Омиркулова Бакыткул
Сабақтың тақырыбы: §19. Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер
Сабақтың мақсаты: Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер туралы мағлұмат беру
а)Білімділік: Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер туралы түсінік
ә) Дамытушылық: Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді пайдаланып есептер шығара білу
б) Тәрбиелік: Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту
Сабақтың әдісі: түсіндірмелі – көрнекілік
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, деңгейлік тапсырмалар жазылған үлестірмелі қағаздар, оқулық, кесте .
Сабақтың әдісі: көрнекілік, практикалық, өзіндік жұмыс, сұрақ- жауап, сөйлеу.
Пәнаралық байланыс: тарих.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі.
а) Оқушылардың жұмысқа толық дайындығың, сабаққа келмегендерді белгілеу.
б) Оқушылардың зейінің жинақтау мақсатында, оқушыларға
б) Психологиялық сәт.
Ертеде елге танылған атағы дүйім жұртқа белгілі данышпан, ақылгөй өмір сүріпті. Оны көре алмаған бір қатігез кісі елге күлкі қылмақ ниетпен амал өйлап тауыпты. Көгалдан бір көбелек ұстап оны данышпанға апарып, қолымдағы зат тіріме, өліме? деп сұрайды. Егер өлі десе ұшырып жіберемін, ал тірі десе сәл мыжып өлтіре салайын деп ойлайды. Осы оймен данышпанның алдына келгенде, данышпан оған ойланып қарап тұрып «Бәріде өз қолың да» деген екен. Ендеше бүгінгі сабақта жетістікке жетуде сендердің өз қолдарыңда. Олай болса бәріңе сәттілік тілеймін.
2. Өткенге шолу Тепе-теңдік, жұп және тақ тригонометриялық функциялардың таңбалары(сұрақтар слайдтан)
Үй тапсырмасын тексеру.
№386 есеп
1. а) оң; ә) оң; б) оң; в) теріс
2. а) ; ә) ; б) − + 1 = ; в)
3. ІІІ ширек
4. а) оң; ә) оң; б) оң
5. ІІ ширекте теріс; ІV ширекте оң
6. а) ; ә) 1; б)
3. Тарихи дерек ( үйден қосымша іздену)
ІІІ. Жаңа сабақ
cos2α + sin2α = 1; tgα = ; сtgα =
негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер.
tgα*сtgα = 1; 1+ сtg2α = ; 1 + tg2α =
IV. Білімді бекіту. Оқулықпен жұмыс .
Есеп шығару
№422 .Өрнекті ықшамдаңдар: 1) сtgα — = — =
3) = = = = сtgα ;
5) tg2α (sin2α – 1) = — (1-sin2α) =-* cos2α= сtgα ;
№423. Өрнекті түрлендіріңдер:
1) tg(-α) cosα + sinα = — cosα + sinα = -sinα+ sinα = 0
3) = = -1
5) ctgα sin(α— )– cos(-α) = * sinα – cosα = – cosα +cosα= -2cosα
7) = = = cosα
Қосымша: Тест тапсырмасын орындау
V. Қорытынды. Оқушылардың тақырыпты білу нәтижесін сұрақ-жауап арқылы анықтап, нақтылау
Негізгі тригонометриялық формулаларды тұжырымдаңдар.
Негізгі тригонометриялық тепе-теңдікті жатқа білу
VІ.Үйге тапсырма. §19 № 422 ;№423 ( жұп)
VІІ.Бағалау.Оқушылардың білім-біліктілігін анықтап баға қою
Тест
№ | Тапсырмалар | Жауаптар |
1 | 800 бұрыш қай ширекке тиісті | А) I B)II C)III D)IV |
2 | Cos 600 –ң мәнін табыңдар | А) B) C) D) |
3 | Сандардың қайсысы нөлден кіші
|
А) sin1500B)cos 1200 C) sin 600 D)cos 500 |
4 | Егер , болса , онда табыңдар | А) B) C)0 D)1 |
5 | Өрнекті ықшамдаңдар | А) B)0 C) D) 2 |