Басы » Кембридж бағдарламасы » Келтіру формулаларын есеп шығаруда қолдана білу

Келтіру формулаларын есеп шығаруда қолдана білу

Ш.Қ.О

Шемоаниха қаласы

«№5 жалпы білім беретін орта мектебі» КММ

Наниманова Динара Сериковна

Сабақтың өтілетін күні Пәні Класс Өткізетін мұғалім
18.02.2015 ж. Алгебра 9 Наниманова Динара Сериковна
Сабақтың тақырыбы.
  • 21. Келтіру формулаларын есеп шығаруда қолдана білу
Мақсаты Келтіру формулаларын тиімді пайдалана отырып есептер шығара білуге үйрету, дағдыландыру, қалыптастыру
Оқыту нәтижесі Келтіру формулаларын тиімді пайдалан отырып есептер шығара біледі
Стратегиялар «Тригонометрия элементтері», жеке, топтық, жұптық,  «Тригонометрия мәндерін анықтау», «Сиқырлы сұрақ», «Қарлы кесек», «Менің есебім»,  «екі жұлдыз, бір тілек»«Не білдім? Не қиын?, Не жеңіл?»  әдістері
Уақыты Ресурсы Сабақтың  барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс – әрекеті
3мин Слайд Келтіру формулаларын қайталау арқылы топқа бөлу (косинус, синус,тангенс) Келтіру формулаларының жауаптары арқылы топтасады (косинус, синус,тангенс)
5мин Слайд 1- тапсырма:«Тригонометрия элементтері» тапсырмасын «Сиқырлы сұрақ» әдісімен  жүзеге асыру (логикалық 10 сұрақ, жеке жұмыс) Тригонометриялық функция тепе – теңдіктерін, таңбаларын анықтауды, келтіру формулаларын еске түсіру, қайталау мақсатында слайд сұрақтарына жауап беру арқылы ойланады, еске түсіреді, қайталайды, зейін қояды, есте сақтау қабілеттері артады, логикалық ойлау қабілеттері дамиды
7мин Постер, дәптер 2 – тапсырма:«Менің есебім» тапсырмасын «қарлы кесек» әдісімен  әр топтың дайындаған қосымша тапсырмаларын тексеру(3 есеп, топтық жұмыс) Төрт топ өзара келісіп бір есепті постерге дайындап көршілес топтарына ұсынады, ол топ есептің бір алгоритмін орындап келесі топқа береді….. Осылайша постер өздері дайындаған топқа қайтып келеді. Шығарылуын басқа топтардың алдында дұрыстығын  немесе қателік, ескертулер болса тексеріп айтады.
1мин Слайд Сергіту сәті.«Тригонометрия мәндерін анықтау» Тригонометрия мәндерін анықтау тапсырмасы арқылы ойлау қабілеттері дамиды, сергиді («дұрыс» — қолды алға, «дұрыс емес» -қолды жоғары созады)
3мин Кеспе қағаз, слайд 3 – тапсырма:«Бос тор көздерді толтыр» тапсырмасы         (3 кесте, топтық жұмыс) Берілген кеспе қағаздағы кестенің бос көздерін тригонометрия элементтерінің заңдылығымен толтыра отырып ойланады, еске түсіреді, ойлау қабілеті дамиды, үнсіз оқушы ашылады, талантты дарындылығын көрсетеді, пікір айтады, сыни ойлайды, бірін – бірі тыңдайды.
15мин Оқулық, дәптер, тақта 4 –тапсырма:«Тест есептерінен…» тапсырмасы                  (15 есеп) Әр топ өздеріне берілген деңгейлік тапсырманы топ болып орындап, тақтаға жазады, түсіндіреді, басқа топтар тексереді, көмектеседі, дәптерге түсіреді.
2мин

 

 

 

Бағалау парағы Критерий бойынша топ басшылары топ мүшелерін әр тапсырма бойынша жинаған ұпайларына  қарай бағалайды, топ мүшелері тыңдайды, қолдайды немесе қарсылық білдіреді, пікір айтады, өздерін реттейді.
3мин Слайд  «Не білдім? Не қиын? Не оңай?» әдісімен оқушы үніне тыңдай отырып  кері байланыс орнату.«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісімен пікірлерін білдіреді
Қосымша тапсырмасы
  • 21. №336(жұп), №338(г-ж), тригонометриялық функциялардың радиандық және градустық мәндер кестесін, келтіру формулалары кестесін жаттау

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *