Басы » Бастауыш сыныптар » Туған елім, туған жерім » тарауы бойынша орта мерзімді жоспарлар

Туған елім, туған жерім » тарауы бойынша орта мерзімді жоспарлар

Фото-0091_eАқтөбе облысы Хромтау ауданы №6 Хромтау гимназиясының бастауыш класс мұғалімі Жуминова Жанагуль Жубандыковна

Әдебиеттік оқу 3класс  « Туған елім, туған жерім » тарауы бойынша  орта мерзімді жоспары

 

Тақырыбы, негізгі мақсаттары мен оқытудың нәтижелері. Бірізді сабақтар сериясы аяқталғанда оқушыларыңыздың бойында қандай білім, білік, дағдыларды қалыптастырғыңыз келеді Жұмыстың  белсенді формалары (ЖЖ,ТЖ,ПЖ,ДЖ)

Оқытуды жақсарту үшін АКТ  пайдалана аласыз ба?

Оқушы әрекетін бағалауды Сіз қалай қолданасыз?

 

 Сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұмысқа тартасыз (талантты, дарынды) Сөйлеуге үйретудегі кедергілерді қалай жоясыз Жоспарлағаныңыз бен күткеніңізге оқушылардың барлығының үйренгенін  қалай анықтайсыз
Негізгі мақсат: Туған жер, туған ел туралы ұғымдарын түсіндіре отырып, тілдік қорын дамыту
1-сабақ.  

Тақырыбы: Астана-бас қала.Еліміздің картасы.

Еліміздің географиялық картадағы орнын танып білу

. Астана туралы мағлұмат алуы,картамен жұмыс жасай білуге үйренуі,оқушылардың Астана туралы түсініктерін толықтыру ,алған  мәліметтерін өмірде пайдалана алуына бейімдеу.

Топта жұмыс жасай алуы

 

Жаңа тәсілдер: топтастыру, диалог, жеке, топтық жұмыс.

Психологиялық ахуал: «Әр елдің сәлемдесуі»

Топқа бөлу: «Сен қай суретті таңдадың?»

Топ ережесін қабылдау.

Үй тапсырмасын «Ой шақыру» ойыны арқылы сұрау.

Жаңа сабақты менгертуде.Топпен жұмыс кластер,топпен шығармашылық жұмыс.

Power Point презентациясы слайд «Астана»

Венн диаграммасы,

СТО сырлы сезім,эссе жазу

 

 

Өлшемдік бағалау

Формативті бағалау

 

 

 

 

 

 

 

Топтық жұмыстарда белсенділігі жоғары оқушылардың артуы

Тілдік қорын дамыту  үшін диалогты, сұрақ- жауапты қолдану.

 

Тапсырмаларды орындаудан, шығармашылық жұмыстың нәтижесі

Кері байланыс

Бағалау парағы

 

2-сабақ

 

 

Тақырыбы:

Еліміздің мемлекеттік рәміздері

Еліміздің рәміздері туралы ұғымдарының кеңеюі, мемлекет болу үшін рәміздердің ерекше орын алатынын түсінуі,оны құрметтей білуі.

Топта ,жұпта жұмыс жасай алуы.

 

 

 

АКТ, жаңа тәсілдер

Психологиялық ахуал. «Мен туған елімді сүйемін»

Топқа бөлу: «Геометриялық фигуралармен»

Үй тапсырмасын «Ел рәміздері» стратегиясымен дайындық денгейін анықтау.

Power Poin  презентациясы таныстырылымы «Рәміздерім, мақтанышым».  Интерактивті тақтаны пайдалана отырып,аудиодан өлеңдер тыңдату

«Кубизм» стратегиясы

«Смайликтер арқылы»

 

Өлшемдік  бағалау.

Формативті  бағалау

 

Ақпараттық-коммуникативті құралдарды пайдалану (компьютер, интерактивті тақта, интернет, википедия ашық энциклопедиясы)

 

 

Тілдік қорын дамыту  үшін диалогты, сұрақ- жауаптарды қолдану

 

 

 

Тапсырмаларды орындаудан

 

Рефлексия

3-сабақ

 

Тақырыбы:

Үш бақытым.М.Мақатаев

Мақсаты мен күтілетін нәтижелері: Еліміздің тарихы туралы білімдерінің кеңеюі,халықтың бірлігі,достық ұғымының мағынасын түсінуі,туған тілімізді қадірлей білуі.

Топта,жеке  жұмыс жасай алуы.

 

Топтастыру:Сиқырлы сандықтан сурет алу

Психологиялық көңіл-күй қалыптастыру:

«Әр халықтың  амандасу  салты»

«Ойнайық та, ойлайық» үй тапсырмасын тексеру

«Бақыт деген…» оқушылардың ойы, өлеңді аудио арқылы тыңдату

Топтық жұмыс: «Туған елім »  галереяға саяхат.

Сергіту сәті: «Бақыт деген» әніне билету

АҚТ суреттерді көрсету арқылы  сұрақтар қою.

«Кубизм» стратегиясы

Стикер жабыстыру арқылы

 

Топ басшысы

ның әр топ мүшесіне және топ жұмысына баға беру

Формативті бағалау бағалау

 

 

Топтастыру арқылы

 

Тілдік қорын дамыту  үшін диалогты, сұрақ- жауапты,

мәтінді талдауды

қолдану.

 

 

Мәтіндерді талдап, түсіну

Рефлексия

4- сабақ Тақырыбы:Туған ел.

С Сейфуллин

Мақсаты мен күтілетін нәтижелері:Туған ел туралы ой-өрісінің кеңеюі, туған ел, туған жерді құрметтей білуі.

Топта ынтымақтастықпен жұмыс істей алуы.

АКТ, жаңа тәсілдер

Психологиялық ахуал. «Макарено»

Топқа бөлу: «Санау арқылы»

Үй тапсырмасын «Үш бақытым» постер,оны қорғау

Power Poin  презентациясы таныстырылымы

Слайд: С.Сейфуллин туралы

Топпен жұмыс, тақтадан стикер таңдау арқылы

Диалогқа түсу.

Сергіту сәті «Қара жорға»

Сахналау: Кімнің мекені жақсы?

Бағдаршаммен бағалау

Кері байланыс:Не білдім?Нені білемін? Нені білгім келеді?

Формативті бағалау

 

 

 

 

Топтық жұмыстар оқушыларды оқу үрдісіне жұмылдырады.

Миға шабуылды қолдана отырып дарынды  балалар өз қабілеттерін көрсете алады.

Тілдік қорын дамыту  үшін диалогты пайдалану

 

Салынған постерді қорғау нәтижесі

 

 

Топ мүшелері мен топ басшыларының бағалауы

Рефлексия

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *