Сабақтың мақсаты:1.Білім берушілік: Негізгі триогонометриялық тепе –теңдіктердің шығу жолымен таныстыру. Бір тригонометриялық функцияның мәні бойынша қалғандарының мәнін табуға есептер шығаруды үйрету.
2.Дамытушылық: Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрыштарының синусын, косинусын , тангенсін, котангенсін анықтауды,формулаларды есептеуде қолдана білу дағдысын қалыптастыру, пәнге қызығушылығын арттыру.
3.Тәрбиелік: Оқушылардың ойлау қабілетін жетілдіру, шыншылдыққа, жауапкершілікке, еңбек етуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі : жаңа сабақ
Сабақтың көрнекілігі:
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі:
а) Сәлемдесу ә) Оқушылар тізімін тексеру б) Сабақтың мақсатын нұсқау
Сыныпты топқа бөлу: sin, сo, .tg, ctg топтары
ІІ Өткен тақырыпты қайталау: «Жеті қарақшы» ойыны»
Ойын шарттары: тақтадағы жұлдызшалардың бірі таңдап шыққан сұраққа жауап береміз
1. 2750 қай ширектің бұрышы
- 2. Қандай бұрышты оң бұрыш деп атаймыз?
- 3. Қандай бұрышты теріс бұрыш деп атаймыз?
- 4. Тригонометриялық функциялардың ширек бойынша таңбасын пысықтау
- 5. tg 180° мәнін табыңдар
- 6. Өрнектердің кайсысының мағынасы жоқ?
A) sin 180°; В) cos 180°; С) tg 180°; Д) ctg 180°.
- 7. Бір радиандык бұрыш деп . . . тен болатын доғамен керілген центрлік бұрышты атайды.
- 8. шенбер ұзындығы:
Б) диаметр ұзындығы
B) радиусынын ұзындығы;
Г) хорданың ұзындығы
ІІІ Білімдерін пысықтау
Негізгі тригонометриялық теп-теңдіктер
1) соs 2 +Sin 2 =
1; соs = ; sin ; 2) tg = ; |
3) ctg = ;
4) tg ctg =1; tg ; ctg |
5) 1+ tg2
6) 1+ ctg2 ; |
ІІІ Дамыту кезеңі. Есептер шығару:
1- тапсырма
Градус | 300 | 2700 | 450 | 2250 | 600 | 4800 |
Радиан |
Сабақтың слайдтары