Басы » География » Әлеуметтік инфрақұрылым салалары

Әлеуметтік инфрақұрылым салалары

Алматы облысы

Кербұлақ ауданы

Шоқан Уалиханов атындағы мектепке дейінгі шағын орталығымен коммуналдық мемлекеттік мекмесінің география пәнінің мұғалімі

Билибаева Жадыра

 

Тақырыбы:      Әлеуметтік инфрақұрылым салалары

 

Мақсаты:  Оқушыларға әлеуметтік инфрақұрылым жайлы түсініктер беру

Күтілетін  нәтиже:    

  • Әлеуметтік терминімен танысады
  • Инфрақұрылымның маңызын түсіндереді
  • Тұрмыстық қызмет көрсету салаларын анықтайды
  • Халықтың демалысын ұйымдастыру «рекреациялық » аймақтарға баға береді
  • Білім беру жүйесінің маңызды сала екенін дәлелдейді

Сабақтың типі:  дәстүрлі

Сабақтың түрі:  Аралас  сабақ

Сабақтың әдісі: 1. Сұрақ-жауап.                           

  1. Әңгіме-дәріс                              

Сабақтың көрнекілігі: Д.ж. физикалық  картасы, оқулық, суреттер, электронды оқулық

Пән аралық байланыс: биология, тарих

 

 

Сабақтың барысы Мұғалім және оқушының іс-әрекеті уақыты Кіріктірілген модуль
1 Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу

Сыныпты түгелдеу

Психологиялық дайындық

Сыныпты санамақ арқылы үш топқа бөлу

 

2 минут
2 Үй тапсырмасын тексеру
  • Тақырып соңындағы 263 беттегі тест сұрақтарын үлгерімі нашар оқушылардан тексеріп шығу
  • 262 беттегі 1-тапсырма «сөзжұмбақ» шешу.
  • Көлік кешені туралы сұрақтар қою.
10 мин Жас ерекшелігіне қарай оқыту
3 Жаңа сабақ Қызығушылығын ояту кезеңі

Электронды оқулықты пайдалана отырып, тақырыпқа сәйкес көрсетілім көрсету

Ой шақыру кезеңі

  • Әлеуметтік инфрақұрылым деген не?
  • Әлеуметтік деген терминді қалай түсінесіңдер?

Мағынаны тану кезеңі

Әлеуметтік инфрақұрылым

Джиксо әдісі арқылы тақырыпты оқып шығады. 3-4 оқушыға оқыту керек.

 

 

Тұрмыстық қызмет
денсаулық
Сауда
Білім беру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Әлеуметтік инфрақұрылымныі негізгі мақсаты: Халыққа қызмет көрсету. Бұл 30-дай саланы құрайтын күрделі кешен. Олар халықтың тұрмыс жағдайын қамтамасыз етіп, мамандар даярлаумен, адамдарды әртүрлі аураулардан қорғап, олардың дұрыс демалуын ұйымдастырумен айналысады.

13 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АКТ, сын тұрғыдан ойлау, диалогтік оқыту
4 Бекіту кезеңі Постермен жұмыс «дарынды балалармен жұмыс»

1-топ.

  •  Тұрмыстық қызмет көрсету  салаларын анықтайды

2-топ.

  •  Білім беру жүйесінің   маңызды сала екенін дәлелдейді

 

3-топ.

  •  Халықтың демалысын ұйымдастыру «рекреациялық » аймақтарға   баға береді

 

Үлгерімі төмен оқушыларғы  тақырып соңындағы тест тапсырмаларын тапсырып, керек.

 

10 мин Дарынды және талантты баламен

жұмыс, жас ерекшелігіне қарай оқыту

5 Қорытынды БҰҰ кестесі арқылы сабақты қорытындылау

 

Білдім Білгім келеді Білетінмін
 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин
6 Үйге тапсырма Әлеуметтік инфрақұрылым салалары оқу

273 беттегі тест тапсырмаларын орындау

271 беттегі  тақырыптарға хабарлама, реферат  даярлау

2 мин
7 Бағалау Күтілетін нәтижеге сәйкес оқушылар өздерін  бағалайды

  • Әлеуметтік терминімен таныстым
  • Инфрақұрылымның маңызын түсіндірдім
  • Әлеуметтік инфрақұрылымның салаларын анықтадым
  • Халықтың демалысын ұйымдастыру «рекреациялық» аймақтарға   баға бере алдым
  • Білім беру жүйесінің   маңызды сала екенін дәлелдей алдым

 

 

 

3 мин Өзін –өзі бағалау
   

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *