ОҚО, Ордабасы ауданы, Амангелді атындағы жалпы орта мектебі
Батырханова Гулмира Халыковна
Бүкіләлемдік тартылыс заңы
Сабақтың тақырыбы: | Бүкіләлемдік тартылыс заңы.. | Уақыты | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Мақсаты: | Оқушылардың өз бетімен білім алуына жағдай жасай отырып, таным белсенділігін арттыру, бүкіләлемдік тартылыс заңдылығын күнделікті өмірмен байланыстыру, топтық жұмыс жасау арқылы бірін бірі үйретуге дағдыландыру, талпынысқа ынталандыру үшін олардың іс – әрекетін тиімді ұйымдастыру арқылы тақырыптың мазмұнын ашу. Тақырыпты ғылымилылығымен қатар, өмірмен байланыстыра отырып түсіндіру | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: | Топтық жұмыс, сәйкестендіру тесті, миға шабуыл, логикалық тізбек, «INSЕRT» стратегиясы | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Модульдің қолданылуы | АКТ, оқытудағы жаңа тәсілдер, оқытудағы басқару және көшбасшылық, Блум таксономиясы. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқып-үйренудің нәтижесі; | Оқушыларға топтық тапсырма беру арқылы ынтымақтастық атмосфераны қалыптастырады. Өз ойларын еркін жеткізеді. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушы біліміндегі күтілетін жетістіктер: | Бүкіләлемдік тартылыс заңы әрекетінен денелердің қозғалуын тұжырымдайды, формулаларды түрлендіріп, есептер шығара алады. Күнделікті өмірмен байланыстыра алады, табиғаттағы құбылыстарды байланыстыра алады. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы: | Ұйымдастыру кезеңі | 2 мин | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасын тексеру, қайталау: | Жеке жұмыс формасы:Сәйкестендіру тесті: 1)
2)
3)
4)
Өзін-өзі бағалау парағы таратылып, бағаланады.
Әр оқушы жинаған баллдары арқылы бейджиктері арқылы көшбасшы оқушы анықталады. 5-баллдық жүйе бойынша бағаланады. Барлығы дұрыс болса – 5 балл, 1 және 2 қате — 3 балл, 3 және 4 қате – 1 балл, Мүмкін болатын ең жоғары балл – 20. |
10 мин | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа материалды меңгерту: | Миға шабуыл «Планеталардың тартылысы» атты бейнефильм көрсету.Бейджиктермен топқа бөлу. Барлығы үш топ. Топта 6-7 оқушыдан жұмыс жасайды. Берілген тапсырмалар бойынша постерлер жасап, қорғау, қорытындылау.
Топтық жұмыс:
Бүкіләлемдік тартылыс – әлемде өз билігін жүргізетін әмбебап күштің атасы – Исаак Ньютонның еңбектері. 2 – топ. И.Ньютонның 1687 ж. тұжырымдаған «Бүкіләлемдік тартылыс заңы» тұжырымдау. Бүкіләлемдік тартылыс заңының аспан денелері үшін орны 3 – топ. 1798 ж. Генри Кавендиштің гравитациялық тұрақтыны ашу тарихы. Ғылымның дамуына маңыздылығы. Әр топ Постерлерді бағалау: Өзгені бағалау.
Барлық бағалары қосылып, 6-ға бөлініп, нақты баға шығарылады.
Егер Сара әжейдің бақшасындағы қырыққабаттан 10м қашықтықта Айнұр тәтенің ешкісі жайылып жүрген болса, ол оған қандай күшпен тартылады? Ешкінің массасы 20кг, ал осы күзде үлкен болып піскен қырыққабаттың массасы 5кг.
|
5 мин
20 мин
5 мин |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқытылып отырған оқу материалын қабылдаудағы оқушы түсінігін тексеру. | «INSЕRT» стратегиясы | 2 мин | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау: | Өзін-өзі бағалау, бірін-бірі бағалау, критериалды бағалау, | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма: |
|
1 мин |
Мен көп нәрсені үйрендім | Мен аз нәрсені үйрендім | Мен ештеңе үйренбедім | |
Өз жұмысымды бағалағанда | 3 | 2 | 1 |
Топпен жұмыс жасағанда | 3 | 2 | 1 |
Мен көп нәрсені үйрендім | Мен аз нәрсені үйрендім | Мен ештеңе үйренбедім | |
Өз жұмысымды бағалағанда | 3 | 2 | 1 |
Топпен жұмыс жасағанда | 3 | 2 | 1 |
Мен көп нәрсені үйрендім | Мен аз нәрсені үйрендім | Мен ештеңе үйренбедім | |
Өз жұмысымды бағалағанда | 3 | 2 | 1 |
Топпен жұмыс жасағанда | 3 | 2 | 1 |
Мен көп нәрсені үйрендім | Мен аз нәрсені үйрендім | Мен ештеңе үйренбедім | |
Өз жұмысымды бағалағанда | 3 | 2 | 1 |
Топпен жұмыс жасағанда | 3 | 2 | 1 |
Мен көп нәрсені үйрендім | Мен аз нәрсені үйрендім | Мен ештеңе үйренбедім | |
Өз жұмысымды бағалағанда | 3 | 2 | 1 |
Топпен жұмыс жасағанда | 3 | 2 | 1 |
Мен көп нәрсені үйрендім | Мен аз нәрсені үйрендім | Мен ештеңе үйренбедім | |
Өз жұмысымды бағалағанда | 3 | 2 | 1 |
Топпен жұмыс жасағанда | 3 | 2 | 1 |