауын тындау, оқушылардың білімін бағалау, үйге тапсырма беру.

 

Топтағы оқушылар бірін-бірі келесі критерийлер бойынша бағалайды:

1-үй тапсырмасы бойынша

2- жұптық жүмыс бойынша

3-топпен жұмыс жасауы

4- жекелей жұмыс жасауы

 

Үйге тапсырма                         1 мин

  1. Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Үй тапсырмасын беру: 1) Формула жаттау

2)№346-349

 

Оқушылар күнделіктерін ашып бағалау парағындағы бағаларын қояды, үйге тапсырманы жазып алады.

 

Рефлексия    (кері байланыс):                     2 мин
  1. Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
«Менің түйгенім» Оқушылар өз ойларын жалғастырады.

Сары топқа тапсырма

№342     Көпмүше түріне келтіріңдер.

1) (0,2 а-5у)2   ═

4) (0,75х-0,5у)2

Екімүшенің квадраты түрінде келтіріңдер:

1)25х 2 +49у-70ху═

 

 

 

№342    Екімүшенің квадраты түрінде келтіріңдер:

1)(0,2а-5у)(0,2а-5у)═

4)(0,75х-0,5у) (0,75х-0,5у)═

Көпмүше түріне келтіріңдер.

1)(5х-7у)2  ═

 

№342     Көпмүше түріне келтіріңдер.

2)  (0,3х+4у) 2  ═

5)(1  с+0,6)2  ═

Екімүшенің квадраты түрінде келтіріңдер:

2) а2+3а+9═

 

 

№342    Екімүшенің квадраты түрінде келтіріңдер:

(0,3х+4у)(0,3х+4у)

(1  с+0,6) (1  с+0,6) ═

Көпмүше түріне келтіріңдер.

1)( а+3)2  ═

 

 

№342     Көпмүше түріне келтіріңдер.

2)  (0,3х+4у) 2  ═

5)(1  с+0,6)2  ═

Екімүшенің квадраты түрінде келтіріңдер:

2) а2+3а+9═

 

 

№342    Екімүшенің квадраты түрінде келтіріңдер:

(0,3х+4у)(0,3х+4у)

(1  с+0,6) (1  с+0,6) ═

Көпмүше түріне келтіріңдер.

1)( а+3)2  ═

Көк топқа тапсырма

№343     Көпмүше түріне келтіріңдер.

1) (х2 +3у)2   ═

4) (0,2m2 -5n)2

Екімүшенің квадраты түрінде келтіріңдер:

4 )     с 4 +2с2 х +16 х2

 

№343    Екімүшенің квадраты түрінде келтіріңдер:

1) 2 +3у) (х2 +3у)

4) ) (0,2m2 -5n)   ) (0,2m2 -5n) ═

Көпмүше түріне келтіріңдер.

  • ( с2 +4х)2  ═

 

Көк топқа тапсырма

№343     Көпмүше түріне келтіріңдер.

2) (0,3а2 +4в)2   ═

4) (1,3p3 +2,5p)2

Екімүшенің квадраты түрінде келтіріңдер:

5 )  0,01а 42 -0,2а2в  

 

№343    Екімүшенің квадраты түрінде келтіріңдер:

2)  (0,3а2 +4в) (0,3а2 +4в)  ═

4) ) (1,3p3 +2,5p)  (1,3p3 +2,5p)   ═

Көпмүше түріне келтіріңдер.

  • (0,1а2 -в)2

Көк топқа тапсырма

№343     Көпмүше түріне келтіріңдер.

5) (2,4с 3 -1,5 d2)2   ═

6) (7х2 у+3ху 2 )2

Екімүшенің квадраты түрінде келтіріңдер:

6 )  в 8 –ав 4 +   а 4  

 

№343    Екімүшенің квадраты түрінде келтіріңдер:

2)  (2,4с 3 -1,5 d2) (2,4с 3 -1,5 d2)  ═

4) ) (7х2 у+3ху 2 ) (7х2 у+3ху 2 )  ═

Көпмүше түріне келтіріңдер.

  • 42 )2  ═

Жасыл  топқа тапсырма

№344     Көпмүше түріне келтіріңдер.

1) (  а2 -0,5в 3)2   ═

4) ( 1 х2 +0,6у4 )2

 

Екімүшенің квадраты түрінде келтіріңдер:

1 )  а2 -2а +1═

 

 

№344     Көпмүше түріне келтіріңдер.

1) (  а2 -0,5в 3)  (  а2 -0,5в 3)   ═

4) ( 1 х2 +0,6у4 )   ( 1 х2 +0,6у4 )  ═

Екімүшенің квадраты түрінде келтіріңдер:

1 )  (а-1)2

 

Жасыл  топқа тапсырма

№344     Көпмүше түріне келтіріңдер.

3) (вn -в )2   ═

5) (с k+1k )2

Екімүшенің квадраты түрінде келтіріңдер:

1 )  9m  2 -18mа +а2

 

№344     Көпмүше түріне келтіріңдер.

3) (вn -в ) (вn -в )   ═

5) (с k+1k ) (с k+1k )  ═

Екімүшенің квадраты түрінде келтіріңдер:

1 )  (3m   -а)2

Жасыл  топқа тапсырма

№344     Көпмүше түріне келтіріңдер.

4) (хm -х )2   ═

6) (аmn )2

Екімүшенің квадраты түрінде келтіріңдер:

1 )  9 -3а +а2

 

№344     Көпмүше түріне келтіріңдер.

3) (хm -х) (хm -х)   ═

5) (аmn) (аmn)  ═

Екімүшенің квадраты түрінде келтіріңдер:

1 )  (3 —  а)2

Сары  топқа арналған

Бағалау критерийлері  :          18-20 ұпай   «5»

13-17 ұпай   «4»

6-12  ұпай   «3»

Бағалау бетшесі
Үй тапсырмасы бойынша 1-2 сұрақ (3 ұпай) 3-4 сұрақ (5 ұпай) 5-6 сұрақ ( 7 ұпай)
Жұптық жұмыс бойынша 2-3 қате сұрақ (3 ұпай) 1 қате   (5 ұпай) 3-дұрыс (6 ұпай)
№347 есеп бойынша Мағынаны түсіндірмесе  нөл ұпай Идея айтылса 1 ұпай Мағынаны толық түсіндірсе 5 ұпай
Жалпы постер қорғау тапсырмасы бойынша 1-2 ереже  (3 ұпай) 3-4 ереже  (5 ұпай) 5-тен көп болса 5 ұпай

 

 

Топ мүшелері 1-тап 2-тап 3-тап 4-тап Қортынды
1
2
3
4
5
6

 

Көк  топқа арналған

 

Бағалау рейтингісі  :          18-20 ұпай   «5»

13-17 ұпай   «4»

6-12  ұпай   «3»

Бағалау бетшесі
Үй тапсырмасы бойынша 1-2 сұрақ (3 ұпай) 3-4 сұрақ (5 ұпай) 5-6 сұрақ ( 7 ұпай)
Жұптық жұмыс бойынша 2-3 қате сұрақ (3 ұпай) 1 қате   (5 ұпай) 3-дұрыс (6 ұпай)
№347 есеп бойынша Мағынаны түсіндірмесе  нөл ұпай Идея айтылса 1 ұпай Мағынаны толық түсіндірсе 5 ұпай
Жалпы постер қорғау тапсырмасы бойынша 1-2 ереже  (3 ұпай) 3-4 ереже  (5 ұпай) 5-тен көп болса 5 ұпай

 

 

Топ мүшелері 1-тап 2-тап 3-тап 4-тап Қортынды
1
2
3
4
5
6

 

 

 

 

Жасыл  топқа арналған

Бағалау критерийлері  :          18-20 ұпай   «5»

13-17 ұпай   «4»

6-12  ұпай   «3»

Бағалау бетшесі
Үй тапсырмасы бойынша 1-2 сұрақ (3 ұпай) 3-4 сұрақ (5 ұпай) 5-6 сұрақ ( 7 ұпай)
Жұптық жұмыс бойынша 2-3 қате сұрақ (3 ұпай) 1 қате   (5 ұпай) 3-дұрыс (6 ұпай)
№347 есеп бойынша Мағынаны түсіндірмесе  нөл ұпай Идея айтылса 1 ұпай Мағынаны толық түсіндірсе 5 ұпай
Жалпы постер қорғау тапсырмасы бойынша 1-2 ереже  (3 ұпай) 3-4 ереже  (5 ұпай) 5-тен көп болса 5 ұпай

 

 

 

Топ мүшелері 1-тап 2-тап 3-тап 4-тап Қортынды
1
2
3
4
5
6

1 пікір

  1. сабақ өте жақсы

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *