Басы » Кембридж бағдарламасы » Тұрмыстағы мәдениет. Өз үйім-берік қамалым

Тұрмыстағы мәдениет. Өз үйім-берік қамалым

Алматы облысы, Қарасай ауданы, Береке ауылы,

«М.Бейсебаев атындағы орта мектеп мектепке дейінгі

шағын орталықпен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

                         Баятанова Бибигуль Еламановна 

                      М.Бейсебаев атындағы орта мектеп

                    қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі

Сабақ атауы ІІІ модуль. Тұрмыстағы мәдениет. Өз үйім-берік қамалым
Жалпы мақсаттар Тақырыпқа байланысты сөздермен таныстыру, ойлау арқылы байланыстыра сөйлеу мен жазуға, сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамытуға «Өз үйім-берік қамалым» тақырыбы туралы білімдерін толықтыру.
Оқыту нәтижелері Жаңа сөздерді меңгереді, диалог арқылы  сөйлеседі, сыни тұрғыдан ойлау арқылы әңгіме құрастыра алады, ынтымақтастықта бірлесе жұмыс істей алады.
Міндеттер Қазақ тілінде еркін сөйлеуі, сауатты жазуы.
Негізгі дерек көздер 7-сынып оқулығы,  21-бет
Үйге тапсырма «Өз үйім» деген тақырыпта эссе жазу
  Оқыту  модулі Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының  іс-әрекеті
Білу Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, ОБК
  1. Оқушыларды мозайка әдісі арқылы топқа бөлу /тақырыпқа байланысты/

І топ- қамал

ІІ топ-үй

ІІІ топ-отбасы

  1. Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру.
  2. «Өз үйім-берік қамалым» тақырыбында берілген жаңа сөздерді білу
  3. Оқушылар мозайка әдісі арқылы топқа бөлінеді.
І топ- қамалІІ топ-үй

ІІІ топ-отбасы

  1. «Өз үйім-берік қамалым» тақырыбында берілген жаңа сөздерді білуі

 

Түсіну СТО, АКТ, ТДБО, ОЖЕ Оқушыларға отбасы, өз үйі туралы түсінік беру арқылы, жаңа тақырыпты меңгертуге жетелеу сұрақтары және интербелсенді тақта арқылы әртүрлі суреттерді пайдаланамын. 1.Оқушылар төмендегі сұрақтарға жауап береді.1.Отбасы-деген сөзді қалай түсінесіңдер?

2.Отбасында кімдер тұрады?

3.Отбасында сен қандай рөл атқарасың?

4.Сен отбасыңды жақсы көресің бе?

5.Отбасында саған ең жақын адамдар кімдер? /т.б./

2.Тақтадағы берілген суреттер туралы өз ойларын айтады.

Қолдану СТО, АКТ
  1. Сен білесің бе? ойыны арқылы жаңа сөздердің аудармасын табу
  • Қамал-крепость
  • Қосылу-присоединиться
  • Сүйіспеншілік-любовь
  • Тоғышар-недальновидный, ограниченный

2.Жаңа сабаққа берілген мәтінді оқып, өз ойларын айту.

Талдау СТО 1-тапсырма Мәтінді оқып, деңгейлік тапсырмаларды орындау

  • Сұрақтарға мәтін бойынша жауап беру

Бақытты отбасын құру үшін не істеу керек?

«Өз үйім-берік қамалым» деп кімдер айтқан?

Отбасына деген сүйіспеншілік адамның бойында қай кезден басталады?

Статистика нені көрсетіп отыр?

  • Мәтіннен құрмалас сөйлемдерді теріп жаып, бастауыш пен баяндауышын анықтау
  • Мәтіннің тақырыбына сәйкес мақал-мәтелдер айту

2-тапсырма Мәтінді оқып, керекті шылауларды қойып жазу

3-тапсырма. Мәтінді оқып, қарамен жазылған шылаулардың түрін анықтау

  1. Топтық жұмыста орындайды.
1-тапсырма Деңгейлік тапсырмаларды орындау

  • Сұрақтарға мәтін бойынша жауап беру

Бақытты отбасын құру үшін не істеу керек?

«Өз үйім-берік қамалым» деп кімдер айтқан?

Отбасына деген сүйіспеншілік адамның бойында қай кезден басталады?

Статистика нені көрсетіп отыр?

  • Мәтіннен құрмалас сөйлемдерді теріп жаып, бастауыш пен баяндауышын анықтау
  • Мәтіннің тақырыбына сәйкес мақал-мәтелдер айту

2-тапсырма Мәтінді оқып, керекті шылауларды қойып жазу

3-тапсырма. Мәтінді оқып, қарамен жазылған шылаулардың түрін анықтауы

  1. Топтық жұмыстарын баяндайды.
Жинақтау СТО Жаңа сабақ бойынша түсініктерін жинақтау үшін «Білім ағашы» арқылы стикерге жазылған сұрақтарға жауап беруі1.Отбасы-деген сөзді қалай түсінесіңдер?

2.Отбасында кімдер тұрады?

3.Отбасында сен қандай рөл атқарасың?

4.Сен отбасыңды жақсы көресің бе?

5.Отбасында саған ең жақын адамдар кімдер?

6.Адамның рухани болмысын неден көруге болады?

7.Үйді жайлы ететін не?

8.Пәтердің таза болуы нені талап етеді?

9.Үйдегі міндеттер қалай атқарылуы керек?

10.Еңбек кішкене балаларды неге тәрбилейді?

Бағалу Оқыту үшін бағалу және оқуды бағалу РефлексияОқушылардың бүгінгі білімін тексеру мақсатында үш түрлі смаиликтерді пайдаланамын

 

 

Бағалау критерилерін ұсынамын

Бағалау критериі

  1. Мәтінді мәнерлеп оқи аламын. 2 балл
  2. Мәтін мазмұнын айта аламын 3 балл
  3. Деңгейлік тапсырмаларды орындай аламын. 4 балл
  4. Мәтіннен ережеге байланысты сөздерді таба аламын. 3 балл.
  5. Сұрақтарға жауап бере аламын. 3 балл

15  балл-5      12 балл-4             9 балл-3

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *