Жамбыл облысы Жамбыл ауданы Бірлесу-еңбек орта мектебінің ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Раева Гулназ Пернехановна Сабақтың тақырыбы: Ұлыбртанияның саяси жағдайы
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға Ұлыбртанияның саяси жағдайы туралы жалпы түсінік беру
Сабақтың міндеттері:
Ұлыбртанияның саяси жағдайы туралы алған теориялық білімдерін нығайту, тиянақтау
Жаңа әдіс-тәсілдер арқылы жаңа білімді ұштай алу, білім-білік дағдыларын жетілдіру, сөйлеу , есте сақтау қабілетін арттыру
Топтағы қарым –қатынас мәдениетін қалыптастыру
Күтілетін нәтиже:Сабақтың активті лексикасын біледі, тілдік этикет, оқу арқылы дағдыларын қалыптастырады, өз ойын тиянақты жеткізуін дамытады
Сабақ түрі: аралас
Көрнекі құралдар: тақырыптық суреттер, қима қағаздар, түрлі-түсті стикерлер, компьютер, ағылшынша-қазақша сөздігі
Пайдаланылатын модулдер: Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау, сын тұрғысынан оқуға үйрету, АКТ
Сабақтың сатылары мен міндеттері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті | ||
|
Оқушылармен сәлемдесу , көңіл –күйлерін сұрау
-Good morning , children! -Who is on duty today? -What date is it today? -And what day is it today? -How are you? |
Оқушылар мұғаліммен амандасады. | ||
2.Топтастыру
Мақсаты: Оқушыларға топта жұмыс жасауға бағыттау |
The class divided into two groups :
1st group-Parliament , 2nd group — Government Today we are going to discuss the main aspects of the British Political system. We shall remember everything you know about it. |
Сыныпта оқушылар екі топқа бөлінеді.
|
||
3.Үй тапсырмасы | Оқушыларға Ұлыбританияның саяси жағдайы туралы қосымша ақпарат табу берілген.
(қазақ немесе ағылшын тілінде ) Ұлыбританияның туы, Елизавета патшайым |
Оқушылар берілген тақырып бойынша қосымша ақпарат береді. | ||
|
(«Саясат» тақырыбы 8-сынып оқушылары үшін қиын әрі қызықты тақырып. Алайда,
26-сәуір ҚР Президентінің сайлауы. Саясатқа деген оқушылардың қызығушылықтарын арттыру мақсатында осы сабақ жоспары жасалды) 4.1 Жаңа сөздермен таныстыру To execute-орындау To interrupt- талқылау Hereditary- мұрагерлік peer-пэр, лорд |
Оқушылар жаңа сөздермен танысады |
||
5.Жаңа сабақ | 5.1 Мұғалім оқушыларға мәтін бөліктерін таратады.
«Автобус аялдамасы » әдісі. Мақсаты: Белсенді тыңдау, сөйлеу мәнері, бөлу және өзара байланыс құру. Жұмыс алгоритмі:
|
Оқушылар мәтінді өз топтарында оқып, аударады.
Топтар бір-бірінің постерлерін тексеру кезінде түрлі-түсті маркерлер пайдаланады.
|
||
5.3 «Жүзім шоғы» әдісі
«Интервью» әдісі қолданылады Questions : -who is the head of government? -how many parts does Parliament have? -Who the leader of political party? -who is the leader of political party? -what can you tell about the House of lords?
|
Оқушылар өз топтарында кластер сызып, сол бойынша мәлімет береді. Осы тапсырма арқылы оқушылардың сөйлеу қабілеттері дамиды |
|||
|
Let it be (Elvis Presley) | Оқушылар сергіту сәтін жасайды. | ||
|
«сөмкені толтыру» әдісі
Тақырыпты қорытындылау үшін оқушыларға «сөмке» беріледі. |
«Сөмкенің» ішін бүгінгі тақырып бойынша алған білімдерімен толтырады. |
||
8.Бағалау | «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі | Оқушылар сабақ туралы сұрақтарын, пікірлерін, тілектерін жазады | ||
9.Үй тапсырмасы | Your home task is to make up a crossword
“The political system of the UK”.
|
Оқушыларға тақырып бойынша кроссворд жасау беріледі | ||
10.Рефлексия | Оқушылар кері байланыс күнделігін толтырады |
Thank you fo your plan