Пәні
Информатика |
Күні 13.02 | Сыныбы 6a
Оқушылар саны: |
||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: | Бағандар, беттердің параметрлері. Жиек. Алдын ала қарау. Құжатты баспадан шығару. | |||||||||||||
Сілтеме | оқулық 6сынып , журнал «Информатика негіздері» әдістемелік нұсқау т.б | |||||||||||||
Жалпы мақсаты: | Оқушыларға бағандар, беттердің параметрлері. Жиек. Алдын ала қарау. Құжатты баспадан шығару ұғымы туралы ақпарат беру. Бағандар жиек түрін ажырату, күнделікті өмірде қолдана білуге үйрету. | |||||||||||||
Күтілетін нәтиже | Күнделікті іс -әрекетте нөмірленген және маркерленген тізім құра біледі. | |||||||||||||
Түйінді идеялар | Күнделікті өмірде құжаттар құру кезінде бағандар, жиек беттердің параметрлерін баптай алуына мүмкіндік береді. | |||||||||||||
Оқыту әдістері: |
|
|||||||||||||
Ақпарат көздері: | АКТ,интербелсенді тақта, тест , сөзжұмабақ, фигуралар | |||||||||||||
Уақыт
|
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс- әрекеті | ||||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі.
|
1 мин ЕТК Қауіпсіздік ережесін еске түсіру; | Оқушылармен амандасу;
Сыныпты түгендеу; Оқушыларды топтастыру бейнелерді құрастыру арқылы; Психологиялық тренинг. Өз аттарының бас әріптеріне сипаттама беру; |
Кезекші оқушы тізімі бойынша түгендейді
Топқа бөлінеді Өздері туралы сипаттайды |
|||||||||||
Үй тапсырмасын тексеру | 3 мин
Топтық жұмыс |
Өткен тақырыптық білімдерін сұрақ қою арқылы анықтау | Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Қосымша әр топ бірлесе отырып топтарға арнап бір сұрақтан қояды? |
|||||||||||
Ой қозғау жаңа тақырыпқа шығу | 5 мин
Диалог |
Бүгінгі сабақта жаңа сабақтың тақырыбын анықтау үшін, мәтінге бетшені, жиекті қалай қою болады? үлкен және қарапайым редакторда жұмыс істеудің ерекшелгі. | Оқушылар есепті шығару арқылы белгілі бір реттілікпен амалдарды орындау керектігін табады. | |||||||||||
Білу
Түсіну |
8 мин
Диалог,АКТ, жұптық жұмыс |
Мәтін теру кезінде жиек, бетшелер қою құжатты әсемді етеп көрсетеді. Оны қою үшін файл,параметр старницы, источник бумаги границы таңдау. | Электронды оқулықпен танысады.
Әр топ жеке-жеке постерде орындайды. |
|||||||||||
Талдау | 8 мин СТО | Әр жұптағы оқушылар алған мәліметтерімен бөлісіп, топта талдайды.Сұрақтарға жауап береді | Қажетті мәліметті жазып түртіп алады. | |||||||||||
Сергіту сәті | 3 мин | «Физминутка» жасайды. | Оқушылар қимыл қозғалыста болады. | |||||||||||
Қолдану | 10 мин
Жеке-дара жұмыс |
Практикалық тапсырма ДК
Бағандарға бөл,беттер параметрін қою, алма жиегін қойып баспадан шығар. |
Оқушылар компьютерге оқулықтағы деңгейлік тапсырмаларды орындайды | |||||||||||
Синтездеу | 5 мин
СТО |
Сабақты қорытындылау.
|
Қорытындылау
Оқушылар топтастырады |
|||||||||||
Бағалау | 3 мин | Бағалау парағына сүйене отырып, жиынтық бағасын шығару.
|
Оқушы өзін өзі бағалайды | |||||||||||
Рефлекция | 1 мин | Бүгін мен не білдім қызықты болды
Қиын болды.Мен енді білемін |
Өз ойларын жазып смайликке іледі | |||||||||||
Үйге тапсырма | 1 мин | Тақырыпта оқу. «Менің елім тақырыбына» өлең жазу бапттау (жиек, бетше т.б) | Күнделікке жазу |