Алматы облысы, Қарасай ауданы,
Береке ауылы «М.Бейсебаев атындағы орта
мектепке дейінгі шағын орталықпен» КММ
бастауыш сынып мұғалімі
Абдихалыкова Кульшат Алиевна
Cабақтың тақырыбы : Сын есім
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың сын есім туралы білімдерін жүйелеу, толықтыру
Сабақтың міндеттері: 1. Сөз таптарын ажырата алады
- Сын есімді сөйлемнен табады
3.Заттарды сипаттай біледі
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Қажетті құралдар | Қолданылатын модуль |
Оқушылардың назарын аударып, «Кіру билетімен» топқа бөледі |
Психологиялық дайындық.
Айналаға алақанмен, Жылулықты шашайық. Сәттілік тілеп күлімсіреп, Біз сабақты бастайық. Кітап, дәптерлерін дайындап, топқа бөлініп отырады 1-топ – лалагүл, 2-топ – раушан, 3-топ — бәйшешек, 4-топ — қызғалдақ |
Стикер, тақырыптық суреттер |
|
Үй тапсырмасын тексереді, әр топтан бір оқушы жауап береді |
409 – жаттығу: Жуас, қалың, тегіс сөздерін қатыстырып сөйлемдер құрау. |
СТО | |
Түсінгендерін бекіту үшін әр топқа тапсырма береді |
Әр топқа сұрақтар: әр сөз таптары туралы білгендерін флипчартқа түсіру
Оқушылар постерлерін қорғайды |
Флипчарт, маркер |
СТО
Оқыту үшін бағалау |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру | Сын есімнің ережесін айтқызу.
Сұрақтары қандай? Мысалдар келтіру |
Флипчарт, маркер | СТО |
Тақырыппен жұмыс жасайды | Дәптермен жұмыс: Күн ретін жазу. Көркем жазу.
412 – жаттығу: Мәтінді оқып, сын есімдерді табу. Сын есімдердің қай сөзбен байланысып тұрғанын айту 413 – жаттығу: Бір зат есімге қатысты бірнеше сын есім тауып жазу: тақтай, көше, көл, жылқы, кесе |
Флипчарт, маркер | СТО |
Сергіту | Сергіту қимылдарын жасайды | ||
Бекіту | Топтық жұмыс
414–жаттығу: Суреттегі заттарды сипаттап айт: доп, лимон, банан, апельсин 415– жаттығу: ребусты шешу: түзу. Шешуіндегі сөздің сын есім екенін дәлелдеу. Сөйлемдер құрау |
Флипчарт, маркер | СТО |
Қорытындылау |
1.Сөз таптарын тап а) зат есім, етістік, сын есім сан есім ә) етістік, мәтін б) сөз. Түбір мен қосымша, зат есім
а) заттың қимылын ә) заттың түрін, түсін б) заттың атын
а) кім? не? ә) не істеді? не қылды? қайтті? б) қандай? Қай?
а) оқушы келді ә) биік, әдемі б) машина, ойыншық
а) келді ә) оқып отыр б) жүгіріп жүр |
Тест тапсырмасы | СТО |
Үйге тапсырма, Оқушылардың білімін бағалау. | 416 –жаттығу: «Ат жарысы» тақырыбына әңгіме құрау
Топ басшылары топ мүшелерін бағалайды |
Көңіл-күй білдіретін стикерлер | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |