Басы » Информатика » Бағандар, беттердің параметрлері. Жиек. Алдын ала қарау. Құжатты баспадан шығару.

Бағандар, беттердің параметрлері. Жиек. Алдын ала қарау. Құжатты баспадан шығару.

almas

Пәні

Информатика

Күні 13.02 Сыныбы  6a

Оқушылар саны:

Сабақтың тақырыбы: Бағандар, беттердің параметрлері. Жиек. Алдын ала қарау. Құжатты баспадан шығару.
Сілтеме оқулық 6сынып , журнал «Информатика негіздері» әдістемелік нұсқау т.б
Жалпы мақсаты: Оқушыларға бағандар, беттердің параметрлері. Жиек. Алдын ала қарау. Құжатты баспадан шығару ұғымы  туралы ақпарат беру. Бағандар жиек  түрін  ажырату, күнделікті өмірде қолдана білуге үйрету.
Күтілетін нәтиже Күнделікті іс -әрекетте нөмірленген және маркерленген тізім құра біледі.
Түйінді идеялар Күнделікті өмірде құжаттар құру кезінде  бағандар, жиек  беттердің параметрлерін баптай алуына  мүмкіндік береді.
Оқыту әдістері:
  • Диалогтік оқыту, «бастама жауап кейінгі әрекет» нысаны бойынша түрткі болатын сұрақтар қою. СТО әдісі,топтық жұмыс
Ақпарат көздері: АКТ,интербелсенді  тақта, тест , сөзжұмабақ, фигуралар
Уақыт

 

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс- әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі.

 

1 мин ЕТК Қауіпсіздік  ережесін еске түсіру; Оқушылармен амандасу;

Сыныпты түгендеу;

Оқушыларды топтастыру бейнелерді құрастыру арқылы;

Психологиялық тренинг.

Өз аттарының бас әріптеріне сипаттама беру;

Кезекші оқушы тізімі бойынша түгендейді

Топқа бөлінеді

Өздері туралы сипаттайды

Үй тапсырмасын тексеру 3 мин

Топтық жұмыс

Өткен тақырыптық білімдерін  сұрақ қою арқылы анықтау Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

Қосымша әр топ бірлесе отырып топтарға арнап бір сұрақтан қояды?

Ой қозғау жаңа тақырыпқа шығу 5 мин

Диалог

Бүгінгі сабақта жаңа сабақтың тақырыбын анықтау үшін, мәтінге бетшені, жиекті қалай қою болады? үлкен және қарапайым редакторда жұмыс істеудің ерекшелгі. Оқушылар  есепті шығару арқылы белгілі бір реттілікпен амалдарды орындау керектігін табады.
Білу

Түсіну

8 мин

Диалог,АКТ, жұптық жұмыс

Мәтін теру кезінде  жиек, бетшелер қою құжатты әсемді етеп көрсетеді. Оны қою үшін файл,параметр старницы, источник бумаги границы таңдау. Электронды оқулықпен танысады.

 

 

Әр топ жеке-жеке  постерде  орындайды.

Талдау 8 мин СТО Әр жұптағы оқушылар  алған мәліметтерімен бөлісіп, топта талдайды.Сұрақтарға жауап береді Қажетті мәліметті жазып түртіп алады.
Сергіту сәті 3 мин «Физминутка» жасайды. Оқушылар  қимыл қозғалыста болады.
Қолдану 10 мин

Жеке-дара жұмыс

Практикалық тапсырма  ДК

Бағандарға бөл,беттер параметрін қою, алма жиегін қойып  баспадан шығар.

Оқушылар компьютерге оқулықтағы деңгейлік тапсырмаларды орындайды
Синтездеу 5 мин

СТО

Сабақты қорытындылау.

Бағандар мен беттерді баптау

 

 

 

 

 

Қорытындылау

Оқушылар топтастырады

Бағалау 3 мин Бағалау парағына сүйене отырып, жиынтық бағасын шығару.

Оқушының

аты — жөні

Үй тапсырмасы Түсіну Практикалық

жұмыс

Қорыту
Оқушы өзін өзі бағалайды
Рефлекция 1 мин Бүгін мен не білдім қызықты болды

Қиын болды.Мен енді білемін

Өз ойларын жазып смайликке іледі
Үйге тапсырма 1 мин Тақырыпта  оқу. «Менің елім тақырыбына» өлең жазу бапттау (жиек, бетше т.б) Күнделікке жазу

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *