Басы » Кембридж бағдарламасы » 1986 жылғы Желтоқсан оқиғалары

1986 жылғы Желтоқсан оқиғалары

Оңтүстік Қазақстан облысы

 Отырар ауданы

  Қ. Мұңайтпасов мектебі

 Орынбек Айгүл  Базарбайқызы

Сабақтың тақырыбы: 1986 жылғы Желтоқсан оқиғалары         

Сабақтың мақсаты: 1986 жылғы орын алған оқиғасына тоқталу, «Желтоқсан» оқиғасының басты мақсатын  түсіну         

Қолданылатын модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,  Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту, ОүБ және ОБ

Стратегиялық іс әрекет:  «Семантикалық карта», «Кубизм» әдісі Топтық жұмыс.

Уақыт өлшемі Мұғалім іс әрекеті Оқушылардың     іс әрекеті ресурстар
2 мин Сыныпқа ену, оқушыларды жылы жүзбен қарсы алу, сәлемдесу.Оқушыларға «Бейбітшілік» тақырыбында тренингі ұйымдастыру. Орындарынан тұрып сәлемдеседі жылы қабақты сезеді.Бір – біріне жүректен шыққан жақсы тілектерін  ұсына отырып, жақсы тілектер  білдіреді.

— Бейбітшілік әрқашан  еліміздің арқауы болсын.

-Бейбіт елдің жалынды ұландары болайық..

-Тәуелсіз, демократиялы, құқықты, зайырлы   елімізге тән жақсы теңеулерімізге лайық болайық.

«Бейбітшілік» тақырыбындағы плакат
4 мин  Сынып оқушыларын  тақырыпқа байланысты  шағын  4топқа  бөлуІ топ: «Себеп»

ІІ топ: « Сипат»

ІІІтоп: « Барыс»

ІҮ-топ: «Бастау»

Тақырыпқа  байланысты, шағын  4топқа бөлінеді. Карта, кеспе қағаздар.
5 мин Әр топқа  үйге берілген тапсырмаға сай жасалған сұрақтармен қамтамасыз етілген кубикті қолданамын. «Семантикалық карта» әдісі арқылы үйге берілген тапсырманы  пысықтау « Семантикалық карта» әдісі арқылы  берілген сұрақты жеке-жеке жауап беріп бағаланады.   постер,  оқулық. 
18 мин Мұғалім  жаңа тақырыпты меңгерту мақсатында, тақтада берілген плакаттар көрнекі құралдарды арқылы «  1986 жылғы Желтоқсан оқиғалары        »  тақырыбын   үйрету, оқулықта берілген мәтіндерді орындау үшін оқушыларды шағын топтарға топтастыру  1 топ-Бетбұрыс жағдайындағы қалыптасқан жағдайлар2 топ- Желтоқсан оқиғаларының сипаты

3-топ- Жаппай жазалау

4-топ – Желтоқсан оқиғаларының тарихи маңызы бөлімдері арқылы

оқушыларды  4 топқа бөлу

 

Әр топқа берілетін тапсырмалар жазылған А4 қағазы, оқулық, флипчарт, маркерлер
10мин Жаңа сабақты бекіту үшін «Кубизм» әдісін пайдалана отырып,  пысықтау жұмысын жүргізу. Әр топқа бөліп берілген бөлімдер арқылы талдау жасату. Талдау, дайындалған сұрақтарға жауап беруден тұрады.  Оқушылардың тапқан жауаптары бойынша, өздеріне берілген тапсырмаларды өз топтарымен  ақылдасып, талқылап, талдау жасайды ;«Кубизм» әдісі арқылы бекітіледі. Оқулық,  кубик, дәптер
4 мин Оқушыларға жасыл, қызғылт түсті стикерлер таратады, тақтаға жүректің суреті бар плакат ілінеді, ол жерде мынандай сұрақтар беріледі;- Не ұнады?

—  Не ұнамады?

—  Не білгің келеді?

Оқушылар стикерлерге бүгінгі өткен сабақ бойынша- Ненің ұнағанын

— Ненің ұнамағанын

— Не білгісі келеді? деген сауалдар төңірегінде ішкі сезімдерін жазады.

Түрлі-түсті стикерлер.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *