Топырақ

Павлодар облысы
Павлодар қаласы
№ 2 жалпы орта білім беру мектебі
Бушумбаева Майгуль Хамитқызы
Сабақтың тақырыбы: Топырақ

Сыныбы: 2- нші «ә»

Тақырыбы: Топырақ

Мақсаты: Топырақтың құрамы мен құнарлығы жайлы ұғым қалыптастыру және қоршаған ортаны танып білу.

Міндеті: — Топырақтың қасиеті туралы ұғымды білуге дамыту.

— Тіршіліктің негізі топырақта екендігіне түсінік бере отырып, тәрбиелік мәнін ашу.

Күтілетін нәтиже: Топырақ- өсімдік қорегі, баспана,тіршілік бесігі екендігін біледі.

Сабақтың әдісі:Бақылау, дәлелдеу,тұжырымдау,сұрақ-жауап,әңгіме,жұппен жұмыс, топпен жұмыс.

Көрнекілігі:Тәжірибе, буындық сөздер, мәдени гүл,құнарлы топырақ, құнарсыз топырақ, қалбыр,қасық,стақан, тапсырма, смайлик,спикер,эссе.

Сілтеме:Дүниетану оқулығы, Алматы«Атамұра» баспасы 2013жыл.

Мультимедиалық электрондық оқу құралы.

Сабақтың кезеңі уақыт Мұғалімнің

іс -әрекеті

Оқушының

іс- әрекеті

Модуль
Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал

1 мин

3мин

Амандасу рәсімі.

Алдарына күн шуақтарын таратып,әр қайсымыз бір- бірімізге жақсы тілектер жазайық.

Біз тәртіпті баламыз

Үлкендерді сыйлаймыз.

Сәлем беріп бәріміз,

Басымызды иеміз.

Күннің шуағына жақсы тілектер жазады.Бәрімізге сәттілік тілеймін!

Ынтымақтастықты қалыптастыру.
Топқа бөлу 2 мин Ұнаған қима қағаздарын алады, буын бойынша топқа бөлінеді.

Бағалау парағы түсіндіріледі.

Қима қағаздағы сөздерді оқып, буын бойынша бөлінеді.

Су,ауа,шірінді-

деген сөздерді алған оқушылар топ басшысы болады.

Бағалау парағына мүшелерін жазады.

ОБжК

ОмОЖТ

Үй тапсырмасын тексеру кезеңі 5 мин Үйге берілген тапсырманы ауызша тексеру.

Топ басшысы бағалайды.

Тізбектеп отырып оқиды,әр топтан бір оқушы  шығып мазмұндайды.

Сұрақтар қояды.

Топ мүшелерін бағалайды.

Диалог

ОүБжОБ

ОБжК

Білу

Ой – қозғау жаңа тақырыпқа шығу.

5мин Бөлме өсімдігін көрсете отырып, жетелеу сұрағын қою.

Гүлді қалай отырғызамыз?

Қандай топыраққа отырғызамыз?

Кім отырғызып көрді?

Тақырыптың атауын сұрау, әр топ тақырыпқа орай мақсатты белгілейді, спикерге жазады, оқиды.

Оқушылар гүлдің отырғызуы туралы әңгімеледі және қоршаған ортамен байланыстырды.

Тақырыпты атайды,әр топ бір мақсатты белгілейді.

Диалаг,

ОЖЕСОжО

Түсіну

Сергіту сәті

7мин

2мин

Т-1

Ыдысқа салынған топырақ қойылады.

Оқу

шылар топырақты ұстап, не байқағандарын айтады.

Т-2

Екі ыдысқа топырақ салынды. Екеуінің айырмашылығын анықтау керек болды.

Т-3

Стақандағы суға топырақ салайық.Не байқадыңдар?

Түсіндіру:

Яғни топырақта ауа бар.

Бейнеролик арқылы жасау.

Өсімдіктің ұсақ қиқымдары, шіріген жәндіктер,тамыр

лар бар ,борпылдақ екендігін айтты.

Екі ыдыстағы топырақты ұстап отырып, салыстырып, айырмашылығын айтты.

Екінші топырақта шірінді аз, дымқыл, құм,саз бар екендігі туралы тұжырымдады.

Суда көпіршін шықты.

Топ мүшелерін бағалайды.

Қимыл көріп отырып қайталау жасау.

ОмОЖТ

ТжДБО

ОЖЕСОжО

Қолдану 4 мин Оқулықпен жұмыс.

сурет арқылы тәжірибенің жасалуын түсіндіру.

Оқулықтан 2-3 тәжірибені оқу. ОмОЖТ

ОЖЕСОжО

1 мин Дәптермен жұмыс Топырақтың құрамын жазады.
3мин Буын сөздерді берілген қағазға жапсыру, анықтама, мағлұматтар құру. Тақтаға шығып берілген сөздер арқылы ереже, топырақ құрамын, сөз тіркестерін тапты. СТОү

ТжДБО

ОүБжОБ

ОБжК

Талдау 3мин «Блум түймедағы бойынша жа-

уап береді.

Жауаптарын тыңдайды, ишара арқылы бағалайды. ОүБжОБ

ТжДБО
ОЖЕСОжО

СТОү

4мин « Ғажайып қойма» -тақырыбына эссе жазу

Топ басшысы бағаларын

түсіндіреді.

Эссе жазып, оқылды.

Бағалау ұпайы

Топ мүшелеріне айтылады.

СТОү

ОҮБЖОБ
ОЖЕСОжО

2мин Білемін.білгім келеді,не білдім. Кесте толтырады. Инсерт әдісі
Үй тапсырмасы

Бағалау

2мин

1 мин

Беті47-49

Бағалау себебін айту.

Күнделікке жазу

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *