Алматы облысы, Қарасай ауданы, Береке ауылы,
«М.Бейсебаев атындағы орта мектеп мектепке дейінгі
шағын орталықпен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Баятанова Бибигуль Еламановна
М.Бейсебаев атындағы орта мектеп
қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі
Сабақ атауы | ІІІ модуль. Тұрмыстағы мәдениет. Өз үйім-берік қамалым | |||
Жалпы мақсаттар | Тақырыпқа байланысты сөздермен таныстыру, ойлау арқылы байланыстыра сөйлеу мен жазуға, сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамытуға «Өз үйім-берік қамалым» тақырыбы туралы білімдерін толықтыру. | |||
Оқыту нәтижелері | Жаңа сөздерді меңгереді, диалог арқылы сөйлеседі, сыни тұрғыдан ойлау арқылы әңгіме құрастыра алады, ынтымақтастықта бірлесе жұмыс істей алады. | |||
Міндеттер | Қазақ тілінде еркін сөйлеуі, сауатты жазуы. | |||
Негізгі дерек көздер | 7-сынып оқулығы, 21-бет | |||
Үйге тапсырма | «Өз үйім» деген тақырыпта эссе жазу | |||
Оқыту модулі | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||
Білу | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, ОБК |
І топ- қамал ІІ топ-үй ІІІ топ-отбасы
|
І топ- қамалІІ топ-үй
ІІІ топ-отбасы
|
|
Түсіну | СТО, АКТ, ТДБО, ОЖЕ | Оқушыларға отбасы, өз үйі туралы түсінік беру арқылы, жаңа тақырыпты меңгертуге жетелеу сұрақтары және интербелсенді тақта арқылы әртүрлі суреттерді пайдаланамын. | 1.Оқушылар төмендегі сұрақтарға жауап береді.1.Отбасы-деген сөзді қалай түсінесіңдер?
2.Отбасында кімдер тұрады? 3.Отбасында сен қандай рөл атқарасың? 4.Сен отбасыңды жақсы көресің бе? 5.Отбасында саған ең жақын адамдар кімдер? /т.б./ 2.Тақтадағы берілген суреттер туралы өз ойларын айтады. |
|
Қолдану | СТО, АКТ |
2.Жаңа сабаққа берілген мәтінді оқып, өз ойларын айту. |
||
Талдау | СТО | 1-тапсырма Мәтінді оқып, деңгейлік тапсырмаларды орындау
Бақытты отбасын құру үшін не істеу керек? «Өз үйім-берік қамалым» деп кімдер айтқан? Отбасына деген сүйіспеншілік адамның бойында қай кезден басталады? Статистика нені көрсетіп отыр?
2-тапсырма Мәтінді оқып, керекті шылауларды қойып жазу 3-тапсырма. Мәтінді оқып, қарамен жазылған шылаулардың түрін анықтау
|
1-тапсырма Деңгейлік тапсырмаларды орындау
Бақытты отбасын құру үшін не істеу керек? «Өз үйім-берік қамалым» деп кімдер айтқан? Отбасына деген сүйіспеншілік адамның бойында қай кезден басталады? Статистика нені көрсетіп отыр?
2-тапсырма Мәтінді оқып, керекті шылауларды қойып жазу 3-тапсырма. Мәтінді оқып, қарамен жазылған шылаулардың түрін анықтауы
|
|
Жинақтау | СТО | Жаңа сабақ бойынша түсініктерін жинақтау үшін «Білім ағашы» арқылы стикерге жазылған сұрақтарға жауап беруі1.Отбасы-деген сөзді қалай түсінесіңдер?
2.Отбасында кімдер тұрады? 3.Отбасында сен қандай рөл атқарасың? 4.Сен отбасыңды жақсы көресің бе? 5.Отбасында саған ең жақын адамдар кімдер? 6.Адамның рухани болмысын неден көруге болады? 7.Үйді жайлы ететін не? 8.Пәтердің таза болуы нені талап етеді? 9.Үйдегі міндеттер қалай атқарылуы керек? 10.Еңбек кішкене балаларды неге тәрбилейді? |
||
Бағалу | Оқыту үшін бағалу және оқуды бағалу | РефлексияОқушылардың бүгінгі білімін тексеру мақсатында үш түрлі смаиликтерді пайдаланамын
Бағалау критерилерін ұсынамын Бағалау критериі
15 балл-5 12 балл-4 9 балл-3 |