Танабаева Сабира Әбілқызы Кембридж Бағдарламасы бойынша ІІІ деңгейлі біліктілігін арттырған №1 М.Әуезов атындағы жалпы орта мектептің математика пән мұғалімі.
Сабақтың тақырыбы: Квадрат үшмүше. Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу.
Сабақтың мақсаты: Квадрат үшмүше ұғымын тереңдету.
Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеудің жолдарын талдау, зерттеу.
Әдіс-тәсілдер: «Жеке жұмыс» әдісі
«Ассоциация» әдісі.
«Болжау» әдісі.
Модульді кіріктіру: Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер.
АКТ –ны қолдану.
Талантты және дарынды балаларды оқыту.
Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Оқу үшін бағалау. Оқыту үшін бағалау.
Оқыту нәтижесі: Квадрат үшмүше ұғымын тереңдетеді.
Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеудің жолдарын талдайды, зерттейді.
Түйінді идея: Квадрат үшмүшені көбейткішке жіктеу жұмысты жандандыру.
Дереккөздер мен ресурстар, көрнекіліктер: дидактикалық материалдар, сызғыштар, формулалар тізімі. Қосымша ресурстар.
№ | Уақыты | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||||||||||||||||
1 | 2 минут | Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру | Бір-біріне жылы сәлемдеседі. Шаттық шеңберін құрады.
4 топқа бөлінеді. |
||||||||||||||||
2 | 2 минут | Үй тапсырмасын тексеру
ах2+bх+с=0 , х1,2= ; D ≥0, D < 0 2 . 3х2-5х-2=0
|
Үй тапсырмасының кеткен қателері бар болса мән береді
ах2+bх+с=0 , х1,2= ; D ≥0, D < 0 х1=-4; х2=1,5 2 . 3х2-5х-2=0 х1=-1/3; х2=2
х1=1/3; х2=2,5
х1=1,2; х2=-1 |
||||||||||||||||
3 | 5-6 минут | «Жеке жұмыс» әдісі бойынша «Баспалдақ»
Топтың әр мүшесіне үш деңгейдегі есептер ұсынады. №1 А тобы. Теңдеуді шеш: а) В тобы. Теңдеудің түбірін тап: 12х2-17х+5=0 C тобы. Бөлшекті қысқарт:
|
Топта берілген тапсырманы орындаған соң шапалақ ұрып, белгі береді. Есептерді шығару жолымен шығарып, шығару жолын түсіндіреді.
А тобы. Теңдеуді шеш: а) х2-16 х2 16 х= В тобы. Теңдеудің түбірін тап: 12х2-17х+5=0 ах2+bх+с=0 , х1,2= ; D ≥0, D < 0 формуланы пайдаланып теңдеудің түбірін табады. Х1= Х1=1 C тобы. Бөлшекті қысқарт: ах2+bх+с=а (х-х1)(х-х2) х1,2= ; D ≥0, D < 0 формуласы арқылы көбейткішке жіктеп, бөлшекті қысқартуды орындайды.
|
||||||||||||||||
4 | 6
минут
|
«Ассоциация» әдісі бойынша сәйкестендіру тестін орындауды ұсынады.
|
Сәйкестендіру тестінің дұрыс орындалғанынан көздері жеткен топ, шапалақ ұрып , белгі береді.
|
||||||||||||||||
5 | 9
минут |
«Болжау» әдісі бойынша топтың лидерлеріне 2 есеп беріледі. Әр есептің бойында екі қатеден болады. Сол қатені табуды ұсынады.
ах2+bх+с= а (х-х1)(х-х2) , х1,2= ; D ≥0, D < 0 D=22 + 4*1*(-35)=4+140=144 х1= -7; х2=5 х2+2х-35=(х -7)(х -5) 2 . 3х 2 — 22х + 7 D=484 + 4*3*7=484 – 84 =400 х1=-1/3; х2=7 3х 2 — 22х + 7=3(х-1/3)(х+7)
|
Тапсырманы орындалған соң шапалақ ұрып , белгі береді. Флипчартқа түсіріп, түсіндірме береді.
ах2+bх+с= а (х-х1)(х-х2) , х1,2= ; D ≥0, D < 0 D=22 + 4*1*(-35)=4+140=144 х1= -7; х2=5 х2+2х-35=(х -7)(х -5) 2 . 3х 2 — 22х + 7 D=484 + 4*3*7=484 – 84 =400 х1=-1/3; х2=7 3х 2 — 22х + 7=3(х-1/3)(х+7)
|
||||||||||||||||
6 | 20 минут | Есептер жинағынан гүл дестесін ұйымдастыруды ұсынады
Квадрат үшмүшенің түбірлері беріледі. Түбірді пайдаланып көбейткішке жіктеуді ұсынады. |
Есептер жинағынан гүл дестесін ұйымдастырады.
А) х1= -0,1; х2=1 (х – 0,1)(х-1) |
||||||||||||||||
7 | 3 минут | Бағалау. Топтардан бүгінгі сабақ қорытындысына байланысты бағалау критерийлерін түзуін сұраймын. Топтардың бағалау нәтижесі бойынша диаграммасын құрамын. | Оқушылар бүгінгі сабақ қорытындысы бойынша бағалау критерийлерін түзеді.
|
||||||||||||||||
8 | 1 минут | Кері байланыс | Түсіндім. Түсінгім келеді. Ағаштың бойы екіге бөлінген. | ||||||||||||||||
9 | 1 минут | Қорытынды.
«Тасты тесетін судың күші емес, ташылардың тұрақтылығы» Үйге тапсырма: Квадрат үшмүшеге байланысты 5 тест есептерін дайындап келу |
Күнделіктеріне белгілеп алады |
Сабақты талдау: сабаққа қойған мақсатты жүзеге асыру үшін, түрлі тапсырманың өзіне керекті мәліметтерін іздейді. Қызығушылығының артуы, сабақта алған білім элементтерінің артуына тікелей байланысыты екенін мойындайды. Оқушылар өз бетімен алған білімдерін саралайды. Алған бағаларының нәтижесін дұрыстау үшін белсенді әрекеттер жасайды.