Раушан Адамбекова
Оңтүстік Қазақстан облысы
Шардара ауданы
«Қоссейіт» жалпы орта мектебі
Адамбекова Раушан Базарбаевна
«Металдардың жемірілуі және онымен күресу жолдары»
Пәні: Химия | 9 -сынып | ||
Тақырыбы:
|
“Металдардың жемірілуі және онымен күресу жолдары ”
|
||
Мақсаты: | Металдардың жемірілуі туралы ақпарат алу. Металдардың жемірілуімен күресу жолдарын білу.
|
||
Күтілетін нәтиже: | Металдардың жемірілуі туралы біледі. Жемірілумен күресу жолдарын үйренеді. Өз еркімен жұмыс жасай алады | ||
Керекті жабдықтар: | Cу, темір шеге, ас тұзы ерітіндісі, натрий гидроксиді ерітіндісі,мырыш, мыс сыммен оралған темір шеге,сынауықтар, постер, маркер, фломастер, стикерлер, бағалау парағы. | ||
Сабақ кезеңдері | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | |
Кіріспе. | 1.Оқушылармен амандасады.
4.Топ басшыларына бағалау парақтары береді.
І кезең « Бәйге » бойынша сұрақтарға жауап берген топ бір кірпіштен алады , ал жауап бере алмаса кірпіш алмайды. Осылай үй тұрғызылады. Сұрақтар
|
Мұғаліммен амандасады.
Топтарға бөлінеді.
Топ басшылары бағалау парақтарын толтырады.
Оқушылар бір-бірін тексереді, балл қояды.
|
|
Тұсаукесер
Негізгі бөлім. |
Металдар мен құймалар қоршаған ортада ненің әсерінен бүлінеді?
. Сабақтың тақырыбы: “Металдар және оның құймаларының жемірілуі ”.
Топтарға жаңа тақырыпты ашу үшін тапсырма беріледі. 1-топ. Металдардың жемірілуі деген не? Оның қандай түрлері бар? Тұрмыстағы металдың жемірілуіне мысалдар келтіріңдер. 2-топ . Химиялық жемірілу ненің әсерінен болады? Мысал келтіріңдер.Металдар мен олардың құймаларын жемірілуден сақтаудың жолдарын көрсетіңдер Сонымен,металдар коррозиясы деген не? Ол ненің әсерінен болады? Металдар коррозиясы қандай заттардың әсерінен күшейеді? Оны болдырмау үшін қандай шаралар жүзеге асырылады? Күнделікті өмірден мысал келтіріңдер. |
Сабақтың тақырыбын дәптерлеріне жазады.
Оқушылар оқулықпен жұмыс жасайды, постер дайындап, қорғайды, қойылған сұрақтарға жауап береді.
|
|
Қорытынды.
|
ІІІ – кезең. Топтарға деңгейлік тапсырма береді.
Fe2O3 → Fe → FeCl2 → Fe(OH)2 ↓ ↓ FeO FeO 2) Құрамында 8 % қоспасы бар 300кг әктасты өртегенде алынатын сөндірілмеген әктің массасын есептеңдер. Тақтада 2 оқушы тапсырма орындайды. 1-тапсырма. Мүмкін болатын реакция теңдеулерін аяқта: Fe + HCl → Cu + HCl→ Zn + Pb(NO3)2 → Al + CuSO4 → Fe + HNO3 конц. Hg + CuCl2 → 2-тапсырма Массасы 15,2 г хром оксидін алюмениймен тотықсыздандырғанда 9 г хром түзіледі. Хромның теориялықпен салыстырғандағы шығымын процентпен көрсетіңдер? ІІІ кезең « Ширату » 1 – топ. Металлургия 2 — топ. Жемірілу
ІV кезең . Тәжірибе жасау «Жанартау»
Рефлекция Оқушыларға шар беріп, әр үпірген сайын бүгінгі сабақтан алған әсерлерін айтады. Оқушылар білімін бағалау.
Үйге тапсырма беру.
|
Топ басшыла-ры топ мүше-лерін бағалай-ды.Әр оқушы стикерлерге рефлексия жазып, өздерін бағалайды. Қабырғадағы кестеге стикерлерін өздерінің жаңа тақырыпты түсіну деңгей-леріне қарай жапсырады.
|