Ақтөбе облысы Хромтау ауданы №6 Хромтау гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі
Жуминова Жанагуль Жубандыковна
Әдебиеттік оқу, 4 класс | Күні: |
Сабақтың тақырыбы | Ана. Баубек Бұлқышев |
Мақсаты | Б.Бұлқышев туралы қосымша түсінік беру, Оқушыларға ананың балаға деген махаббатының шексіздігін, оныңадам өміріндегі орны ерекше екендігін түсіндіру. Мәтінді дұрыстүсініп, оқи білуге үйрету. Өз ойларын ортаға салып, айта білуге үйрету,өз бетінше шығармашылықпен жұмыс істеуге баули отырып, оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын, қиялын, сөздік қорын, байланыстыра сөйлеу дағдыларын қалыптастыру |
Жұмыс нәтижесі |
Оқушының білім,білік дағдысы қалыптасады. |
Сілтеме | Әдебиеттік оқу және хрестоматиясы Т.Әбдікәрімова,С.Рахметова.Р.Базарбекова. |
Негізгі идеясы | Анаға деген сүйіспеншілік туралы толық ақпарат алуы |
Қолданылған әдістері мен тәсілдері | Диалогты оқыту: сұрақ қою, әңгімелесу;
АКТ-ны қолдану; таныстырылым жасау. Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс; Оқу және оқыту үшін бағалау. Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту; Талантты және дарынды оқушылармен жұмыс; |
Ресурстар | Постер, түсті қағаз, маркерлер, дидактикалық таратпа материалдар, компьютер,интерактивті тақта, желім, қайшы |
Сабақтың өтілетін уақыты | 45 минут |
Сабақ жоспары |
Үйге тапсырма Постер, түсті қағаз, маркерлер, дидактикалық таратпа материалдар, компьютер, интерактивті тақта, желім, қайшы |
Үйге тапсырма | Ана мәтінін жаттау. « Менің сүйікті анашым» шағын әссе жазу. |
Ойлауды Блум бойынша жіктеу | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті | Оқыту модульдері | Бағалау | |||||
Жағымды орта қалыптастыру | Сабақ басында жағымды психологиялық ахуал туғызу мақсатында топқа бөлу
Оқушыларды үш топқа бөлу, шаттық шеңберін құру Оқушыларға жеке жұмыс парағын таратып беру.
|
Психологиялық дайындық.
Сыныптас біз ұл — қыздар |
Ынтымақтас-
тық және топтағы бірлескен жұмыс |
Критерийлер | Дескрипторлар | ұпай | Жиынтық баға | Қалыптас-тырушы бағалау | |
Шаттық шеңберін де көңіл-қүйді смайлик арқылы бағалау |
|||||||||
Білу | 1.Ғафу Қайырбековтің «Ана тілі» өлеңін жатқа сұрау 2.«Жалғасын тап» ойыны:
|
1.Оқушылар «Ана тілі» өлеңін жатқа айтады.
2.Жалғасын тап ойыны
4.Үйдің алтын қазығы…. 5.Жоқты бар, ашты тоқ ететін…… 6.Ананың жүрегі қандай…. 7, Ананың алақаны ше…… |
Дарынды және талантты оқушылармен жұмыс | Өткен материалдан негізгі ойды анықтай білді | Сұрақтарға дұрыс жауап берді | 2
|
Үш шапалақ | ||
Сұрақтарды түсінбеді | 1 | ||||||||
Сұрақтарға жауап бермеді | 1 | ||||||||
Түсіну | Бүгінгі біз танысатын шығарма да «Ана» деп аталады. Шығарманың авторы Баубек Бұлқышев (1916 — 1944) небәрі 28 жасында Ұлы Отан соғысында қайтыс болған. Ол қазіргі Қарғанды облысы, Жезді ауданында дүниеге келген. «Балалық шақ», «Есімізде қанды жорықтар» т. б. туындылары бар. . 3. Тыныштық сәті. Мәтінді оқу (музыка қойылады) «Ана» мәтінін оқып беремін. Оқушылар көздерін жұмып, отырып тыңдайды. Мәтінді оқып болып, сұрақтар қоямын. |
Ана тілім тақырыбына шығармашылық тапсырма, мәтінмен жұмыс жасау.
— Мәтінде кім жайлы айтылған? -Баланың анаға деген деген махаббатын қалай сезуге болады?
|
АКТ-ны қолдану
Дөңгелек үстел әдісі
|
Негізгі идеяны түсінген
|
Тапсырма бойынша берілген критеийлерді дұрыс орындады. | 2 | Тамаша
Керемет Жарайсың жақсы |
||
Сөздік қоры дамыған, бірақ сөз қайталаулары кездеседі. | 1 | ||||||||
Оқушының сөздік қоры аз, тапсырма толық орындалмаған | 1 | ||||||||
Қолдану | Ассоциация стратегиясына назар аударайық.- Ана туралы, ананың қасиетін айта беретін болсақ, ол бір таусылмайтын жыр. Олай болса, Б. Бұлқышевтің Ана мәтініне көңіл аударайық, мен мәнерлеп оқып беремін. Мәтіндегі мына бір сөздерге назар аударайық. Оқушыларға мәтінді әрбір азат жолдан оқытамын Сергіту сәтін ұйымдастыру |
Оқушылар топпен жұмыс жасайды.
1.«Анаға» деген
Сыр сандық:(қиын сөздерді жазып алады.)
Сергіту сәтінде оқушылар «Көңілді күн» әуеніне билейді. |
Топпен ынтымақтастықта жұмыс жасау
Джигсо әдісін қолдану |
Іс тәжірибе дағдысын қалыптастыру | Тапсырманы толық түсінді | 2
|
бармақпен | ||
Тіл байлығы әдеби нормаға сай, бірақ ой жүйесінде ауытқулар кездеседі | 1 | ||||||||
Тапсырма бойынша берілген критерийлерді орындай алмады.
|
1 | ||||||||
Талдау | Ой бөлісу орталығының тапсырмалары беріледі.
1Ана туралы, мақал-мәтел немесе бір шумақ ән. 2.Синквейн әдісімен «Бес жол өлең» құрастыр «Кім байқампаз, кім зерек» ойынын ұйымдастыру |
Тапсырмалар: 1. Ана туралы бір шумақ өлең, мақал — мәтел айт. 2. 5 жолды өлең стратегиясы: 1 зат есім, 2 сын есім, 3 етістік, 1 сөйлем, 1 синоним құра. Зат есіміміз «Ана» сөзі болсын. — Ана мейірімділікке үйретеді — шеше. Бізді барлық жақсылыққа жетелейтін ол біздің анамыз екен. -Анаңның шашының түсі қандай? -Көзі қандай? Қандай әнді ұнатады? Ұнататын тағамы қандай? Егер көзіңді байлап қойсам, анаңды қалай тауып алар едің? -Ол сені қалай еркелетеді? |
Сыни тұрғыдан ойлау | Жағдаяттан шығу жолын табады. | Мазмұны тақырыпқа сай ,мәтінді толық түсінген, тақырып ашылған, өзіндік ой- пікірін орынды қолданған. | 2 | Үш шапалақ | ||
Жағдаяттан шығуда шатасты. | 1
|
||||||||
Жағдаяттан шыға алмады |
1 |
||||||||
Жинақтау | Мәтінді жатқа оқып келеді.229 бет | «Әлемді тербеткен ана» сурет салып келеді. «Асыл әжем» тақырыбына шағын әңгіме. | Жас еркшеліктерін ескере отырып оқыту. | Өзінің ішкі сезімін жеткізе алады. | Тақырып мазмұнын өмірмен байланыстыр ған | 2
|
жарайсың | ||
Тақырып мазмұнын толық аша алмады | 1 | ||||||||
Сөйлемдері қысқа, сөйлемдер арасындағы байланыс сақталмаған.
|
1 | ||||||||
Бағалау | Парақшаны толтырады:
Сабақтан ойыма түйгенім. Келесі сабақта үйренгім келеді. Бүгінгі сабақта түсіне алмадым.
|
Кері байланыс:
Оқушылар өз ойларын стикерге жазып жапсырады. «Екі жұлдыз, бір тілек.» Топ басшысы бағалау парақшасын тапсырады.
|
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Логикалық
ойлауы |
Ойы жүйелі
Ойын толық жеткізе алмады |
2
1 |
Екі жұлдыз , бір тілек стикер парақшасы | ||
Ойы жүйесіз | 1 |