Қызылорда облысы,Қазалы ауданы, Бірлік ауылы
№102 орта мектеп
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәні: Алгебра | Сыныбы: 7 | ||||
Күні: 26.02.2015ж | Пән мұғалімі: М.Қожабергенова | ||||
Сабақтың тақырыбы: | Рационал бөлшектерді қосу және азайту | ||||
Сабақтың мақсаты: | Рационал бөлшектерді қосу және азайту амалдарын орындауды үйрену .
Рационал бөлшектерді қосу және азайту амалдарын орындау кезіндегі күрделі түріне мән беру. Рационал бөлшектерді қосу және азайту алгоритмін меңгеру. Оқушыларды ұқыптылыққа, тез шешім қабылдай білуге; пәнге деген қызығушылығын арттыра отырып, жүйелі ойлауға, нәтижеге қол жеткізе білуге, өзіне сенімділікке, жолдастық қарым-қатынасқа тәрбиелеу. |
||||
Күтілетін нәтиже: | Рационал бөлшектерді қосу және азайту амалдарын орындауды үйренеді .
Рационал бөлшектерді қосу және азайту амалдарын орындау кезіндегі күрделі түріне мән береді. Рационал бөлшектерді қосу және азайту алгоритмін меңгереді. |
||||
Сабақтың кезеңдері: | Уақыты | Әдіс-тәсілдер | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
І. Кіріспе
а) ұйымдастыру кезеңі
|
1 мин | «Тілектер тізбегі» | Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру
Психологиялық көңіл-күйді реттеу. Мақсаты: жағымды эмоция орнату. Сәлеметсіздер ме құрметті оқушылар. Оқушыларды ынтымақтастық қарым-қатынасқа түсіру. Мұғалім оқушыларға сәттілік тілейді: Күннін шуағындай жылу тілеймін. Қажымас қайрат тілеймін. Таудай талап тілеймін. Сәттілік тілеймін. |
Оқушылар шеңбер жасап тұрып, бір-біріне кезекпен кезек тілек айтады. | |
Ә) Топқа бөлу | 1 мин | Түрлі түсті асықтар арқылы үш топқа бөлу.
Мақсаты: серіктестік қарым-қатынас жасауға ыңғайлы орта құру. Бағалау парақтарын топ басшысына тапсыру |
3 топқа бөлініп отырады. | ||
Б) Үй тапсырмасы | 3 мин | «Көршіңді тексер» әдісі | Топтағы оқушылар бір-бірінің дәптерлеріндегі үй жұмысын тексеріп бір-бірлеріне баға қояды.
Әр топқа сұрақтар қойылады, қойылған сұрақтарға жауап беру керек. Мақсаты: оқушылардың өткен сабақтан алған білімдерін жинақтау, қорытындылау, бекіту, оларды жылдамдыққа, ептілікке, алғырлыққа үйрету. №513 №515 |
Бір бірінің дәптерлерін тексереді. | |
В) Сергіту сәті | 1 мин | Тақтадан формулалардың дұрыс, бұрыстығы тексеріледі.
Сергіту сұрақтары
|
Дұрыс-қолды жоғару көтеру
Дұрыс емес- қолды алға созу |
||
ІІ. Тұсаукесер | 2 мин | «5 сұрақ» әдісі | «Қайталау-оқу анасы»
Сұрақтар:
|
Сұрақтарға жауап береді | |
ІІІ. Негізгі бөлім
Оқулықпен жұмыс |
15 мин
10 мин |
Топтық жұмыс Жеке жұмыс |
І топ №517 (1, 3)
ІІ топ №517 (2, 4) ІІІ топ №518 (1, 2) Деңгейлік тапсырмалар «А» №1 Амалдарды орында: 3x-2x №2 Амалдарды орында: 5xy2-xy2 №3 Бөлшекті қысқарт: 5a3b10a2b «В» №1 Айырмашылықты тап: ……………………………………………….. ………………………………………………… …………………………………………… ……………………………………………. 11c-4d №1 Блок-схеманы толтыр: 65+a+11a-5 |
Оқулықтағы №517 есепті топ болып шығарады. Тақтаға жазады.
Үлестірмелердегі тапсырмаларды жеке –жеке орындап, тақтаға жазады. |
|
Білімді жинақтау |
7 мин | Постер қорғау | І топ: Бөлімдері бірдей рационал сандарды қосу және азайту
ІІ топ: Бөлімдері әр түрлі рационал сандарды қосу және азайту ІІІ топ: Рационал бөлшектерді қысқарту |
Әр топ берілген тақырыптар бойынша постер қорғайды . | |
Бағалау | 2 мин | Саусақ әдісі арқылы топты бағалау.
Бағалау парағына қарап жеке оқушыларды бағалау. |
Оқушылар саусақ әдісі арқылы әр топқа баға береді. | ||
Кейінгі тапсырма | 1 мин | №520, №521 | |||
Кері байланыс | 2 мин | Бүгінгі сабақ мен үшін қандай болды? Не қиын болды? | Бүгінгі сабақ туралы өз пікірлерін стикерге жазып, тақтаға іледі. |
Мұғалімге арналған кілті
Үй тапсырмасы | №513
1) a-xm+b+xm=a-x+b+xm=a-bm 3) x-bpp-x+bpp=x-bp-x-bpp=-2bpp=-2b 2) a-3bn+4b-an=a-3b+4b-an=bn 4) c+qyq-c-2qyq=c+qy-c+2qyq=3qyq=3y №515 1) ax-1+b1-x=ax-1-bx-1=a-bx-1 3) x2m-n+yn-2m=x2m-n-y2m-n=x-y2m-n |
Оқулықпен жұмыс | І топ №517 (1, 3)
1) 14x+12y=y4xy+2x4xy=y+2x4xy 3) a6m+b8n=4an24mn+3bm24mn=4an+3bm24mn ІІ топ №517 (2, 4) 2) 53a-29b=15b9ab-2a9ab=15b-2a9ab 4) x12a-y18b=3xb36ab-2ya36ab=3bx-2ay36ab ІІІ топ №518 (1,2) 1) xab+xac=xcabc+xbabc=xc+xbabc 2) axy-bxz=azxyz-byxyz=az-byxyz |
Деңгейлік тапсырмалар |
«А»
№1 Амалдарды орында: 3x-2x №2 Амалдарды орында: 5xy2-xy2 №3 Бөлшекті қысқарт: 5a3b10a2b «В» №1 Айырмашылықты тап: ……………………………………………….. ………………………………………………… …………………………………………… ……………………………………………. 11c-4d №3 Амалдарды орында: 65+a+11a-5 |
Блок-схеманы толтыр:
«C» №1 №2 |
Бағалау парағы
І топ
Оқушының аты-жөні | Үй тапсыр масы | «Қайталау-оқу анасы» | Оқулық пен жұмыс | Деңгейлік тапсырма | Постер қорғау | Қорытынды |
Бағалау парағы
ІІ топ
Оқушының аты-жөні | Үй тапсыр масы | «Қайталау-оқу анасы» | Оқулық пен жұмыс | Деңгейлік тапсырма | Постер қорғау | Қорытынды |
Бағалау парағы
ІІІ топ
Оқушының аты-жөні | Үй тапсыр масы | «Қайталау-оқу анасы» | Оқулық пен жұмыс | Деңгейлік тапсырма | Постер қорғау | Қорытынды |