Дина Арынова Павлодар қаласы № 19 жалпы орта білім беру мектебі бастауыш сынып мұғалімі
Тақырыбы: С.Торайғыров. Шығамын тірі болсам адам болып.
Сабақтың мақсаты:1.Сұлтанмахмұт шығармашылығынан жалпы мәлімет бере отырып өлеңнің тақырыбын, идеясын ашу, оқу – білімнің маңызын түсіне білуге үйрету;
- жеке тұлға ретінде оқушылардың жасампаздық қасиеттерін дамыту;
Тәрбиелік – оқушыларды өз ойын ашық айта білуге, мәнерлеп оқуға дағдыландыру, сана сезімнің еркіндеуіне тәрбиелеу.
Сабақ түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың жабдықталуы: ақын портреті, шығармалар жинағы, жазылған рефераттар, таблица, кітап көрмесі.
Модульдер: АКТ, СТОү, ЖЕСО, ОмОЖТ, ОБжК, ОүБ.
Сабақтың әдіс-тәсілі:Сұрақты ұстап ал! түсіндіру, баяндау,.
Оқыту нәтижесі: Сұлтанмахмұт шығармашылығынан жалпы мәлімет бере отырып өлеңнің тақырыбын, идеясын ашу, оқу – білімнің маңызын түсіне білуге үйренеді
Кезеңдер | Әдіс-тәсіл | Мұғалімнің іс- әрекеті | Уақыт | Оқушының іс-әрекеті |
Психологиялық ахуал | ОмОЖТ | Әр елдің салты бойынша сәлемдесу | 3 м | Қазақша, орысша, ағылшынша амандасу түрлерін орындайды. |
Білу | АКТ | ХХ ғасырда қазақ әдебиетінің көгілдір көгінде жарқ етіп көрініп ағып түскен жарық жұлдыздардың бірі – Сұлтанмахмұт Торайғыров. Жоқшылықта өсіп, қиыншылықты көп көрген, өмірден ерте қыршын кеткен асыл азаматтың, жалынды ақынның артында қалдырған ұлан ғайыр мұрасы оны қазақ әдебиетінің классиктері қатарына қосты. | 5 м | Оқушылар ақын туралы мағлұмат айтады. Сұлтанмахмұт Торайғыров – туған халқының көрікті келешегін сырлы сөзімен де, баянды ісімен де барынша күрескен «елім» деп еңіреп өткен ақын. Ақын өз атынан сөйлей отырып сол дәуірдегі ұрпақтың мұрат – мақсатын, арман- аңсарын жырға қосты.
|
Түсіну | ЖЕСО | Өлеңді түсініп оқу. Егер өтініші бар болса, сол жолдарды тауып оқу. | 5м | Егер арманы бар болса, сол жолдарды тауып оқы.
|
Қолдану | СТОү | Сөздік жұмыс. Сәулеқуған–біліміздеген; белдібуған–талаптанған, ұмтылған; асылықайту–артықсөйлегенімемес; надандықтытебу–қараңғылықтыжеңу,оқу , көңілгетоқу. | 5 м | Асылық емес-артық сөз емес
|
Талдау | ЖЕСО | Мақал-мәтелдің мағынасын ашу. Өлеңде айтылған баланың арманы ма, өтініші ме, әлде серті ме? | 5 м | Талапты ерге нұр жауар |
Жинақтау | ОБжК | Сұлтанмахмұт қанша жыл ғұмыр кешкен?
Осы қысқы гұмырда нені мақсат етті? Өлеңнің мазмұны өздеріңе қалай әсер етті? Біздер нені мақсат етіп, неге қол жеткізу жолында жұмылудамыз? |
8 м | Өз ойын білдіреді. Сұрақтарға жауап береді
|
Бағалау
|
ТжДБО | Эссе оқу | 5 м | «Шығамын мен де әлі адам болып» деген тақырыпта эссе жазады. |