Басы » Адам қоғам құқық негізі » Отбасы және қоғам

Отбасы және қоғам

Шығыс Қазақстан облысы

Өскемен қаласы

«Дарынды балаларға арналған облыстық мамандандырылған мектеп – лицей — интернаты» КММ

Жакупбаева Кумия Кажиевна – тарих және қоғамдық пәндер мұғалімі

Сабақтың тақырыбы: Қоғам және отбасы

Адам және қоғам  және Өзін-өзі тану пәндері бойынша  кіріктірілген сабақтың қысқа мерзімді жоспар

 

Күні

  1. 02.2015ж
 9  «А» сынып
Тақырыбы Отбасы және қоғам
Сілтеме
Мақсаты Қоғамның кішкентай бір бөлшегі ретінде  отбасылық қарым – қатынас құндылықтардың маңыздылығы туралы оқушылардың түсінігін кеңейту. Болашақтағы отбасы алдындағы белгілі бір міндеттері мен құқықтарын білуге және сақтауға үйрету.
Күтілетін  нәтиже Оқушыларда мінез туралы білім  қалыптасады. Неке, отбасын құру, оның міндеттері, ерлі –зайыптылар арасындағы қарым –қатынастар туралы білімді игеріп,өздерінің болашақ отбасын құру ұстанымдарын қалыптастырады.Отбасына деген сүйіспеншілік қатынас таныту арқылы қоғамға деген жағымды қатынасы арта түседі.
Негізгі идеялар Топтық жұмыс арқылы оқушылар өзара пікір алмасып, ортақ тұжырымға келеді. Топ арасында формативтік бағалау нәтижесінде ынталандыру жүргізіледі;
Сабақ типі Аралас сабақ
Білім беру технологиясы Сыни тұрғыдан ойлау
Сабақтың білім беру формасы Жекелей,топпен
Ресурстар Оқулық,А3, шаңырақ,маркерлер, Эдуард де Бононың «Ойлаудың 6 телпегі»,презентация,қосымша интернет және БАҚ материалдары
Сабақ мазмұны Мұғалімнің  әрекеті Оқушы әрекеті Уақыты
Сабақ кезеңдері

I.Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II.

Тақырыпты анықтау

 

 

III. Мағынаны ашу

 

 

 

 

  1. IV. Постер дайындау

 

 

 

 

 

V.

Постер қорғау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VI.

Шығармашылық-

пен жұмыс

 

 

 

 

 

VII.

«Ойлаудың алты телпегі»

 

 

 

 

VIII.

Рефлексия

«Шаңырақ»

 

 

 

 

 

 

 

IX.

Үйге тапсырма:

 

 

 

 

Х.

Бағалау

 

Оқушылармен амандасып, жақсы тілек тілеу.

Жағымды әуен сүйемелдеуімен.

Геометриялық фигуралар арқылы  топқа бөлу

Топ жетекшілерін сайлау.

Геометриялық фигураларға сипаттама беру.

 

 

 

Видеоролик «Отбасы құндылығы»

 

Тақырыпты бөліп беру

 

 

 

 

 

Топтық жұмысты бақылайды, көмек береді, тыңдайды.

 

 

Тақырыпшалар беру

 

 

 

 

Тыңдайды, бағалайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әрбір оқушы өздерінің отбасы туралы дайындап келген шағын әңгімесін баяндайды.

Әр топтан бір оқушы ғана (уақыттың аздығына орай)

 

Слайд арқылы түсіндіреді

 

 

 

 

 

Әр оқушыны шаңыраққа бір-бірден келіп, бүгінгі тақырыпты өз сөздерімен қорытындылауға шақырады.

 

 

«Отбасы және қоғам»,өз отбасындағы құндылықтарды жазу.

 

 

 

 

Мұғалімнің бағалауы

 

Оқушылар геометриялық фигураларды

таңдау арқылы

топтарға

бөлінеді және топ же

текшісі сайланады.

Топ жетекшісі берілген бағалау парағы бойынша өз топ мүшелерін бағалау критериі арқылы бағалайды.

 

 

 

 

 

Оқушылар осы видеороликті көру арқылы бүгінгі тақырыпты анықтайды.

 

Тақырыпты оқу. Әр топтың қасында бағдаршам.

Қызыл түс –көмек қажет

Сары түс –жартылай түсіндім

Жасыл түс – түсіндім

 

Тақырыпты топ ішінде бір-біріне тізбектей түсіндіреді.

 

Тақырыпшалар:

1 – топ:  Отбасы – басты мақсат.

2 – топ: Неке.

3 – топ: Отбасын құру ұстанымдары қандай?

4  — топ: Отбасындағы қатынастар. құрылымы және құқықтары туралы

Әр топтан 2 оқушыдан постер қорғайды

 

 

Презентация арқылы өздерінің отбасы жайлы баяндайды.

 

 

 

 

 

 

Оқушылар 1 минут ойларын жинақтап орындарында отырып, тақияның түстері бойынша өз ойларын айтады және қорытындылайды.

 

 

Оқушылар бір-бірлеп, бір сөзбен сабақты түйіндейді,барлығы шаңырақты көтеріп тұрып: «Ұяда не көрсең, ұшқанда соны ілерсің»

 

 

 

 

Күнделікке жазу

 

 

 

 

 

Топ басшыларының бағалауы

 

2 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

11 мин

5 мин

 

 

 

 

 

6 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5мин

 

 

 

 

 

 

 

 

6мин

 

 

2мин

 

 

 

 

 

 

 

 

8 мин

 

 

 

 

 

5мин

 

 

 

 

 

30 сек

2-3мин

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *