Басы » Бастауыш сыныптар » Бір таңбалы және екі таңбалы сандар

Бір таңбалы және екі таңбалы сандар

Қызылорда облысы, Жалағаш ауданы
№ 201 орта мектептің

бастауыш сынып мұғалімі  Жадыра Байтохаева
 Сабақтың тақырыбы:         Бір таңбалы және екі таңбалы сандар

Мақсаты: Сандар қатары, сандар құрамы, сандарды, шамалардысалыстыру

бағытындағы оқушылардың білім, білік дағдыларын пысықтау, дамыту.

Бірліктер, ондықтар туралы білім беру.

Логикалық ойлау қабілеттерін арттыру, сөздік қорын математикалық ұғымдар бағытындағы білімдерін дамыту.

Білімді болуға, туған Отанға деген мақтаныш сезіміне тәрбиелеу.

Сабақтың типі:  жаңа сабақ

Әдісі: таныстыру, көрнекіліктер, өзіндік жұмыс, ойын, сұрақ-тапсырмалар

Пәнаралық байланыс: әліппе, дүниетану

Көрнекілігі: слайдтар

Сабақ барысы:  Ұйымдастыру кезеңі

Қызығушылықты ояту:

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:

№ 3 салыстыр

0 <10          10 мс > 8 см            7 < 10     1 см < 1 ддм

10  = 10        1 дм =10  см          10 > 9        1 см <10см

 

Үй тапсырмасын бекіту.

 

10

9
8
7
6
5

 

«Адасқан сандар» ойыны

 

2 0 4 1 5 3 6 7 9 10 8    (Адасып орналасқан сандардан сандар қатарын құру)

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Тура және кері санау

 

Осы сандардың ұқсастығы мен айырмашылығы туралы не айтуға болады?

Ұқсастығы – бәрі сандар

Айырмашылығы – 0-ден 9-ға дейінгі сандар бір ғана цифрмен таңбаланып жазылған. 10 саны екі цифрмен таңбаланып жазылған.

Олай болса, 0123456789 саандары бір таңбалы сандар, 10 екі таңбалы сан деп аталады. Бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы: «Бір таңбалы және екі таңбалы сандар»

 

ІІІ. Жаңа сабақ

Сандар қатары, бір таңбалы және екі таңбалы сандарды көрсете отырып, сандар тарихына қысқаша мәлімет беру.

  • Біздер сандар қатарын жатқа білеміз. Олай болса бірінші тапсырма «Кім тапқыр?» ойыны бойынша қандай сандар жетіспейтіндігін кім тез табады?

 

4  6                  3  5      3  6

0  3                   4  6          7  10

 

  • Қай қатарда тек бір ғана таңбалы сандар бар?
  • Қай қатарда екі таңбалы сан бар?

 

Сөзжұмбақ шешу

 

 

 

с е г і З
а з а й ғ ы ш
қ о с ы л ғ ы ш
а л т ы
б е с
а з а й т у
т ө р т б ұ р ы ш
ш е ң б е р

 

  1. Жеті санынан кейін келетін сан

2.. Айырманың компаненті

  1. Қосындының компаненті
  2. Бір таңбалы сан
  3. Бір таңбалы сан
  4. Кеміту амалы
  5. Геометриялық пішін
  6. Дөңгелекті басқаша қалай атаймыз?

№ 2. Салыстыр

 

0<10       10<0    9<10          3.>9

№ 3 Салыстыр.

 

10 см  =1 дм             9 см < 1 дм               1 дм =10 см                 10 см =1 дм

 

10 0-ден және 9-дан артық болса, онда 10 саны барлық 0-ден 9-ға дейінгі сандардан артықө болады.

Сергіту сәті

Орынымыздан тұрайық

Алақанды ұрайық

Бір отырып, бір тұрып

Демалып алайық

1 2 3 жақсы оқу серт

5 6 7

Алмайды ешкім екі

8 9 10

Өз орныңа қон

№ 4 өрнектер құр. Мәндерін тап

 

 

 

Бірдей алты суретті тап

 

Қорытынды:   «Кел ойнайық»  ойыны

 

2+1+4-5+8 = 10

7-6+5-4+3=5

10-5+3-4+6=10

Математикалық өлең есеп

Алты алманың екеуін                                  Екі түйе, үш жылқы

Досың сұрап алады,                                    Екі сиыр, төрт ешкі

Айтшы сонда нешеуі,                                 Барлығы нешеу болды

Өз қолыңда қалады           (4)                               (11)

 

Үйге тапсырма                Бағалау

№ 5

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *