Басы » Математика » Теріс сандарды қосу

Теріс сандарды қосу

Қызылорда облысы, Арал ауданы,

Жақсықылыш кенті №19 орта мектеп

 Өткізген:    Математика пәнінің мұғалімі

 Баймырзаева Шынар

Сабақтың тақырыбы: Теріс сандарды қосу

Сабақтың мақсаты:

Білімділік:Теріс сандар ұғымымен таныстырып, теріс сандарды есептер шешуде

қосуды үйрету.

Дамытушылық: Өз бетінше білім алу дағдыларын қалыптастыру, деңгейлік

тапсырмалар беру арқылы білімін бағалау, пәнге қызығушылығын

арттыру

  Тәрбиелік: Оқушылар арасында ұйымшылдықты, сыйластықты ояту,

шапшаңдылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу.

 

Күтілетін нәтиже:.

Теріс сандар ұғымымен танысады, теріс сандарды қосуды  үйренеді.

 

Сабақтың түрі: Дәстүрлі емес

Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгерту

Сабақтың әдісі: Жеке, жұптық, топтық жұмыс, «Қоңыраулы сұрақ»,«Серпілген сауал» әдістері, Постер қорғау, «Математикалық домино», «Баскетбол», «Нысана көздеу» ойындары, кеңейтілген тапсырма.

Көрнекілігі: асtivstudio флипчарт беттері, дидактикалық таратпа материалдар,постер, маркерлер.

Құрал-жабдықтар: Интерактивті тақта

Сабақтың барысы:

Ұйымдастыру кезеңі: — Сәлемдесу.

— Оқушыларды түгелдеу

— Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айту.

-Сандар арқылы топқа бөлу.

1-топ «Оң»

2-топ «Теріс»

3-топ «Бөлшек»

4-топ «Модуль»

Мұғалімнің іс-әрекеті:

-Балалар сендер спорттық ойындарды жақсы көресіңдер ме?

-Осы сабақта спорттық ойындар ойнағыларың келе ме?

-Олай болса бүгінгі сабағымызды спорттық ойындармен байланыстырып өтеміз.

 

Үй тапсырмасы:

Ережелер  «Серпілген сауал» әдісі арқылы сұралады. Мұғалім оқушыларға допты лақтырып тұрып сұрақ қояды,  ал оқушылар допты қағып алып, жауап береді.

-Координаталық түзу дегеніміз не?

-Санақ басы қандай нүктемен белгіленеді?

-Оң сандар дегеніміз?

-Теріс сандар дегеніміз?

-Қарама-қарсы сандар дегеніміз?

-Бүтін сан дегеніміз?

-Рационал сан дегеніміз?

-Санның модулі дегеніміз?

-Теріс санның модулі неге тең?

-Оң санның модулі неге тең?

-Нөл санының модулі неге тең?

-Қарама-қарсы сандардың модулі?

«Қоңыраулы сұрақ» әдісі. Кітапта үйден жаңа тақырыпқа дайындалып келу үшін берілген тапсырма. Үйге берілген есеп тексеріледі.

Жаңа сабақ.  Оқулық бойынша топтық жұмыс. Постер қорғау.

1-топ Теріс сандарды қосуды термометрдің көрсетуі арқылы түсіндіреді.

2-топ Екі теріс санды қосу ережесін пайдаланып, теріс сандарды қосуды мысалмен

түсіндіреді

3-топ Қосу амалының ауыстырылымдық және терімділік қасиетін рационал

сандарды қосуда орындап, мысалдармен түсіндіреді.

4-топ Теріс сандарды қосуды координаталық түзу арқылы түсіндіреді.

Есептер шығару: №420 есеп (ауызша). «Баскетбол» ойыны

Баскетбол добындағы жазылған есептерді шешу, егер дұрыс тапса, допты себетке түсіргені.

1 дұрыс жауап -1 ұпай

-4+(-6)=-10                 -8+(-6)=-14                       -0,7+(-0,3)=-1

-1+(-7)=-8                   -3+(-11)=-14                     -1,2+(-1,5)=-2,7

-3+(-15)=-18               -2+(-6)=-8                         -9,1+(-0,9)=-10

 

Жұптық жұмыс. «Математикалық домино» ойыны. Оқушылар жұптасып, берілген доминоларды құрастырады. Жауаптарының дұрыстығын интерактивті тақтадағы дұрыс орналастырылған доминоларға қарап  тексереді.

 

-26+(-8)=-34                              -96+(-101)=-197

-43+(-21)=-64                            -36+(-15)=-51

-56+(-71)=-127                          -62+(-19)=-81

 

Сабақты бекіту: Жеке жұмыс «Нысана көздеу» ойыны.

 

«Нысана көздеу»   3 ұпай

Қосуды орындаңдар.

1 -127+(-8) 3 -9,3
2 -800+(-150) 5 -8,2
3 -9+(-0,3) 1 -135
4 -3+(-0,91) 6 -67,31
5 -6,03+(-2,17) 2 -950
6 -21,61+(-45,7) 4 -3,91

 

 

«Нысана көздеу»   5 ұпай

Қосуды орындаңдар.

1)   -3+(-8)+(-7)=-18

2)  -29+(-46)+(-21)=-96

3)  -4/5
4)  -103+(-72)+(-28)=-203

5)  -6/7

 

«Нысана көздеу»   10  ұпай

1)  -75,31+(-19,65)+(-24,69)+(-30,35)=-150

2)  -0,14+(-7,25)+(-3,75)+(-2,86)= -14

3)   -10/8

4)   -8,1+(-10,9)+(-1,9)+(-4,1)=-25

Үйге тапсырма: Теріс сандарды қосу тақырыбын оқу.  №423, №430, №432

Бағалау:  Критерий белгілеу арқылы, баллдық жүйемен бағалау, мадақтау, кері байланыс.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *