Тасқала ауданы , Тасқала ауылы
Ы. Алтынсарин атындағы ЖББОМ
Зиргиров Дамир Умиргалиевич — Кембридж Университетінің 3-ші деңгейлі( негізгі) бағдарламасы бойынша сертификатталған екінші санатты метематика пәнінің мұғалімі
Пән: алгебра
Сынып : 8«А»
Сабақ тақырыбы: «Квадраттық функция және оның графигі» тақырыбына жаттығулар орындау
Сілтеме: Білім стандарты, сабақ жоспары, оқыту қазақ тілінде жүретін 8-сыныптың «алгебра » мұғалімге арналған нұсқаулық.
Негізгі идеялар: Оқушылардың у=ax2+вx+c функциясының қасиеттерін пайдаланып, графигін тұрғыза білуді, бейімділіктерін қалыптастыру және осы арқылы функция графигінің түрлендірулерін білуді меңгерту.
Оқыту мақсаты: Оқушылардың өз беттерімен у=ax2+вx+c квадраттық функциясының графигін шаблондарды пайдаланып әр түрлі жағдайға байланысты графиктерді сала білуін дамыту
Жеке дамыту мақсаты: Оқытушы үшін жағымжы жағдай жасау, сын тұрғысынан ойлауға дағдылау, диалогтық қарым – қатынас орнату, бағалау.
Күтілетін нәтиже: Оқушылардың өз беттерімен у=ax2+вx+c квадраттық функциясының графигін шаблондарды пайдаланып әр түрлі жағдайға байланысты графиктерді сала алады.
Сабақтың сатысы | уақыты | Мұғалімнің іс — әрекеті | Оқушының іс — әрекеті | ресурстар | Оқыту үшін бағалау | модульдер |
Ынталандыру сатысы(14 мин) | 5 мин | Жағымды психологиялық жағдай жасайды: Топқа бөлу,оқушылармен амандасу,
сабаққа сәттілік тілеу, «Бірлік» мүльтфильмі
|
Тақтада жапсырылған түрлі түсті стикерлерді тандап, үш топқа бөлінедіИАТ-дан «Бірлік» мүльтфильмін тамашалайды | Тақтада жапсырылған түрлі түсті стикерлерИАТ | Мейірімді, жағымжды жағдай қалыптастыру | ОҮБКөш баслық
Сыни тұрғысынан ойлау |
Сын тұрғысынан құрылған сұрақтарға жауап беру | 5 мин | Сабақ тақырыбына шығу:Диалог орнату.
1)Қандай функцияны квадраттық функция деп атайды? 2)а≠1 болғанда у=ах2 функциясының графигін қалай салады? 3)ах2+n функциясының графигі у=ax2 функциясының графигімен салыстырғанда қалай орындалады? 4)у=a(x-m)2+n функциясының графигін қалай салуға болады?
|
Әр топ осы сұрақтарға жауап береді. Өз ойларын жеткізеді. | Қосымша мәліметтер, оқушылардың пән бойынша білім базасы.Бағалау парағы | Өзара ынтымақтастықта жұмыс істеу жағдайын қалыптастыру, өзара бағалау.(бағалау парағына бір – бірін бағалайды) | СТОДиалогтық оқыту
Топтық жұмыс |
4 мин | Тірек білімдерін пысықтау:
1.Стратегия «Үш шыңдық, бір өтірік». (3 тоқа 3 конверт беріледі) |
Топтық жұмыс.
Берілген сұрақтарға жауап беру, рас – өтірігін анықтау |
Сұрақтар жазылған конверт | Формативті бағалау
(қол шапалақтау) |
СТО
|
|
Негізгі саты27 мин. | 8 мин | Мағынаны ашу:функция графиктерін салу | Топтарға флипчарт үлестіріледі. Осы флипчартқа үш функция салады және топпен ортаға шығып қорғайды. | Постер . маркерлер | мадақтау | Диалог, топтық жұмыс |
7 мин | Тапсырма беру:Сәйкестік тест.
|
І топ – бірінші функцияны сәйкестіредіІІ топ – еккінші функцияны сәйкестіреді
ІІІ топ – үшінші функцияны сәйкестіреді
|
Ентрактивті тақта, флипчарт | Өзара бағалау | СТООүБ
Топтық жұмыс АКТ (сыныпта ғы компьтер лер арқылы интернет желісіне шығу) |
|
2 мин | Сергіту сәті | «Скелет » биі | АКТ (ИАТ) | |||
Білімді бекіту | 10мин | Деңгейлік тапсырмалар А,В, С | Оқушылар өз деңгейлеріне байланысыты есептер шығарады бұрын болған топ тақтаға шығарады. | Карточка | ОүБЖас ерекшелігіне сай | |
Рефлексия сатысы4 мин. | ||||||
3мин | Суммативті бағалауҮй тапсырмасы
Рефлексия стиккерлерді тақтадағы смайликтерге жапсыру |
Бағалау парағы бойынша орташа балды шығару | Суммативті бағалау | ОҮБ |
АКТ – ақпараттық – коммуникативті технологиялар
Оүб – оқыту үшін бағалау
СТО – Сын тұрғысынан оқыту
ИАТ – интерактивті тақта
№ | Аты, тегі | Сабақтың ынталандыру бөлімі | Сабақтың негізгі бөлімі | Сабақтың рефлексия бөлімі | Барлығы | ||||
Өткенді қайталауСұрақ- жауап | Стратегия «Үш шыңдық, бір өтірік». | Мағынаны ашу:функция графиктерін салу | Сәйкестік тест. |
Деңгейлік тапсырмалар А В С |
|||||
1 | |||||||||
2 | |||||||||
3 | |||||||||
4 | |||||||||
5 |
№ | Аты, тегі | Сабақтың ынталандыру бөлімі | Сабақтың негізгі бөлімі | Сабақтың рефлексия бөлімі | Барлығы | ||||
Өткенді қайталауСұрақ- жауап | Стратегия «Үш шыңдық, бір өтірік». | Мағынаны ашу:функция графиктерін салу | Сәйкестік тест. |
Деңгейлік тапсырмалар А В С |
|||||
1 | |||||||||
2 | |||||||||
3 | |||||||||
4 | |||||||||
5 |
Қосымша 1
Стратегия «Үш шыңдық, бір өтірік».
1-топ
- а — ның қандай мәндерінде у=ах2 — 16х+1 параболасының симметрия осі х=4 түзуі болады?
Жауабы: а=2 - Тәуелсіз айнымалыны белгілейтін латын алфавиті. [Игрек]. Жауабы: Ихс
- Квадраттық функцияның графигі. [парабола].
4. Функцияның берілу тәсілдерінің бірі. [Формула].
Стратегия «Үш шыңдық, бір өтірік».
2- топ
- b — ның және с — ның қандай мәндерінде у=х2 — bх+с параболасының төбесі (6; — 12) нүктесі болады?
Жауабы: b= — 12, с=24 жауабы b= 12, с=24 - у=ах2+вх+с түрінде берілген функцияның атауы. [Квадраттық].
3. Функция ұғымында көп кездесетін латын әрпі. [Игрек].
4. а — ның қандай мәндерінде у=ах2 — 16х+1 параболасының симметрия осі х=4 түзуі болады?
Жауабы : а=2
Стратегия «Үш шыңдық, бір өтірік».
3- топ
- Тәуелсіз айнымалыны белгілейтін латын алфавиті. [Ихс].
- Абсцисасы — аргументтің мәндеріне, ал ординатасы функцияның
сәйкес мәндеріне тең координаталық жазықтықтың барлық нүктелер жиыны. [функция]. Жауабы : график
3. Функцияны нөлге айналдыратын аргументтің мәні. [Нөлдері].
4.. у=ах2+вх+с түрінде берілген функцияның атауы. [Квадраттық]