Басы » Информатика » Ақпараттық мәдениет негіздері

Ақпараттық мәдениет негіздері

 

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні

  Тогтарбай

Оноргуль

 Оқушының саны — 3

2-сынып:2 оқушы

3-сынып:1 оқушы   

 Ерейментау ауданыЕлтай негізгі мектебі
  18.03.2015 1сабақ         09.2510:10         №3 кабинет
Сабақтың атауы

 

Сілтеме Ақпараттық мәдениет негіздері,2-3  сынып  қазақ тілі оқулығы 49-51, 173-175-беттер және слайдтар
Жалпы мақсаты Сын есім туралы білімін тиянақтау; сөйлемнен, мәтіннен сын есімді табу дағдысын жетілдіру; сын есімнің зат есіммен байланысын анықтау; сөздік қорын молайту;Болымсыз етістіктердің жасалу жолдарын, мағынасын  меңгерту. Етістік туралы білімді тереңдету.

 

 Міндеттер:  
  1. Тақырыпты толық меңгергені жайлы анықтау;
  2. Оқушылардың өздерін-өздері оқыту арқылы білім беруге ықпал жасау, сыни тұрғыдан ойлау процестері арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау;

3.Сабаққа белгілі бір ой қорытындылар жасау.

Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері
  1. Оқушылардың бірін-бірі оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу;
  2. Мұғалім оқуға бағыттап отыру;
  3. Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау;
  4. Модельдердің түрлерімен танысу, білімнің алғашқы негізін қалау.
Сабақта туындаған негізгі идеялар 1.Оқушының  өмірдегі біліміне, білетініне сүйену;2.Ақпаратты  қайталату  арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын, мәнерін, амалдарын қалыптастыруға ықпал жасау.
Тапсырмалар
  • Суреттерді салыстыруға, , cөзжұмбақ, симантикалық карта, тапсырмалар беремін.

1 сабақ. тақырыбы: 2-сынып:Сын есім

                                     3-сынып:Болымды және болымсыз етістік

Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер мен оқушылар іс-әрекеті.Оқушыларды ұйымдастыру, сәлемдесу 
СТО сұрақтары Сабақ барысында жасаған мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
Сабақтың маңыздылығы не?-оқушылар не алады?

-бұрынғы білімін қалай пайдалана алады?

-өмірден алған тәжірибесінің әсері?

-сабақтың болашақта  оқушыға қандай пайдасы бар?

-оқушыларды ой қозғау арқылы тақырыпқа әкелу-тақырып жайлы бұрынғы білетіндерін анықтау, соған сүйену  жолдарын табу

 

Психологиялық дайындық

Біз көңілді баламыз,

 Кілең бестік аламыз.

         Ата- анамызды қуантып,

   Ақылды бала боламыз!

 

Оқушылармен шаттық шеңберін құру. «Кері әлем» ойынын ойнау. Ойында күліңдер дегенде күлмей,күл дегенде күлу сияқты кері қимыл жасайды.Осыдан кейін өздері жоғарыда айтқан өлеңдегі іс қимылдарды еске түсіру  арқылы сын есім мен етістікті естеріне түсіріп қайталайды.

                                                                                    слайд

Сын тұрғысынан  ойлау үшін мүмкіндіктер-еркін ойлауға қандай мүмкіндіктер жасалды?

-өздігінен ізденуге қандай мүмкіндіктер жасалады?

Үй тапсырмасын тексеру:3- жаттығу                                                    4-жаттығу

Тыйым сөздердегі етістіктерді                                       ..     Бөлме

сөз құрамына талдау                                                       ..      оқушы

..      Мал

Берілген сөздерге сын есім жазу

Дәптерден оқып, талдарйды.                            Дәптерден оқып, сын есімді           табады.

                                                                 

   Слайд 4

 

М 11-6
 Ы 13-11
Е 12-6
С 6-2
  І 8-5
Н 11-10
С 20-13

 І. Қызығушылығын ояту

“Сиқырлы сандар”                                                                                                      Балалар, қазір қай мезгіл?

Ана тілі пәнінен оқыған «Көктем сәні»

Мәтінін еске түсірейік, сонда көктем

сәні нелер деп аңдар айтты?

Неліктен  көктем сәнінің бірі – шуақты күн

деп ойлайсыңдар? Барлықтарыңызға

күндей шуақты көңіл күй тілеймін.

 

Сонымен Күн не істейтінін сызбаға түсірейікші

Өздік жұмысы:стикерге жазып жапсыру.

7 2 1 6 4 3 5

ерітеді                                 тірілтеді

жылытады                          қарайды

төгеді                                 жандандырады

 

Не істеді?            Не қылды?          Қайтті?

 

Заттың қимылы       Етістік

   

 

Слайд 5

  

 

 

Мағынаны ажырату сатысы (жаңа ақпарат)

-оқушыларды белсене қатыстыру

 

-стратегияларды жүйелі қолдану   арқылы оқушылардың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жа-сай білу, баяндау және қызу ой талқысын жасай білу қабілеттерін жетілдіру жолдарын беру)

 

-оқушылармен бірлесіп жұмыс жасау, қарым-қатынас шеберлігін ұтымды пайдалана білу

 

-оқулықтан басқа ақпараттар көзін ашу

-әрі қарай  не болатынына қызықтыру, белсенділіктерін ояту-алатын білімінің пайдалылығына көздерін жеткізу

-білімін, ақпаратты жүйелеуге үйрету

 

ІІ. Мағынаны тану

Оқушылар дәптеріне ай күнді жазады.

Дәптермен жұмыс

Көркем жазу жазыдады.

Дәптерімізді ашайық,

Қолға қалам алайық.

Түп-түзу боп отырып,

Көркем етіп жазайық.

Бүгін ауа райы тамаша болып тұр.       Наурыз қазақша жаңа күн дегенді

білдіреді                                                     .

                                                                                                           

Слайд 6

Оқулықпен жұмыс:

1- жаттығу

Жеке жұмыс:                                      Тақтамен жұмыс:

Өлеңмен жұмыс                                  Болымды етістік          Болымсыз етістік

Өлеңді оқыту;

Сын есімге қатысты зат

есіммен бірге жазу.

 

/

Слайд 7

Жеке тапсырама

Шығармашылық тапсырма:                    Болымсыз етістіктерді

Наурыз мейрамы туралы                       қатыстырып екі сөйлем құрау.

2-3  сөйлем құра.                                     (дәптерінде)

(автор орындығында оқу)

 

            2-жаттығу:

Тақтамен жұмыс:

Берілген сын есімдерге мәндес            Сөйлемдерді оқып, тек болымсыз

сөздер жаз.                                             етістігі бар сөйлемдерді көшіріп жаз.

әдемі-  ….                      ашулы-…                  (дәптерде)

күшті  -.. .                      мөлдір-…

ақылды- ..  .                   үркек-…

 

 

Слайд 8

Сергіту сәті:

Бойжазу жаттығуларын музыкаға сүйене отырып, билеп келтіру.

                                                        

Слайд 9

3-жаттығу:

Тақтамен жұмыс:                                      Оқулықпен жұмыс:

Заттарды салыстыру;                       Жыр үзіндісіндегі нақыл

Айырмашылығын жазу.Астын       сөзді оқы

ирек сызықпен сызу.Ережені        Жатқа жазу: (1-ші шумағын)

сұарқ қою арқылы оқуылардың          Етістікті тауып, түрін ажырат.

өздеріне шығарту.                                 Нақыл сөздің соңғы екі жолын қалай

                                                                түсінетінін сұрау.

    (дәптерде)

                                                                     

Слайд 10

     

 5-жаттығу                                                                   Өздік жұмыс:     

            Өлеңді оқыту;                          Семантикалық картаны толтыр:

Сын есімдерді тауып, сұрақ қой;

Етістік Болымды етістік Болымсыз етістік
жинады
есептемеді
дірілдейді
сыбырлады
азаймайды
сескенбе
кіріп келді
оятты
қақпа
тазалама

Қай зат есіммен байланысып

тұрғанын айтқызу.

Шалқар көл                 биігім

тереңім

                   күн            асқар тау

                                                         

                                                                     

 

 

   Слайд 11

 
6- жаттығу                                                                          5-жаттығу

Жұптық талқылау                                     Шеңбер ішіндегі әріптерді ретімен Конветертке салу                                 қойып, сөйлемді оқы

 

 

Слайд 12

Толғаныс (рефлексия)-сабақта үйренгендерін бекіту, қолдану жолдарын беру

-жаңадан үйренгенін пайдалана отырып, білімін жүйелеу

жауап шешімі осыған байланысты жұмыстар беру арқылы түсінік деңгейін тексеру

 ІІІ. Ой толғаныс:

 

Постер құрастыру

Оқушылар өткен тақырып бойынша алған білімдерін тиянақтайды

 

   Өтілген тақырып бойынша білімдерін плифчартқа түсіреді, қорғайды.

 

Слайд 13

 
Бағалау түрлері

  • оқушының өзін-өзі бағалауы;
  • топтық өзін-өзі бағалауы;
  • мұғалімнің бағалауы;
  • жалпы бағалау;
  • критерийлер арқылы бағалау
 Бағалау: Бағдаршам әдісі арқылы бағалау.

Жасыл-түсіндім

Сарысұрағым бар, күмәндімін

Қызыл- ештеңе түсінбедім, бәрнін ұмыттым

Бағдаршамға стикер жапсыру арқылы  бағаланады

 

Слайд 14

-сабақты қалай аяқтауды жоспарлау Тапсырмалар орындау арқылы аяқтау
Сабақты аяқтау түрлері-бір пікірге келу…

-өз пікірін дәлелдеу…

-үйде жалғастыру…

                                       Үй тапсырмасы:                                                                                     4-жаттығу (145 бет )                                                     4 жаттығу(50 бет )

Слайд15

 

 

Кері байланыс Стикарлер арқылы смайликтерге өтілген сабақ бойынша өз пікірін жазып қалдыру   

45 мин. Сабақтың соңы

Сабақ барысын ұйымдастырудағы қосымша іс-әрекеттер немесе сабақ бойынша өзгертулер -оқушы алған білімінің  деңгейін  қандай дәлел арқылы білуге болады?

— оқушының білмегенін жеткізе аламыз ба?

-мүкіндіктер мен уақыт жеткілікті болды ма?

оқушының белсенділігі, оған деген сенім, бірігіп жұмыс жасау ынтымақтастық арқылы  дәлелдей аламын. Мысалы: топтардың суреттерді талқылап, салыстыра алуы, сөзжұмбақ шешу, мәтіндегі анықтамаларды түсініп нәтижесін флипчартта салу, жазу арқылы ғана түсіндіруге болады. Мұнда  оқушылар ынтымақтаса отырып білім беру үдерісіне белсенді араласуы, жеке тұлға ретінде өз-өзіне сеніммен қарап жұмыс жасауы(өзін-өзі бағалауы), білім берудегі жаңа мүмкіндіктерді (достарымен бірге жұмыс жасау) пайдана алды. Бұл жердегі ең негізгі принцип сенім білдіру мен ынтымақтастық болды.1.Топтарды құрастыру кезінде алдын ала іріктеу және саралау жүргізілген жоқ. Оқушылар сол сабақ үстінде тапсырма орындау барысында өзара топтасты.

  1. Барлық оқушылар үшін тапсырмалар бірдей деңгейлі қиындықтары бар.
  2. Бұл арада мұғалім балаларға сеніп, олардың білімін арттыру, кеңейту жайлы ғана іс-әрекеттер жасады. Мұғалімнің мақсаты мен міндеті әр бала- ның өзінің қабілет қарымын аша түсуге күш салдым.
-қандай әдіспен олардан топ құрамын? (білім деңгейі, өз қалаулары, өзара үйрету топтары)

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *