Басы » Бастауыш сыныптар » Б дыбысы мен әрпі

Б дыбысы мен әрпі

baianПавлодар облысы.Баянауыл ауданы

Ш.Айманов атындағы жалпы орта

білім беретін қазақ гимназия мектебінің

бастауыш сынып мұғалімі

Тусупбекова Шынаргуль Корашовна

Тақырыбы: Б дыбысы мен әрпі

Сынып:1 «Б» сынып

Пәні: әліппе

Мақсаты:

  1. Б дыбысы және оның әріп таңбасымен танысу. Б дыбысын қатыстырып сөздер ойлатып талдауға үйрету.

2.Сюжетті сурет бойынша әңгіме құрату арқылы балалардың ойлау қабілеттерін  дамыту, сөздік қорларын молайту.

3.Балаларды  ұқыптылыққа, ептілікке тәрбиелеу Жазу дағдысын қалыптастыру.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Ресурстар:әліппе, сурет,кеспе әріптер,әріп таңбасы, текшелер.Әдіс-тәсілдері: түсіндіру,сұрақ-жауап

Әдіс-тәсілдері: Ой қозғау , топтастыру, СТО

 

Іс-әрекет кезендері  

Уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Мотивациялық-қозғаушы 3 мин а\ Сәлемдесу

Балалардың назарын сабаққа аудару

-Балалар,қазір жылдың қай мезгілі?

-Күзде ауа райы қандай болады?

\Осы кезде балапан үстелге қонады.

-Мынау не, балалар?

\балапанның суреті\

-Балапан бізге неге қоанаққа келді?

-Балалар, біздің бүгінгі сабағымыз ерекше болайын деп тұр.

Себебі  күн суытқанда құстар қайда кетеді?

-Балапан сөзін буынға бөліп жіберіңдерші.

Осы сөздегі алғашқы дыбыс  қандай дыбыс?

 

Балалар сәлемдесу мәтініне  сәйкес қимылдарды жасайды.

 

-Күз мезгілі

 

Суық, жаңбыр.

-Балапан

Ол анасынан жету үшін көмек сұрап тұр.

 

 

 

Жылы жаққа ұшып кетеді.

Қанаттарын жайып көрсетеді.

  • ба-ла –пан
  • Б дыбысы
Ізденушілік-ұйымдастырушы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Талдау

 

 

 

 

8 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

3 мин

 

 

Бүгін біз  сендермен  осы балапанның көмегі  арқылы  қандай дыбыспен танысамыз деп ойлайсыңдар?

  1. Балаларға б дыбысынан басталатын суреттер  көрсетіп ,атын атау.
  2. Осы сөздерде б дыбысы қай жердерде тұр?
  3. Шалбар деген сөзде б дыбысы бар ма?

-Енді  осы б дыбысын дауыстап айтып көрейік.Б дыбысы қандай дыбыс екен? Оны  қалай  білдіңдер?

 

 

 

 

 

Дауыссыз дыбыс қандай текшемен белгіленеді.?

Дауыссыз дыбыстар қалай айтылады және оны қандай текшемен белгілейміз?

Б дыбысына келетін  сөздерді буынға бөліп айту.

-Б дыбысы сөздін қай жерлерінде кездеседі  екен?

4.Дәптермен жұмыс.

а\бөрік,барабан, клуб  сөздеріне дыбыстық талдау жасау.

 

а\

Жазу  жұмысы

Үлгі бойынша   б дыбысынан  бас және кіші әрпін жазады.

б\кеспе әріптен б –ның басжәне кіші әрпін көрсету.

5.Сергіту  сәтін өткізу.

 

 

 

6.Балаларға б дыбысынан келетін сөздерді ойлату.

Сыныпта б дыбысы кездесетін оқушылардың аты бар ма?

 

 

 

— б   дыбысымен

 

 

 

 

Балық, балта, балға, бор, бөрік бүркіт.

Басында

Ортасында

 

 

 

 

 

-б дауыссыз дыбыс

Б дыбысын                          айтқан кезде еріндер  бір-біріне тиіп айтылады. Кедергіге  ұшырап шығады.

-Көк текшемен белгіленеді.

-қызыл текшемен белгіленеді.

 

 

Ба-ла, шал-бар, клуб

 

Басында, ортасында,соңында.

 

 

Балалар өздері б дыбысы сөздің басында, ортасында, соңында келетін сөздер айтады.

 

 

 

 

 

 

 

 

Қаламдарын алып алдымен ауада, сосын дәптерге б  әрпін жазады.

 

 

 

 

 

Балалар әнге қосылып  қимылдар жасайды.

 

Бота,бала, арба, бор

Рефлексивті-коррекциялаушы

\түзетуші\

3мин

 

 

Қорытынды:

Бүгін қандай  дыбыспен таныстық?

Б дыбысы қандай дыбыс?

 

Б  дыбысымен

 

Б- дауыссыз  дыбыс

Күтілетін нәтиже: 3мин Білуі:  балалар б дыбысы мен әрпімен  толық танысты,  бдыбысы  дауыссыз дыбыс екенін, сөздін басында, ортасында, соңында  кездесетін біледі.

 

Меңгеруі: 2 мин  б дыбысымен   басталатын  сөздерді  тауып,  ажыратып, топтастырады.Кеспе  әріптермен  сөздер   құрауды меңгерді.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *