Басы » Бала бақша » Геометриялық пішіндер

Геометриялық пішіндер

 1-12  Ж.Қ.Жумагалиева , МКҚК «Балбөбек» балабақшасының тәрбиешісі

   Батыс Қазақстан облысы, Жаңақала ауданы, Жаңақала ауылы.

 Технологиялық карта.

 Білім беру саласы: «Таным», «Шығармашылық»

Оқу іс-әрекет түрі: Қарапайым математикалық ұғымдарын қалыптастыру

Тақырыбы: Геометриялық пішіндер.

Мақсаты:

Білімділік: Балалардың ой-өрісін кеңейту,геометриялық пішіндерді бір-бірінен ажыратып атай білуге үйрету,қиял болжамдарын дамытып,қабілеттерін шыңдау,таным өнерін сөздік қарым-қатынастарын байыту.

Тәрбиелік: Балаларды достыққа,үйымшылдыққа баулу.

Дамытушылық: Шығармашылық қабілеттерің дамыту.

Көрнекіліктер: Үшбұрыш, төртбұрыш,  дөңгелек,

Билингвалды компанент:Үшбұрыш-триугольник,төртбұрыш-квадрат,дөңгелек-круглый

Әдіс-тәсілдері: Көрсету,түсіндіру.сұрақ-жауап.

Іс-әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-    әрекеті
Мотивациялық

қозғаушы

Шаттық шеңбері

Күнің көзі ашылып

Көкке шуақ шашылып

Құтты қонақ келіпті

Төрімізге еніпті

Салем беру үлкенге

Тәрбиенің басы ғой?

Сәлем дейік үлкенге.

Сәлематсыздарма?

Ал,балалар орнымызға отырайық.

 

Балалар шеңберге тұрып қимылмен көрсетеді.

Іздену-ұйымдастырушы  

Балалар қазір жылдың қай мезгілі?

 

Қыста  күн қандай болады?

 

Не тұрады?

Қыста не жауады?

 

Қардың түсі қандай?

 

Осы түстерді айыра отырып  бүгінгі оқу іс-әрекетіңде бүгін біздер геометриялық пішіндермен таңысамыз?

Үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек

 

 

Мынау  үшбұрыш

 

Түсі қандай?

 

Үшбұрыштың неше бұрышы бар?

 

Мынау балалар қандай пішін?

Дұрыс айтасыңдар балалар?

 

Мынау төртбұрыш

 

Түсі қандай?

 

Мынау қай пішін түрі?   Дөңгелек

 

Дөңгелектің  түсі қандай?

 

Дұрыс айтасыңдар балалар?

 

Балалар  геометриялық пішіндерді тағыда қайталап жібериік?

 

Дұрыс айтасыңдар, үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек екен.
— Балалар, барлығымыз ауада осы пішіндерді ауада жасап көрейікші.
— Үшбұрыш, ал мынау – төртбұрыш, ал мынау – дөңгелек.

Көңілді әуеннің ойнауы арқылы ауада пішіндерді жасайды.

 

 

Кім маған пішіндер туралы тақпақ айтып береді?

 

 

 

 

 

 

 

 

Ғажайып сәт:

«Пішіндер»

Сәлеметсіздер ме балалар?

Балалар бізге қонаққа пішіндер келіпті пішіндермен амандасайықшы?

Пішіндер:Балалар біздер өзіміздің қандай пішін екенімізді шеше алмай сіздер пішіндермен таңысып жатыр дегесің сіздерге қарай жол тартықта сіздерге тапсырма алып келдік?

 

Балалар пішіндердін тапсырмасын орындаймыз ба?

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

 

1-тапсырма: Жұмбақ шешу

Жасыл ине киімім,
Жайлаймын тау биігін.
Жаңа жылды тойласаң.
Төріңдемін үйіңнің.

 

2-тапсырма: «Не құрастырдың?»

(Геометриялық пішіндерден өздерінің қалаған заттарың құрастыру.)

 

 

Балалар екі орталыққа бөлініп оқу іс-әрекетімізді жалғастырамыз?

 

«Таным» орталығында қиылған пішндерді құрастыру.

«Шығармашылық» орталығында пішіндерді бояу.

Бәріміз орнымыздаң тұрып сергіп алайықшы?

           Сергіту сәті:

Бір дегенде тұрайық,

Екі,үш,төрт алақанды соғайық

Оңға бұрылып,солға бұрылып

Біз тыңығып алайық.

Жарайды, отырайық.

Кері екі орталыққа ауысып оқу іс-әрекетімізді жалғастырайық.

 

 

Қыс

 

Салқын

 

Қар

Боран

 

 

Ақ

 

 
 

 

 

 

 

Қызыл

 

 

Үш бұрышы

 

Үшбұрышты ауа арқылы салады.

 

төртбұрыш

 

Жасыл

 

Көк

 

 

Балалар геометриялық пішіндерді айтып түстерің атайды.Ауада әуен арқылы салады.

 

Айнара

Қызыл сары жасыл көк,

Алуан,алуан пішіндер

Оның асты төртбұрыш

Қоямыз оған үшбұрыш.

Ұлхан

Төртбұрышты құрамыз

Үшбұрышты құрамыз

Көрпелерді әдемілеп

Досымызға сыйлаймыз?

 

 

Балалар таңырқап  қарайды?

Сәлеметсізбе?

 

 

 

 

 

 

 

иа

Жұмбатың шешуін балалар табады.

 

 

 

Балалар қалаған заттарың пішіндер арқылы  құрастырады.

 

 

 

Балалар орталыққа бөлінеді.

 

 

Пішіндерді құрастырады және бояйды.

 

 

 

 

Балалар тәрбиешімен бірге сергіту сәтің қайталайды.

 

 

 

Пішндерді құрастырады және бояйды.

 

Рефлексивті коррекциялаушы Балалар бүгің оқу іс-әрекетімізде қандай пішіндермен таңыстық?

сұрақ жауап арқылы қортындылау.

Балаларды мадақтау.

 

Үшбұрыш,төртбұрыш,дөңгелек

                                                Оқу іс-әрекеттен күтілетін нәтиже:

Баланың білуі:      Геометриялық пішіндерді атау.Түстерді ажырата білу.

Баланың меңгеруі: Ұжыммен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді.

Тапсырманы кезеңімен орындау жолдарына үйренеді.

 

Баланың жасай алуы :  Сергіру сәтін жасай алады.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *