Басы » Кембридж бағдарламасы » Квадраттық функция және оның графигі

Квадраттық функция және оның графигі

damir Батыс Қазақстан облысы

Тасқала ауданы , Тасқала ауылы

Ы. Алтынсарин атындағы ЖББОМ

Зиргиров Дамир Умиргалиевич  — Кембридж Университетінің 3-ші деңгейлі( негізгі) бағдарламасы бойынша сертификатталған екінші санатты метематика  пәнінің мұғалімі

Пән: алгебра

Сынып :  8«А»

Сабақ тақырыбы: «Квадраттық функция және оның графигі» тақырыбына жаттығулар орындау

Сілтеме: Білім стандарты, сабақ жоспары, оқыту қазақ тілінде жүретін  8-сыныптың «алгебра  » мұғалімге арналған нұсқаулық.

Негізгі идеялар: Оқушылардың у=ax2+вx+c функциясының  қасиеттерін пайдаланып,  графигін тұрғыза білуді, бейімділіктерін қалыптастыру және осы арқылы функция графигінің  түрлендірулерін білуді меңгерту.

Оқыту мақсаты: Оқушылардың өз беттерімен у=ax2+вx+c квадраттық функциясының  графигін шаблондарды пайдаланып әр түрлі жағдайға  байланысты графиктерді сала білуін дамыту

Жеке дамыту мақсаты: Оқытушы үшін жағымжы жағдай жасау, сын тұрғысынан ойлауға дағдылау,  диалогтық қарым – қатынас орнату, бағалау.

Күтілетін нәтиже: Оқушылардың өз беттерімен у=ax2+вx+c квадраттық функциясының  графигін шаблондарды пайдаланып әр түрлі жағдайға  байланысты графиктерді сала алады.

 

Сабақтың сатысы уақыты Мұғалімнің іс — әрекеті  Оқушының іс — әрекеті ресурстар Оқыту үшін бағалау  модульдер
 Ынталандыру сатысы(14 мин) 5 мин Жағымды психологиялық жағдай жасайды: Топқа бөлу,оқушылармен амандасу,

сабаққа сәттілік тілеу,

«Бірлік» мүльтфильмі

 

Тақтада жапсырылған түрлі түсті стикерлерді тандап, үш топқа бөлінедіИАТ-дан «Бірлік» мүльтфильмін тамашалайды Тақтада жапсырылған түрлі түсті стикерлерИАТ Мейірімді, жағымжды жағдай қалыптастыру ОҮБКөш баслық

Сыни тұрғысынан ойлау

Сын тұрғысынан құрылған сұрақтарға жауап беру 5 мин Сабақ тақырыбына шығу:Диалог орнату.

1)Қандай функцияны квадраттық функция деп атайды?

2)а≠1 болғанда у=ах2 функциясының графигін қалай   салады?

3)ах2+n функциясының графигі у=ax2 функциясының графигімен салыстырғанда қалай орындалады?

4)у=a(x-m)2+n функциясының графигін қалай салуға болады?

 

Әр топ осы сұрақтарға жауап береді. Өз ойларын жеткізеді. Қосымша мәліметтер, оқушылардың пән бойынша білім базасы.Бағалау парағы Өзара ынтымақтастықта жұмыс істеу жағдайын қалыптастыру, өзара бағалау.(бағалау парағына бір – бірін бағалайды) СТОДиалогтық оқыту

Топтық жұмыс

4 мин  Тірек білімдерін пысықтау:

1.Стратегия «Үш шыңдық, бір өтірік».

(3 тоқа 3 конверт беріледі)

Топтық жұмыс.

Берілген сұрақтарға жауап беру, рас – өтірігін анықтау

Сұрақтар жазылған конверт Формативті бағалау

(қол шапалақтау)

СТО

 

Негізгі саты27 мин. 8 мин Мағынаны ашу:функция графиктерін салу  Топтарға флипчарт үлестіріледі. Осы флипчартқа  үш функция салады және топпен ортаға шығып қорғайды. Постер . маркерлер  мадақтау Диалог, топтық жұмыс
7 мин Тапсырма беру:Сәйкестік тест.

 

 

 

 

 

 

І топ – бірінші функцияны сәйкестіредіІІ топ – еккінші функцияны сәйкестіреді

ІІІ топ – үшінші функцияны сәйкестіреді

 

Ентрактивті тақта, флипчарт  Өзара бағалау СТООүБ

Топтық жұмыс

АКТ (сыныпта

ғы компьтер

лер арқылы интернет желісіне шығу)

2 мин Сергіту сәті «Скелет » биі АКТ (ИАТ)
Білімді бекіту  10мин  Деңгейлік тапсырмалар  А,В, С  Оқушылар өз деңгейлеріне байланысыты есептер шығарады бұрын болған топ тақтаға шығарады. Карточка ОүБЖас ерекшелігіне сай
Рефлексия сатысы4 мин.
3мин Суммативті бағалауҮй тапсырмасы

Рефлексия стиккерлерді тақтадағы смайликтерге жапсыру

 Бағалау парағы бойынша орташа балды шығару Суммативті бағалау ОҮБ

 

АКТ  – ақпараттық  – коммуникативті  технологиялар

Оүб – оқыту үшін бағалау

СТО – Сын тұрғысынан оқыту

ИАТ – интерактивті тақта

 

 

 

Аты, тегі Сабақтың ынталандыру бөлімі Сабақтың негізгі бөлімі Сабақтың рефлексия бөлімі Барлығы
Өткенді қайталауСұрақ- жауап Стратегия «Үш шыңдық, бір өтірік». Мағынаны ашу:функция графиктерін салу Сәйкестік тест.  

Деңгейлік тапсырмалар  А          В           С

1                   
2
3
4
5

 

 

 

 

 

Аты, тегі Сабақтың ынталандыру бөлімі Сабақтың негізгі бөлімі Сабақтың рефлексия бөлімі Барлығы
Өткенді қайталауСұрақ- жауап Стратегия «Үш шыңдық, бір өтірік». Мағынаны ашу:функция графиктерін салу Сәйкестік тест.  

Деңгейлік тапсырмалар  А          В           С

1                   
2
3
4
5

 

 

 

Қосымша 1

 

Стратегия «Үш шыңдық, бір өтірік».

1-топ

  1. а — ның қандай мәндерінде у=ах2 — 16х+1 параболасының симметрия осі х=4 түзуі болады?
    Жауабы: а=2
  2. Тәуелсіз айнымалыны белгілейтін латын алфавиті. [Игрек]. Жауабы: Ихс
  3. Квадраттық функцияның графигі. [парабола].
    4. Функцияның берілу тәсілдерінің бірі. [Формула].

Стратегия «Үш шыңдық, бір өтірік».

2- топ

  1. b — ның және с — ның қандай мәндерінде у=х2 — bх+с параболасының төбесі (6; — 12) нүктесі болады?
    Жауабы: b= — 12, с=24 жауабы b= 12, с=24
  2. у=ах2+вх+с түрінде берілген функцияның атауы. [Квадраттық].
    3. Функция ұғымында көп кездесетін латын әрпі. [Игрек].
    4. а — ның қандай мәндерінде у=ах2 — 16х+1 параболасының симметрия осі х=4 түзуі болады?
    Жауабы : а=2

 

Стратегия «Үш шыңдық, бір өтірік».

3- топ

  1. Тәуелсіз айнымалыны белгілейтін латын алфавиті. [Ихс].
  2. Абсцисасы — аргументтің мәндеріне, ал ординатасы функцияның
    сәйкес мәндеріне тең координаталық жазықтықтың барлық нүктелер жиыны. [функция]. Жауабы : график
    3. Функцияны нөлге айналдыратын аргументтің мәні. [Нөлдері].

4.. у=ах2+вх+с түрінде берілген функцияның атауы. [Квадраттық]

 

Сабақты толық жүктеңіз

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *