Маңғыстау облысы
Мұнайлы ауданы
«№10 жалпы білім беру орта мектебі» КММ-сі
ағылшын тілінің мұғалімі
Басбаева Айнұр Ибадуллаевна
Outstanding people in the UK | |||||
Ағылшын ақынның өмірі туралы ағылшын тілінде білім беру. Сын тұрғысынан ойлай отырып, оқушыларды ағылшын тілінде еркін сөйлеуге үйрету. Сандық технологияларда құзырлылық танытанын белсенді оқушы болып қалыптасуын қамтамасыз ету. Жаңа тақырыпты түсініп, айта білуге үйретужәне мәтінді оқу арқылы оқушының ізденімпаздығын арттыру. | |||||
Мұғалімге арналған нұсқаулық 29-32б.Үлестірмелі материалдар. Мәтін жазылған парақшалар, сурет.
С.Мирсеитова «Оқыту ізденіс ретінде және ізденіс оқыту ретінде». |
|||||
Оқушылар сыни тұрғыдан ойлана алады. Оқушылар алған білімдерін тиянақтауға, пысықтауға, өз бетінше жұмыс жасауға дағдыланады. Тақырыпты оқи отырып, ізденімпаздығын арттырады. Уильям Шекспирдің өмірі мен жұмыстарын біледі, оқушылар уақытын тиімді пайдалануға дағдыланады. | |||||
«Күш-білімде» | |||||
Флипчарт, стикерлер, А-3 парағы, смайликтер. | |||||
Жаңа әдістер, АКТ, диалог, оқу үшін бағалау және оқуды бағалау,жеке және жұптық жұмыс, топтық жұмыс. | |||||
1 тапсырма.Үй тапсырмасын тексеру.
Эссе жазу.
|
2тапсырма.Ассоциация. Outstanding деген не?
Сұраққа өз ойларын жазады.
|
||||
3 тапсырма.Бейне ролик көру. (Уильямның өмірі мен шығармалары туралы) | 4 тапсырма.Постер қорғау, топтық жұмыс.
|
||||
Сергіту сәті. «менің көңіл күйім» | |||||
5тапсырма. Дұрыс немес бұрыс. | |||||
Пьесадан үзінді жаттау. | |||||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті | ||||
(2мин) | Оқушылармен амандасу, түгендеу, назарын сабаққа аудару. Оқушыларды топқа бөлу. | Оқушылар түстерді таңдау арқылы топқа бөлінеді. | |||
(5мин) | What was your homework for today?Эссе жазу. І то Baiterek, ІІ топ Chan Shatyr, ІІІ топ The House of Parliament | Әр топтан 1оқушы жазған эсселерін оқиды. | |||
Ассоциация стратегиясы(5мин) | Outstanding деген не? | Әр оқушы өз ойын жазады, топта оқиды. | |||
АКТ-ны пайдалану арқылы бейне ролик көрсету(3мин) | Тақырыпты ашу үшін Уильям Шекспир туралы бейне ролик көрсетеді. | Оқушылар бейнероликтен ақынның өмірі мен шығармалары туралы мағлұмат алады. | |||
(21мин) | William Shakespeare.William Shakespeare was born in 1564 in Stratford-on-Avon, a small English town. His father was a rich citizen whose business was making and selling leather gloves. His mother was the daughter of an important farmer. He studied at local grammar school. Young William liked to watch actors and actresses who visited Stratford-on-Avon. When he was 19, William married Anne. Shakespeare had three children: Susannah, the eldest, then twins-a son, Hamnet and another girl, Judith. In 1587 he went to work in London, leaving Anne and the children at home. Shakespeare wrote 37 plays. His best and the most famous plays are “Othello”, “King Lear”, “Hamlet”, “Romeo and Juliet”.Besides plays Shakespeare wrote a lot of poetry, which is translated into many languages and is well –known throughout the world. He died in 1616. But his creations are still popular now and millions of people still admire them.
|
Оқушылар осы мәтінді жеке оқып шығады соң топпен талқылап, ортақ шешімдерін ұсынады, постерге жазады.Постер қорғауға әр топқа 2мин уақыттан беріледі. | |||
(3мин) | «Менің көңіл күйім» | Оқушылар әр түрлі моншақтардан көңіл күйлерін білдіретін смайликтер жасайды. | |||
Дұрыс немесе бұрыс |
|
||||
беру (1мин) | Пьесадан үзінді жаттау.
|
Оқушылар үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады. | |||
(2мин) | Оқушыларды жиынтық бағалау. | Оқушылар өзін-өзі білім ағашы арқылы бағалайды. | |||
(3мин) | Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату. Екі жұлдыз, бір тілек. | Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазады. |