Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы №7 мектеп-лицейі Копбергенова Санбиби Сабырбайқызы 6-сынып (орыс тілді мектептерге арналған) қысқа мерзімді сабақ жоспары
Уақыты | сабақ | ||||||||
Сабақтың атауы | Жабайы аңдар | ||||||||
Сілтеме | Қазақ тілі оқулығы, ғаламтор ресурстары, презентация т.б. | ||||||||
Жалпы мақсаты | Сөздіктерді меңгереді. Оқушылар жабайы аңдар туралы айтып, ой қозғайды.
Жабайы аңдар туралы айту оқушылардың сөздік қорларын жетілдіреді, ойын еркін жеткізуге дағдыланады. Деңгейлік тапсырмаларды орындайды. Жабайы аңдар бойынша шығармашылық жұмыстар жасауға үйренеді. |
||||||||
Оқушылар үшін оқу нәтижелері |
|
||||||||
Сабақта туындаған негізгі идеялар | Жабайы аңдар туралы идея алады, сөздіктерді қайталап айтады, меңгереді. Мәтінді аударады, мазмұндайды. | ||||||||
Тапсырмалар Сөздіктерді меңгеру. Түрткі сұрақтар арқылы сұрақтарға жауап беру. | |||||||||
Ойлау
деңгейлері |
Мақсаты | Күтілетін нәтиже | Түрткі сұрақ, тапсырма, жағдаяттар | Бағалау | |||||
Формативті | Критерийлері | Дескриптор | Ұпай | ||||||
Білу | Бұған дейінгі білетіндерін анықтау | Жабайы аңдар туралы айтады. | Жабайы аңдар туралы айтыңыздар. | Жылы түстер арқылы бағалау | Тақырыптың ашылуы | Мақсат
қа жету |
дұрыс жауап1 ұпай | ||
Түсіну | Білетіндерін әңгімелеу | Білетіндерін әңгімелей алады. | Жабайы аңдар дегеніміз не? Қандай жабайы аңдарды білесіздер?
|
Мұғалімнің
ынталан дырушы,қолдау сөздері арқылы бағалау |
Негізгі оқиға-ларды қамтуы
|
Тақырыпқа сәйкестігі
|
дұрыс жауапқа
1 ұпай беріледі.
|
||
Қолдану | Бұған дейінгі білімін зерделеу | Өз білетін- дерін нақты дәлелдермен жеткізе біледі. | Тақырып бойынша ассоциация жасау.
1-тапсырманы орындау |
Жетон беру арқылы бағалау | Дизайні | Көркем
ділігі |
дұрыс жауап
1 ұпай беріледі |
||
Талдау | Қисынды ойлауға әкелу | Шығармашы
лық қабілетіне қарай тапсырмалар орындалады. |
3-тапсырма. Деңгейлік тапсырмаларды орындау. | Жетон арқылы бағалау | Сыпайы баяндау | Өз дәлел-деуі | дұрыс жауапқа 1ұпай беріледі. | ||
Жинақтау | Өз ойын жинақтап айтуға итермелеу | Оқушылар өз ойын жинақтап айта алады. | Өмірдің жағдайлары жақын екенін еске түсіріңдер. | Асықтар арқылы бағалау | Идея- ның жаңашылдығы | Өмір- мен байла- нысы | дұрыс жауап 1 ұпай | ||
Бағалау | Тақырып желісін өз бетінше жорамалдау. | Нақты дәлелдермен жорамалдай
ды. |
2-тапсырма. Мәтінді оқу, аудару. | Смайлк арқылы бірін-бірі бағалау | Құнды пікірі | Сөз саптауы | дұрыс жауап 1 ұпай | ||
Дереккөздер мен жабдықтар: | Дереккөздер: Қазақ тілі оқулығы, ғаламтор ресурстары, плакаттар т.б.
Құрал жабдықтар: АКТ, суреттер т.б. |
||||||||
Кейінгі тапсырмалар мен портфолио деректері | Сөздіктерді жаттау | ||||||||
Кейінгі оқу | 2-тапсырма. І деңгей «Болжағыш аю» мәтінін мазмұндау (119 бет) |
Қазақ тілі пәні бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
6-сынып
Уақыты | сабақ | ||||||||
Сабақтың атауы | Аңшылықтың түрлері | ||||||||
Сілтеме | Қазақ тілі оқулығы, ғаламтор ресурстары, суреттер т.б. | ||||||||
Жалпы мақсаты | Сөздіктерді меңгереді. Аңшылықтың түрлері туралы айтып, ой қозғайды.
Тақырып бойынша оқушылардың сөздік қоры жетіледі, ойын еркін жеткізуге дағдыланады. Тақырып бойынша шығармашылық жұмыстар жасауға үйренеді. |
||||||||
Оқушылар үшін оқу нәтижелері |
|
||||||||
Сабақта туындаған негізгі идеялар | Тақырып туралы идея алады, сөздіктерді қайталап айтады, мәтінді аударады, меңгереді. | ||||||||
Тапсырмалар Сөздіктерді меңгеру. Түрткі сұрақтар арқылы сұрақтарға жауап беру. | |||||||||
Ойлау
деңгейлері |
Мақсаты | Күтілетін нәтиже | Түрткі сұрақ, тапсырма, жағдаяттар | Бағалау | |||||
Формативті | Критерийлері | Дескриптор | Ұпай | ||||||
Білу | Бұған дейінгі білетіндерін анықтау | Аңшылық
тың түрлері туралы айтады. |
Аңшылықтың түрлері туралы айтыңыздар. | Жылы түстер арқылы бағалау | Тақырыптың ашылуы | Мақсат
қа жету |
дұрыс жауап1 ұпай | ||
Түсіну | Білетіндерін әңгімелеу | Білетіндерін әңгімелей алады. | Аңшылықтың түрлері дегеніміз не?
|
Мұғалімнің қолдау сөздері арқылы бағалау | Негізгі оқиға-ларды қамтуы | Тақырыпқа сәйкестігі | дұрыс жауапқа
1 ұпай беріледі. |
||
Қолдану | Бұған дейінгі білімін зерделеу | Өз білетін- дерін нақты дәлелдермен жеткізе біледі. | Тақырып бойынша постер жасау.
3-тапсырманы орындау |
Жетон беру арқылы бағалау | Дизайні | Көркем
ділігі |
дұрыс жауап
1 ұпай беріледі |
||
Талдау | Қисынды ойлауға әкелу | Шығармашы
лық қабілетіне қарай тапсырмалар орындалады. |
Топтар зертеушілік әңгіме жүргізеді.
1-тапсырма |
Жетон арқылы бағалау | Сыпайы баяндау | Өз дәлел-деуі | дұрыс жауапқа 1ұпай беріледі. | ||
Жинақтау | Өз ойын жинақтап айтуға итермелеу | Оқушылар өз ойын жинақтап айта алады. | Өмірдің жағдайлары жақын екенін еске түсіріңдер. | Асықтар арқылы бағалау | Идея- ның жаңашылдығы | Өмір- мен байла- нысы | дұрыс жауап 1 ұпай | ||
Бағалау | Күз айларын өз бетінше жорамалдау. | Нақты дәлелдермен жорамалдай
ды. |
Бес жолды өлең
2-тапсырма |
Смайлк арқылы бірін-бірі бағалау | Құнды пікірі | Сөз саптауы | дұрыс жауап 1 ұпай | ||
Дереккөздер мен жабдықтар: | Дереккөздер: Қазақ тілі оқулығы, ғаламтор ресурстары т.б.
Құрал жабдықтар: АКТ, суреттер т.б. |
||||||||
Кейінгі тапсырмалар мен портфолио деректері | Сөздіктер жаттау. | ||||||||
Кейінгі оқу | «Мен аңшы болғым келеді» тақырыбына ээсе жазу |
Қазақ тілі пәні бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
6-сынып
Уақыты | сабақ | ||||||||
Сабақтың атауы | Қызық құс | ||||||||
Сілтеме | Қазақ тілі оқулығы, плакаттар т.б. | ||||||||
Жалпы мақсаты | Сөздіктерді меңгереді. Құстар туралы айтып, ой қозғайды.
Құстар арқылы оқушылардың сөздік қоры жетіледі, ойын еркін жеткізуге дағдыланады. Тақырып бойынша шығармашылық жұмыстар жасауға үйренеді. |
||||||||
Оқушылар үшін оқу нәтижелері |
|
||||||||
Сабақта туындаған негізгі идеялар | Тақырып туралы идея алады, сөздіктерді қайталап айтады, меңгереді. | ||||||||
Тапсырмалар Ережелерді меңгеру. Түрткі сұрақтар арқылы сұрақтарға жауап беру. Зат есімдерді септеу. | |||||||||
Ойлау
деңгейлері |
Мақсаты | Күтілетін нәтиже | Түрткі сұрақ, тапсырма, жағдаяттар | Бағалау | |||||
Формативті | Критерийлері | Дескриптор | Ұпай | ||||||
Білу | Бұған дейінгі білетіндерін анықтау | Құстар туралы айтады. | Құстар туралы айтыңыздар. | Жылы түстер арқылы бағалау | Тақырыптың ашылуы | Мақсат
қа жету |
дұрыс жауап1 ұпай | ||
Түсіну | Білетіндерін әңгімелеу | Білетіндерін әңгімелей алады. | Құстар деген не?
Құстар туралы не білеміз? |
Мұғалімнің қолдау сөздері арқылы бағалау | Негізгі оқиға-ларды қамтуы | Тақырыпқа сәйкестігі | дұрыс жауапқа
1 ұпай беріледі. |
||
Қолдану | Бұған дейінгі білімін зерделеу | Өз білетін- дерін нақты дәлелдермен жеткізе біледі. | Тақырып бойынша ассоциация жасау.
1-тапсырманы орындау |
Жетон беру арқылы бағалау | Дизайні | Көркем
ділігі |
дұрыс жауап
1 ұпай беріледі |
||
Талдау | Қисынды ойлауға әкелу | Шығармашы
лық қабілетіне қарай тапсырмалар орындалады. |
2-3-тапсырманы орындау.
|
Жетон арқылы бағалау | Сыпайы баяндау | Өз дәлел-деуі | дұрыс жауапқа 1ұпай беріледі. | ||
Жинақтау | Өз ойын жинақтап айтуға итермелеу | Оқушылар өз ойын жинақтап айта алады. | Өмірдің жағдайлары жақын екенін еске түсіріңдер. | Асықтар арқылы бағалау | Идея- ның жаңашылдығы | Өмір- мен байла- нысы | дұрыс жауап 1 ұпай | ||
Бағалау | Тақырып желісін өз бетінше жорамалдау. | Нақты дәлелдермен жорамалдай
ды. |
4-тапсырманы орындау
|
Смайлк арқылы бірін-бірі бағалау | Құнды пікірі | Сөз саптауы | дұрыс жауап 1 ұпай | ||
Дереккөздер мен жабдықтар: | Дереккөздер: Қазақ тілі оқулығы, плакаттар т.б.
Құрал жабдықтар: АКТ, суреттер т.б. |
||||||||
Кейінгі тапсырмалар мен портфолио деректері | Сөздіктерді жаттау | ||||||||
Кейінгі оқу | 1-тапсырма «Қызық құс» мәтінді мазмұндау 62 бет |
Қазақ тілі пәні бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
6-сынып
Уақыты | сабақ | ||||||||
Сабақтың атауы | Ертегі айтайық | ||||||||
Сілтеме | Қазақ тілі оқулығы, ғаламтор ресурстары, презентация т.б. | ||||||||
Жалпы мақсаты | Сөздіктерді меңгереді. Оқушылар ертегілер туралы айтып, ой қозғайды.
Тақырып бойынша оқушылардың сөздік қоры жетіледі, ойын еркін жеткізуге дағдыланады. Зерттеушілік әңгіме жүргізеді. Тақырып бойынша шығармашылық жұмыстар жасауға үйренеді. |
||||||||
Оқушылар үшін оқу нәтижелері |
|
||||||||
Сабақта туындаған негізгі идеялар | Ертегілер туралы идея алады, сөздіктерді қайталап айтады, меңгереді. | ||||||||
Тапсырмалар Сөздіктерді меңгеру. Түрткі сұрақтар арқылы сұрақтарға жауап беру. | |||||||||
Ойлау
деңгейлері |
Мақсаты | Күтілетін нәтиже | Түрткі сұрақ, тапсырма, жағдаяттар | Бағалау | |||||
Формативті | Критерийлері | Дескриптор | Ұпай | ||||||
Білу | Бұған дейінгі білетіндерін анықтау | Ертегілер туралы айтады. | Ертегілер туралы айтыңыздар. | Жылы түстер арқылы бағалау | Тақырыптың ашылуы | Мақсат
қа жету |
дұрыс жауап1 ұпай | ||
Түсіну | Білетіндерін әңгімелеу | Білетіндерін әңгімелей алады. | Ертегілер туралы топта өз ойларын айтады. | Мұғалімнің қолдау сөздері арқылы бағалау | Негізгі оқиға-ларды қамтуы | Тақырыпқа сәйкестігі | дұрыс жауапқа
1 ұпай беріледі. |
||
Қолдану | Бұған дейінгі білімін зерделеу | Өз білетін- дерін нақты дәлелдермен жеткізе біледі. | Тақырып бойынша постер жасау.
|
Жетон беру арқылы бағалау | Дизайні | Көркем
ділігі |
дұрыс жауап
1 ұпай беріледі |
||
Талдау | Қисынды ойлауға әкелу | Шығармашы
лық қабілетіне қарай тапсырмалар орындалады. |
2-тапсырма.
Тақырып бойынша топтар өзара диалог құрастыру |
Жетон арқылы бағалау | Сыпайы баяндау | Өз дәлел-деуі | дұрыс жауапқа 1ұпай беріледі. | ||
Жинақтау | Өз ойын жинақтап айтуға итермелеу | Оқушылар өз ойын жинақтап айта алады. | Өмірдің жағдайлары жақын екенін еске түсіріңдер. | Асықтар арқылы бағалау | Идея- ның жаңашылдығы | Өмір- мен байла- нысы | дұрыс жауап 1 ұпай | ||
Бағалау | Тақырып желісін өз бетінше жорамалдау. | Нақты дәлелдермен жорамалдай
ды. |
1-тапсырма. Ертегіні оқу, аудару, сахналық қойылым көрсету | Смайлк арқылы бірін-бірі бағалау | Құнды пікірі | Сөз саптауы | дұрыс жауап 1 ұпай | ||
Дереккөздер мен жабдықтар: | Дереккөздер: Қазақ тілі оқулығы, ғаламтор ресурстары т.б.
Құрал жабдықтар: АКТ, суреттер т.б. |
||||||||
Кейінгі тапсырмалар мен портфолио деректері | Сөздіктер жаттау. | ||||||||
Кейінгі оқу | 3-тапсырма. Жазбаша орындау 125 бет |
Қазақ тілі пәні бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
6-сынып
Уақыты | сабақ | ||||||||
Сабақтың атауы | Кит — алып | ||||||||
Сілтеме | Қазақ тілі оқулығы, ғаламтор ресурстары, суретті плакаттар т.б. | ||||||||
Жалпы мақсаты | Сөздіктерді меңгереді. Киттер туралы айтып, ой қозғайды.
Киттер туралы айту оқушылардың сөздік қорларын жетілдіреді, ойын еркін жеткізуге дағдыланады. Кит бойынша шығармашылық жұмыстар жасауға үйренеді. |
||||||||
Оқушылар үшін оқу нәтижелері |
|
||||||||
Сабақта туындаған негізгі идеялар | Киттер туралы идея алады, сөздіктерді қайталап айтады, меңгереді. Мәтінді аударады, мазмұндайды. | ||||||||
Тапсырмалар Сөздіктерді меңгеру. Түрткі сұрақтар арқылы сұрақтарға жауап беру. | |||||||||
Ойлау
деңгейлері |
Мақсаты | Күтілетін нәтиже | Түрткі сұрақ, тапсырма, жағдаяттар | Бағалау | |||||
Формативті | Критерийлері | Дескриптор | Ұпай | ||||||
Білу | Бұған дейінгі білетіндерін анықтау | Киттер туралы айтады. | Киттер туралы айтыңыздар. | Жылы түстер арқылы бағалау | Тақырыптың ашылуы | Мақсат
қа жету |
дұрыс жауап1 ұпай | ||
Түсіну | Білетіндерін әңгімелеу | Білетіндерін әңгімелей алады. | Киттер деген не? Қандай киттерді білесіздер?
|
Мұғалімнің
ынталан дырушы,қолдау сөздері арқылы бағалау |
Негізгі оқиға-ларды қамтуы
|
Тақырыпқа сәйкестігі
|
дұрыс жауапқа
1 ұпай беріледі.
|
||
Қолдану | Бұған дейінгі білімін зерделеу | Өз білетін- дерін нақты дәлелдермен жеткізе біледі. | Тақырып бойынша ассоциация жасау.
|
Жетон беру арқылы бағалау | Дизайні | Көркем
ділігі |
дұрыс жауап
1 ұпай беріледі |
||
Талдау | Қисынды ойлауға әкелу | Шығармашы
лық қабілетіне қарай тапсырмалар орындалады. |
Тақырып бойынша топтар диалог құрастыру
1-тапсырманы орындау |
Жетон арқылы бағалау | Сыпайы баяндау | Өз дәлел-деуі | дұрыс жауапқа 1ұпай беріледі. | ||
Жинақтау | Өз ойын жинақтап айтуға итермелеу | Оқушылар өз ойын жинақтап айта алады. | Өмірдің жағдайлары жақын екенін еске түсіріңдер. | Асықтар арқылы бағалау | Идея- ның жаңашылдығы | Өмір- мен байла- нысы | дұрыс жауап 1 ұпай | ||
Бағалау | Тақырып желісін өз бетінше жорамалдау. | Нақты дәлелдермен жорамалдай
ды. |
2-тапсырманы орындау | Смайлк арқылы бірін-бірі бағалау | Құнды пікірі | Сөз саптауы | дұрыс жауап 1 ұпай | ||
Дереккөздер мен жабдықтар: | Дереккөздер: Қазақ тілі оқулығы, ғаламтор ресурстары, плакаттар т.б.
Құрал жабдықтар: АКТ, суреттер т.б. |
||||||||
Кейінгі тапсырмалар мен портфолио деректері | Сөздіктерді жаттау | ||||||||
Кейінгі оқу | Мәтінді мазмұндау 125 бет |
Қазақ тілі пәні бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
6-сынып
Сабақтың уақыты | сабақ | |
Сабақтың атауы | Нәтиже сабақ | |
Сілтеме | Қазақ тілі оқулығы | |
Жалпы мақсаты | Оқушыларды сауаттылыққа дағдыландыру.
Х модуль бойынша «Жабайы аңдар» тарауы арқылы оқушылардың сөздік қорын жетілдіру, өз ойын еркін жеткізуге дағдылану. Сын есімнің шырайларын ажырата білу. Сөйлемнен сын есімнің шырайларын табу. Нәтиже сабақ арқылы шығармашылық жұмыстар жасауға үйрену. |
|
Оқушылар үшін оқу нәтижелері | Тақырыптар бойынша түсінік алады.
Аңдар туралы мақал-мәтелдерді біледі. Мәтіндегі жаңа сөздерді меңгереді. Сөйлемнен сын есімнің шырайларын ажырата біледі. Жалпы тақырып бойынша теориялық білімді меңгереді. |
|
Сабақта туындаған негізгі идеялар | Тақырып бойынша идеялар алады.
«Аңдарға қиянат жасамау керек» |
|
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті: |
Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (4 мин) | Ұйымдастыру сәті
Нәтиже сабақ жазуға дайындық |
Тапсырмаларды түсінеді, тыңдайды.
Сұраққа жауап береді. Бақылау сұрақтарына жауап жазады. |
ІІ. Жаңа тақырып
(40 мин) |
Нәтиже сабақ
І. Тест сұрақтарына жауап беру.
ІІ. Бақылау сұрақтарына жауап жазу.
|
|
ІІІ. Үй тапсырмасын беру (1 мин) | Өтілген модульді қайталау
|
Үй тапсырмасын орындау |
Қазақ тілі пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар
6-сынып
Сабақтың уақыты | сабақ | |
Сабақтың атауы | Етістік. Тұйық етістік | |
Сілтеме | Қазақ тілі оқулығы, тірек сызбалар | |
Жалпы мақсаты | Ережелерді меңгерту. Етістік, оның түрлері туралы жалпы мәлімет жинау. Мысалдар келтіру. Тұйық етістікке сөйлемдер жазу.
Тұйық етістік туралы сөздік қорын жетілдіру, өз ойын еркін жеткізуге дағдылану. |
|
Оқушылар үшін оқу нәтижелері | Етістік, тұйық етістік туралы түсінік алады. Мысалдарды біледі, салыстырады. Ережені меңгереді.
Есімдік туралы теориялық білімді меңгереді. Диалогтық әңгіме жүргізеді. ББҮ стратегиясымен жұмыс жасайды. Кері байланыс орнатады. |
|
Сабақта туындаған негізгі идеялар | Етістік, тұйық етістік туралы идеялар алады, жаңа сөздерді қайталап айтады, зерттеушілік әңгіме жүргізеді. Диалогтік әңгіме жүргізеді,
СТО технологиясы бойынша ББҮ стратегиясы жүзеге асырады. Оқушылар арасында кері байланыс (сұрақ-жауап) туындайды. |
|
Тапсырмалар Ережені меңгеру. ББҮ стратегиясымен жұмыс жасау.
Оқушылар арасында кері байланыс (сұрақ-жауап) орнату. |
||
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті: |
Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (2 мин) | Сыныпты топқа бөлу
Оқушыларды асықтар арқылы 3 топқа бөліндім. |
Оқушылар асықтарды алып 3 топқа бөлінді. |
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (4 мин) | Үй тапсырмасы бойынша білімдерін тексеру (сұрақ-жауап) | Берілген сұрақтарға оқушылар жауап береді. |
ІІІ. Жаңа тақырып
(22 мин) |
Ережені меңгерту.
Ережелерін жаттатқызып, мысал келтіре білу.
Тұйық етістіктің жұрнағын білу.
Оқулықпен жұмыс Тақырып бойынша ассоция жасау
4-тапсырма. Жазбаша орындау
5-тапсырма. Жазбаша орындау
|
Ережені оқып, меңгереді.
Тұйық етістікпен танысады.
Тұйық етістіктің жұрнағын біледі.
Оқулықпен жұмыс жасайды.
ББҮ стратегиясы бойынша жұмыс жасайды.
|
ІV. Қорытындылау
(5 мин) |
Кері байланыс (сұрақ-жауап) | Сұрақтарға жауап береді. |
|
5-тапсырма. «Жылқы» мәтінін мазмұндау
Ереже жаттау |
Үй тапсырмасын орындау |
|
Формативті бағалау
|
Өзін-өзі бағалау |
VII. Рефлексия(4 мин ) | Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату | Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу |
Қазақ тілі пәні бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
6-сынып
Уақыты | сабақ | ||||||||
Сабақтың атауы | Үй жануарлары | ||||||||
Сілтеме | Қазақ тілі оқулығы, ғаламтор ресурстары, суретті плакаттар т.б. | ||||||||
Жалпы мақсаты | Сөздіктерді меңгереді. Үй жануарлары туралы айтып, ой қозғайды.
Үй жануарлары туралы айту оқушылардың сөздік қорларын жетілдіреді, ойын еркін жеткізуге дағдыланады. Үй жануарлары бойынша шығармашылық жұмыстар жасауға үйренеді. |
||||||||
Оқушылар үшін оқу нәтижелері |
|
||||||||
Сабақта туындаған негізгі идеялар | Үй жануарлары туралы идея алады, сөздіктерді қайталап айтады, меңгереді. Мәтінді аударады, мазмұндайды. | ||||||||
Тапсырмалар Сөздіктерді меңгеру. Түрткі сұрақтар арқылы сұрақтарға жауап беру. | |||||||||
Ойлау
деңгейлері |
Мақсаты | Күтілетін нәтиже | Түрткі сұрақ, тапсырма, жағдаяттар | Бағалау | |||||
Формативті | Критерийлері | Дескриптор | Ұпай | ||||||
Білу | Бұған дейінгі білетіндерін анықтау | Үй жануарлары туралы айтады. | Үй жануарлары туралы айтыңыздар. | Жылы түстер арқылы бағалау | Тақырыптың ашылуы | Мақсат
қа жету |
дұрыс жауап1 ұпай | ||
Түсіну | Білетіндерін әңгімелеу | Білетіндерін әңгімелей алады. | Үй жануарлары деген не? Қандай үй жануарларын білесіздер?
|
Мұғалімнің
ынталан дырушы,қолдау сөздері арқылы бағалау |
Негізгі оқиға-ларды қамтуы
|
Тақырыпқа сәйкестігі
|
дұрыс жауапқа
1 ұпай беріледі.
|
||
Қолдану | Бұған дейінгі білімін зерделеу | Өз білетін- дерін нақты дәлелдермен жеткізе біледі. | Тақырып бойынша ассоциация жасау.
|
Жетон беру арқылы бағалау | Дизайні | Көркем
ділігі |
дұрыс жауап
1 ұпай беріледі |
||
Талдау | Қисынды ойлауға әкелу | Шығармашы
лық қабілетіне қарай тапсырмалар орындалады. |
Тақырып бойынша топтар диалог құрастыру
2-тапсырманы орындау |
Жетон арқылы бағалау | Сыпайы баяндау | Өз дәлел-деуі | дұрыс жауапқа 1ұпай беріледі. | ||
Жинақтау | Өз ойын жинақтап айтуға итермелеу | Оқушылар өз ойын жинақтап айта алады. | Өмірдің жағдайлары жақын екенін еске түсіріңдер. | Асықтар арқылы бағалау | Идея- ның жаңашылдығы | Өмір- мен байла- нысы | дұрыс жауап 1 ұпай | ||
Бағалау | Тақырып желісін өз бетінше жорамалдау. | Нақты дәлелдермен жорамалдай
ды. |
3-тапсырманы орындау | Смайлк арқылы бірін-бірі бағалау | Құнды пікірі | Сөз саптауы | дұрыс жауап 1 ұпай | ||
Дереккөздер мен жабдықтар: | Дереккөздер: Қазақ тілі оқулығы, ғаламтор ресурстары, плакаттар т.б.
Құрал жабдықтар: АКТ, суреттер т.б. |
||||||||
Кейінгі тапсырмалар мен портфолио деректері | Сөздіктерді жаттау | ||||||||
Кейінгі оқу | 3-тапсырма. «Түліктің пайдасы» мәтінін мазмұндау 127 бет |
Қазақ тілі пәні бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
6-сынып
Уақыты | сабақ | ||||||||
Сабақтың атауы | Менің күшігім | ||||||||
Сілтеме | Қазақ тілі оқулығы, ғаламтор ресурстары, суретті плакаттар т.б. | ||||||||
Жалпы мақсаты | Сөздіктерді меңгереді. Оқушылар күшіктер туралы айтып, ой қозғайды.
Күшіктер туралы айту оқушылардың сөздік қорларын жетілдіреді, ойын еркін жеткізуге дағдыланады. Тақырып бойынша шығармашылық жұмыстар жасауға үйренеді. |
||||||||
Оқушылар үшін оқу нәтижелері |
|
||||||||
Сабақта туындаған негізгі идеялар | Тақырып туралы идея алады, сөздіктерді қайталап айтады, меңгереді.
Мәтінді аударады, мазмұндайды. |
||||||||
Тапсырмалар Сөздіктерді меңгеру. Түрткі сұрақтар арқылы сұрақтарға жауап беру. | |||||||||
Ойлау
деңгейлері |
Мақсаты | Күтілетін нәтиже | Түрткі сұрақ, тапсырма, жағдаяттар | Бағалау | |||||
Формативті | Критерийлері | Дескриптор | Ұпай | ||||||
Білу | Бұған дейінгі білетіндерін анықтау | Күшіктер туралы айтады. | Күшіктер туралы айтыңыздар. | Жылы түстер арқылы бағалау | Тақырыптың ашылуы | Мақсат
қа жету |
дұрыс жауап1 ұпай | ||
Түсіну | Білетіндерін әңгімелеу | Білетіндерін әңгімелей алады. | Күшік дегеніміз не? Қандай күшіктерді білесіздер?
|
Мұғалімнің
ынталан дырушы,қолдау сөздері арқылы бағалау |
Негізгі оқиға-ларды қамтуы
|
Тақырыпқа сәйкестігі
|
дұрыс жауапқа
1 ұпай беріледі.
|
||
Қолдану | Бұған дейінгі білімін зерделеу | Өз білетін- дерін нақты дәлелдермен жеткізе біледі. | Тақырып бойынша ассоциация жасау.
1-тапсырманы орындау |
Жетон беру арқылы бағалау | Дизайні | Көркем
ділігі |
дұрыс жауап
1 ұпай беріледі |
||
Талдау | Қисынды ойлауға әкелу | Шығармашы
лық қабілетіне қарай тапсырмалар орындалады. |
Тақырып бойынша топтар диалог құрастыру
3-тапсырманы орындау |
Жетон арқылы бағалау | Сыпайы баяндау | Өз дәлел-деуі | дұрыс жауапқа 1ұпай беріледі. | ||
Жинақтау | Өз ойын жинақтап айтуға итермелеу | Оқушылар өз ойын жинақтап айта алады. | Өмірдің жағдайлары жақын екенін еске түсіріңдер. | Асықтар арқылы бағалау | Идея- ның жаңашылдығы | Өмір- мен байла- нысы | дұрыс жауап 1 ұпай | ||
Бағалау | Тақырып желісін өз бетінше жорамалдау. | Нақты дәлелдермен жорамалдай
ды. |
2-тапсырманы орындау | Смайлк арқылы бірін-бірі бағалау | Құнды пікірі | Сөз саптауы | дұрыс жауап 1 ұпай | ||
Дереккөздер мен жабдықтар: | Дереккөздер: Қазақ тілі оқулығы, ғаламтор ресурстары, плакаттар т.б.
Құрал жабдықтар: АКТ, суреттер т.б. |
||||||||
Кейінгі тапсырмалар мен портфолио деректері | Сөздіктерді жаттау | ||||||||
Кейінгі оқу | 1-тапсырма Өлеңді жаттау 129 бет |
Қазақ тілі пәні бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
6-сынып
Сабақтың уақыты | сабақ | |
Сабақтың атауы | Бақылау диктанты
Табиғат — алтын бесік |
|
Сілтеме | Диктанаттар жинағы | |
Жалпы мақсаты | Оқушылардың сауаттылығын арттыру. Диктант мәтінімен танысу.
Диктант жазуды меңгерту. Қатеден сақтандыру. Грамматикалық тапсырмаларды орындау. Етістіктерді еске түсіру. Мәтін бойынша сөздік қорын жетілдіру. |
|
Оқушылар үшін оқу нәтижелері | Тақырып туралы түсінік алады. Диктант мәтіндегі жаңа сөздерді меңгереді.
Жалпы тақырып бойынша теориялық білімді меңгереді. Етістіктерді еске түсіреді. |
|
Сабақта туындаған негізгі идеялар | Тақырып бойынша идеялар алады, мәтіндегі жаңа сөздерді есте сақтайды. | |
Тапсырмалар Диктант мәтіні оқылады. Оқушылар тыңдайды. Қиын сөздер тақтаға жазылады.
Сұрақтар туындайды. Грамматикалық тапсырмаларды орындайды. |
||
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті: |
Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу
(2 мин) |
Ұйымдастыру сәті
Диктант жазуға дайындық жүргізу |
Диктант жазуға дайындық жасайды. |
ІІ. Жаңа тақырып
(40 мин) |
Диктант
Табиғат — алтын бесік Табиғат — адамның ежелден тіршілік ету, өмір сүру ортасы және мәңгілік мекенінің алтын бесігі. Біздің халқымыз ежелден өз жерінің табиғатын аялай қорғап, обал мен сауапты, адал мен арамды ажырата білген. Ел аузында мынадай аңыз бар. Бірде жау елге шабуыл жасап, ауыл түгел көшеді. Төле би бабамыздың шаңырағына бір қарлығаш ұя салып, балапанды болады. Мұны көрген кемеңгер би киіз үйін жыға алмай, жұртта қалып қойыпты. Бидің осы адами қасиеттерін түсінген жау да оған тиместен кейін кетіпті. Қазақ халқында үйіне кездейсоқ кіріп кеткен жыланды өлтірмей, басына ақ құйып шығаратын дәстүр бар. Өрмекші, киік, аққу, көгершін, қарлығаш, бүркіт т.б. жәндіктерді, жануарларды, құстарды халқымыз қасиетті, киелі санаған. Туған жер табиғаты — халқымыздың ұлттық байлығы. Оны аялап қорғау, еселеп арттыруға үлес қосу — сенің азаматтық борышың.
Грамматикалық тапсырма
Мәтіннен етістіктерді теріп жазу.
|
|
ІІІ. Үй тапсырмасын беру (3 мин) | Сөздік жаттау.
|
Үй тапсырмасын орындау |
Қазақ тілі пәні бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
6-сынып
Уақыты | сабақ | ||||||||
Сабақтың атауы | Үй жануарлары | ||||||||
Сілтеме | Қазақ тілі оқулығы, ғаламтор ресурстары, суретті плакаттар т.б. | ||||||||
Жалпы мақсаты | Сөздіктерді меңгереді. Үй жануарлары туралы айтып, ой қозғайды.
Үй жануарлары туралы айту оқушылардың сөздік қорларын жетілдіреді, ойын еркін жеткізуге дағдыланады. Үй жануарлары бойынша шығармашылық жұмыстар жасауға үйренеді. |
||||||||
Оқушылар үшін оқу нәтижелері |
|
||||||||
Сабақта туындаған негізгі идеялар | Үй жануарлары туралы идея алады, сөздіктерді қайталап айтады, меңгереді. Мәтінді аударады, мазмұндайды. | ||||||||
Тапсырмалар Сөздіктерді меңгеру. Түрткі сұрақтар арқылы сұрақтарға жауап беру. | |||||||||
Ойлау
деңгейлері |
Мақсаты | Күтілетін нәтиже | Түрткі сұрақ, тапсырма, жағдаяттар | Бағалау | |||||
Формативті | Критерийлері | Дескриптор | Ұпай | ||||||
Білу | Бұған дейінгі білетіндерін анықтау | Үй жануарлары туралы айтады. | Үй жануарлары туралы айтыңыздар. | Жылы түстер арқылы бағалау | Тақырыптың ашылуы | Мақсат
қа жету |
дұрыс жауап1 ұпай | ||
Түсіну | Білетіндерін әңгімелеу | Білетіндерін әңгімелей алады. | Үй жануарлары деген не?
Қандай үй жануарларын білесіздер?
|
Мұғалімнің
ынталан дырушы,қолдау сөздері арқылы бағалау |
Негізгі оқиға-ларды қамтуы
|
Тақырыпқа сәйкестігі
|
дұрыс жауапқа
1 ұпай беріледі.
|
||
Қолдану | Бұған дейінгі білімін зерделеу | Өз білетін- дерін нақты дәлелдермен жеткізе біледі. | Тақырып бойынша ассоциация жасау.
1-тапсырманы орындау |
Жетон беру арқылы бағалау | Дизайні | Көркем
ділігі |
дұрыс жауап
1 ұпай беріледі |
||
Талдау | Қисынды ойлауға әкелу | Шығармашы
лық қабілетіне қарай тапсырмалар орындалады. |
Тақырып бойынша топтар диалог құрастыру
2-тапсырманы орындау |
Жетон арқылы бағалау | Сыпайы баяндау | Өз дәлел-деуі | дұрыс жауапқа 1ұпай беріледі. | ||
Жинақтау | Өз ойын жинақтап айтуға итермелеу | Оқушылар өз ойын жинақтап айта алады. | Өмірдің жағдайлары жақын екенін еске түсіріңдер. | Асықтар арқылы бағалау | Идея- ның жаңашылдығы | Өмір- мен байла- нысы | дұрыс жауап 1 ұпай | ||
Бағалау | Тақырып желісін өз бетінше жорамалдау. | Нақты дәлелдермен жорамалдай
ды. |
3-тапсырманы орындау | Смайлк арқылы бірін-бірі бағалау | Құнды пікірі | Сөз саптауы | дұрыс жауап 1 ұпай | ||
Дереккөздер мен жабдықтар: | Дереккөздер: Қазақ тілі оқулығы, ғаламтор ресурстары, плакаттар т.б.
Құрал жабдықтар: АКТ, суреттер т.б. |
||||||||
Кейінгі тапсырмалар мен портфолио деректері | Сөздіктерді жаттау | ||||||||
Кейінгі оқу | 4-тапсырма. «Үй жануарлары» тақырыбына шығарма жазу 131 бет |