Сабақтың тақырыбы: Т.Әбдіковтің «Қонақтар» әңгімесі
Сабақтың мақсаты : Прозалық шығарманы талдау, шығарма тақырыбын ашу. Ата-анамен бала қарым-қатынасы жайлы мағлұмат беру.Оқушылардың ойларын анық, дәл жеткізе білуге дағдыландыру.
Күтілетін нәтиже: Т.Әбдіков шығармалары туралы мағлұмат алады. Шығарманы өмірмен байланыстыра отырып оқушылардың дүниетанымын кеңейту. Өзіндік ой қорытындысын жасай білу, әсерін, пікірін білдіруге үйрету.Әртістік қабілет шыңдалады, топпен жұмыс жасай біледі.
Бағалау критерийлері: Критерий бойынша бағалау
Әдіс-тәсілдері:«Екі түрлі түсініктеме»,«Ойлан, жұптас, талқыла»,«Кір жаятын жіп »,«Ойлаудың алты қалпағы» стратегиясы
Ресурстар:Оқулық, парақшалар, суреттер,таблица,маркер, стикерлер, авто портрет, нутбук, диск.
Уа
қыт |
Сабақтың кезеңдері | Мұғалімнің іс әрекеті | Оқушының іс -әрекеті | Бағалау | ||||||||||||||||||||||||||
5 мин | Кіріспе | Ұйымдастыру кезеңі
а)Психологиялық ахуал қалыптастыру ә) « Жыл мезгілдері» арқылы топқа бөлу 4-топқа бөлінеді. б)Бағалау критерийлерімен таныстыру және тарату с)Сабақ мақсатын бірге талқылаймын Критерий
Сабақтың табыс критерийі
|
а) бір-біріне гүл сыйлайды
ә) Топқа бөлінеді б) Таратылған бағалау парақшаларымен танысады с)Сабақ мақсатын талқылайды. |
Ауызша мадақтау | ||||||||||||||||||||||||||
15
мин |
Таныс-
тырылым Білу (Кім? Не? Қайда? Не істеді?) |
«Екі түрлі түсініктеме»әдісі арқылы өткенді еске түсіру мақсатында топтық жұмыс ұйымдастырамын
|
Оқушылар жабық сұрақтан ашық сұраққа өту арқылы жауап береді
|
Екі жұлдыз бір тілекпен бағалау
|
||||||||||||||||||||||||||
Түсіну
(Неге? Неліктен? Не үшін?) |
«Ойлан/жұптас /талқыла» әдісі арқылы деңгейлік тапсырмалар беремін 1-топ «Арман» тобы 1.Баласын тағатсыздана күткен әке-шешенің ой-толғаныстары 2-топ «Сағыныш»
3 топ «Үміт» Ерғабыл қарттың түнімен мазасызданып шығуның себебе неде? 4- Топ «Құрмет» Жазушы ақсақалдың көңіл-күйін қалай берген (кітаптан тауып оқып жіберу) |
Оқушы тыңдап түсіну дағдысы артады Берілген ресурстар бойынша талдау жасайды, анықтайды. |
Топпен жұмыс, критерий арқылы бағалау | |||||||||||||||||||||||||||
20
мин |
Негізгі бөлім
Қолдану
|
«Кір жаятын жіп» әдісі арқылы түсіндірме сөздікпен жұмыс
1-топ Алагеуім – Жолай- 2-топ Шақша- Ноқта- 3-топ Сағағы – Көлегейлеп- 4- топ Қынжылу- Опа берген- |
Оқушылар топтаса отырып орындайды
|
Топпен, жұппен жұмыс | ||||||||||||||||||||||||||
Талдау (салыстыр айырмашылығы неде?) |
«Ойлаудың алты қалпағы» қалпақтардың түсіне қарай кейіпкерлер образын талдайды. Ақ қалпақ: Тақырып туралы түсінік беру Сары қалпақ: Сапабектің іс-әрекетін қолдау Қызыл қалпақ: Ерғабыл қарияның іс-әрекетін өз эмоциясымен жеткізу Қара қалпақ: Сапабек іс-әрекетінің жағымсыз жақтарын айту. Жасыл қалпақ: Қарияны ренжітпеудің қандай жолдары бар еді? Көк қалпақ: Тақырып туралы қорытынды жасау |
Оқушылар диалог құра отырып өз ойларын толықтырады
|
Ауызша мадақтау
|
|||||||||||||||||||||||||||
Жинақтау (алынған ақпарат негізінде қорытынды жасау) |
Мұғалім: Бірде бір жігіт пайғамбарымызға мынадай өтінішпен келіпті: Әкем қартайғанның салдарынан жайсыз болып кетті.Үйіме келіп не болса, соны алып кете береді депті.Мұны естіген Расулалла баланың әкесін өзінің құзырына шақыртты.Алдына келген қарияның үстіндегі киімі әбден тозған,өзі бейшара халге түскен. -Ұлыңның сөзі рас па?-деп сұрайды. Ол: Иә дұрыс жауап береді.Мен ұлымды бақтым, қақтым өсірдім. Азамат болсын деп жалғыз өзім тәрбиеледім.Анасы ерте дүние салған еді.Өзім жемегенді ұлыма жегіздім, өзім кимегенді ұлыма кигіздім. Қартайған кезімде бағады ғой деген зор үмітім де болған.Бірақ ұлым анасыз өскеннен бе мейірім шапағаты жоқ болып шықты.Маған қарайламайды, сондықтан өз күнімді өзім амалдап жүрмін. Ұлымның үйіне бара қалсам, қолыма ілінген затты ала кетемін.Ол затты сатып, ақшасына тамақ алып күнелтемін.Бұл ісім дұрыс па қате ме, білмеймін,- деп егіліп жылайды. Пайғамбарымз ашуға булығып, ұлына қарап: -Тарқан дүниең сатып алған заттарың тіпті сенің өзің де әкеңнің жеке мүлкің дейсің!Егер тапқан табысыңды өзімнің ғана мүлкім деп бұған басқаның қатысы жоқ деп ойлама!Барлық дүниеңе әкең ие! –деп қатты айқайлайды.Халық даналығында : «Әке-шешең жынды болса, байлап бақ» демей ме? Пайғамбардан: Ең алдымен жақсылықты кімге істейсің?
|
Формативті бағалау |
||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау
(сен қалай ойлайсың?, не істер едің? |
«Роунд-робин» әдісі арқылы сабақтан алған әсерлері туралы ой қорытады. |
Оқушылар бүгінгі алған әсерлері,ойын бір-бірлеп айтып шығады қорытындылайды | Жеке жұмыс | |||||||||||||||||||||||||||
5
мин |
Қорытынды | Үй тапсырмасын беру
1-2 топтарға Мен ата-анам алдындағы борышымды қалай түсінемін? 3-4 топтарға «Қарт адам-қазына» шағын ойтолғау жазу Әңгіменің идеялық құрылымы. Жинақтаған балдары бойын- ша суммативті баға қоямын. «Бес бармақ»Кері байланыс жасау |
Оқушылар күнделіктеріне жазып, суммативті бағасын қойдырады.
Кері байланыс жасайды |
Форматив
ті бағаны сумматив ті бағаға айнал дыру
|