Серікбаева Марьяна Тұрсынбайқызы
Алматы облысы, Талғар қаласы,
Т.Рысқұлов атындағы №9 орта мектеп
Сабақтың тақырыбы: Молекула-кинетикалық теорияның негізгі қағидалары мен тәжірибелік дәлелдемелері
Сабақ мақсаты: Макроскориялық денелердің қасиеттерін және оларда болып жататын жылулық процестерді түсіндіру.
Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың қызығушылық және ойлау қабілетін дамыту.
Тәрбиелік мақсаты: Үйрене отырып, көргенді есте сақтауды, өз бетімен еңбектене алатындай ерік –жігер ,өзіне сенімділікті қалыптастыру.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: Баяндау, сұрақ-жауап, тесттік, ассосация,түсіндірмелі-иллюстративтік.
Көрнекілік: Үлестірме қағаздар, интерактивті тақта, стакан, шприц, ағаш.
Пәнаралық байланыс: Математика, химия, информатика.
Сабақ барысы:
- Ұйымдастыру кезеңі .(Кезекші рапорт береді, жоқ оқушыларды белгілеу)
Психологиялық тренинг (1 мин )
- Үй тапсырмасын тексеру. (10-12)
Өткен сабақта біз сұйықтар мен газдардың қозғалысы тарауын өткен болатынбыз.
І. Адасқан әріптер ойыны (жұптарын таңдау) ( 1 мин)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау..
Жылулық
1)Термодинамикалық 2)Молекула-кинетикалық
1-жұпқа. Молекула.
Молекула-кинетикалық теорияның шығу тарихы
ІІ жұпқа Молекула кинетикалық
Неліктен броундық қозғалыстың ашылуы физика үшін маңызды болды?
ІІІ жұпқа. Теория
Молекула-кинетикалық теорияның негізгі қағидаларының тәжірибелік дәлелдемелері
ІІІ. Тәжірибе көрсету. (5 мин)
1 жұп.Құралдары: Стакан, су, сызғыш.
Жұмысы: Стаканға су құйып, судың биіктігін өлше. (p= 1000 кг/м3, g=10 н/кг)
Есептеңдер: Гидростатикалық қысым P= pgh
2 жұп.Құралдары: Шприц, су, сызғыш
Жұмысы: Шприцқа су тартып, сұйықтың биіктігін өлше ( g=10 н/кг)
Есептеңдер: Сұйықтың жылдамдығын есепте. V2=2gh
3 жұп
Құралдары: Су, сызғыш, ыдыс.
Жұмысы: Тесілген ыдысқа су құю.
Сұрақ: Не нәрсеге ұқсайды? Қандай заңдылық орындалады? Сол заңды тұжырымда.
ІV . Сәйкестендіру кестесі
- “Есептей білгеннің есесі түгел” есептер шығару
8 жаттығу
VІ. Бағалау.
«Молекуланың маңызы» тақырыбына әссе жазу
VІІ. Үйге тапсырма:
- 4.1 , §4.2 оқып келу.
8 — жаттығу 5,6,7,8