Басы » Кембридж бағдарламасы » Біріккен сөздер

Біріккен сөздер

Отырар ауданы

Қ.Мұңайтпасов мектебі

Қ.Мұңайтпасов атындағы жалпы

орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті

пәнінің мұғалімі Сманова Маржан

Түйінді идеялар: — Визуальды және ауызша түрдегі негізгі ақпарат қатысушылардың тәуелсіз ойлауына және олардың ой қорыту, өзіндік түсініктеме беру қабілетіне ықпалын тигізеді.

— Сындарлы және топтық жұмысқа қатысу балалардың өз идеясын сенімді түрде білдіруіне, түрлі көзқарастарға көңіл бөлуге және оларды бағалауға мүмкіндік береді, оқушы көшбасшыны анықтауға болады.

— Белсенділігі артады, бақылау, талдау, қорытынды жасау және дағдыларын дамытуға мүмкіндік жасайды.

Қолданылатын модульдер ОҚЖТ топтастыру, диалог. СТО талқылау, сұрақтар. ОүБ ынталандыру, кері  байланыс, жиынтық. . Дарынды балаларды оқыту . Оқытуды басқару көшбасшылық, Жас ерекшелігіне сай оқыту
Сабақта қолданылатын материалдар: Интерактивті тақта, тақырып бойынша тұсаукесер (презентация),  суреттер, Флипчарт   қағаздары

 

 

Оқыту формасы,техн, әдістері. Жаңа әдістер: сұрақ- жауап, диалог, АКТ, СТО, миға шабуыл

Жұмыс түрлері: Жеке  жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс

 Тапсырмалар: Мәтінмен жұмыс, Тақырып бойынша  ойталқы
Сабақ кезеңдері.        Уақыт Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті:
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу

Үй тапсырмасын сұрау

(6  минут)

Сыныпта жағымды ахуал  орнату мақсатында  оқушыларды кеспе қағаздар арқылы топқа бөлу

 

Үй тапсырмасын «Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрап, қорытындылайды.

Дара сөз. Мысал келтір

Күрделі сөз. Мысал келтір

Айырмашылығын айт

Мадақтау сөздер арқылы бағалау

Оқушылар кеспелер арқылы «Зерттеушілер», «Әдебиетшілер», «Тарихшылар» топтарына бөлінеді

 

Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді, ойларын мысалдармен негіздейді

Жаңа тақырып

(6 минут)

 

 

 

 

 

 

«Мағынаны ашу бөлімі»

(6 минут)

 

 

 

Тапсырмалар

( 10 минут)

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаттығумен жұмыс

5 минут

 

 

5 минут

Жаңа сабаққа «көпір салады»

Интерактивті тақтадан жұмбақ көрсете отырып, өтілетін сабақтың тақырыбын ашамын

 

Оқушыларға жеке жұмысқа 1 минут беріледі . Осы уақыттан соң топ болып жаңа сабақты талқылауға 2 мин беріледі

 

 

Әр топтың спикерлері  келесі топқа барып,  жаңа сабақты түсіндіруге 3 мин беріледі

«Басбармақ» әдісі арқылы бағалау

 

Оқушыларға диктафоннан Абайдың отызыншы қарасөзін тыңдату

 

 

Сергіту сәті «Шаттық шеңбері»

 

Әр топтан бір оқушыға тапсырма мазмұнын түсіндіреді

 

 

 

 

 

 

Жұптық жұмыс

Әр жұпқа бірдей 4 сөйлем беріледі.

Бесатар белдескенде де керек, алыстан жаумен тілдескенде де керек.

Жақсылықты көп куған, Бақ-дәулетке молығар.

Қараша, желтоқсан мен сол бір-екі ай, Қыстың басы бір ерте, біреуі жай.   (Абай)

 

79- жаттығуды орындау. Жаттығу шарты мынадай: Түбірлері өзгермей біріккен сөздерді бір бөлек, түбірлері дыбыстық өзгеріске үшыраған кіріккен сөздерді бір бөлек және қандай түбірлерден біріккенін көрсетіп көшіріп жазу.

«Бағдаршам әдісі арқылы бағалау»

Шығармашылық кезең

«Күзгі еңбек»

 

Сап-сары көйлегі,    Қап-қара түймелі.

Көрсетер сүйгенін    Басының игені.   (Күнбағыс)

Жұмбақты шеше отырып сабақ тақырыбын ашады

1-топ: Біріккен сөздер

2- топ: Кіріккен сөздер

3- топ: Біріккен сөздер мен кіріккен сөздердің ерекшелігі, ұқсастығы

«Венн диаграммасы»

Өзге топқа  жаңа сабақты түрлі тәсілмен түсіндіреді

 

 

Мұқият тыңдап, есте сақтайды. Күрделі сөздерді атайды

 

 

Оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айтады.

Шыққан оқушы кеспені оқи отырып, тақырыптарына орай  қояды

Географиялық атаулар: Ақтөбе, Сарыағаш, Таукент, Шымкент

Ойын атаулары: көкпар, тоғызқұмалақ, алтыбақан

Аң-құс  атаулары: жолбарыс, түйеқұс, таутеке,  жезкиік

 

Оқушылар сөйлемнен біріккен  сөздерді тауып жазады

Бесатар

Желтоқсан

 

 

 

Жаттығу жұмысын топ болып талқылау отырып, орындайды

 

 

 

Оқушылар біріккен сөздерді қолдана отырып, шағын эссе жазады. Әр топ мүшесі барлық топ мүшелерінің  еңбегін оқып шығады. Ең үздік эссені оқуға ұсынады

Қорытынды

7 минут

«Миға шабуыл» стратегиясы

 

Үйге тапсырма беру

Бағалау

 

Рефлексия

 

 

 

 

  1. Дүниедегі ең ауыр не?
  2. 4 сөзден құралған  біріккен сөз атауын атңыздар
  3. Бірінші буыны мал, екінші буыны тұрмысқа қатысты  зат атауынан құралған сөзді атаңыз

 

80- жаттығу. Орындалу ретін түсіндіреді

 

Критерий арқылы бағалау

 

Сабақтан алған әсері мен ұсыныстарын  стикерге жазу

Оқушылар ойлана отырып жауап береді. Осы ретте біріккен сөздердің анықтамасын тағы да пысықтайды

 

 

 

Үй тапсырмасын білу, түртіп алу

 

Критерийге сәйкес әр оқушының өз бағасы шағады

Бүгінгі сабақта не ұнағанын, нені түсінгенін стикерлерге жазып, тақтаға жабыстырады.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *