Басы » Кембридж бағдарламасы » Қысқа мерзімді сабақ жоспар.Рационал бөлшектерді қосу және азайту

Қысқа мерзімді сабақ жоспар.Рационал бөлшектерді қосу және азайту

Қызылорда облысы,Қазалы ауданы, Бірлік ауылы

№102 орта мектеп

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

 

Пәні: Алгебра Сыныбы:   7
Күні: 26.02.2015ж Пән мұғалімі: М.Қожабергенова
Сабақтың тақырыбы: Рационал бөлшектерді қосу және азайту
Сабақтың мақсаты: Рационал бөлшектерді қосу және азайту амалдарын орындауды үйрену .

Рационал бөлшектерді қосу және азайту амалдарын орындау кезіндегі күрделі түріне мән беру.

Рационал бөлшектерді қосу  және азайту алгоритмін меңгеру.

Оқушыларды ұқыптылыққа, тез шешім қабылдай білуге; пәнге деген қызығушылығын арттыра отырып, жүйелі ойлауға, нәтижеге қол жеткізе білуге, өзіне сенімділікке, жолдастық қарым-қатынасқа тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже: Рационал бөлшектерді қосу және азайту амалдарын орындауды үйренеді .

Рационал бөлшектерді қосу және азайту амалдарын орындау кезіндегі күрделі түріне мән береді.

Рационал бөлшектерді қосу  және азайту алгоритмін меңгереді.

Сабақтың кезеңдері: Уақыты Әдіс-тәсілдер Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
   І. Кіріспе

а) ұйымдастыру кезеңі

   

         

1 мин «Тілектер тізбегі» Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру

Психологиялық көңіл-күйді реттеу.   Мақсаты:  жағымды эмоция орнату.

Сәлеметсіздер ме құрметті оқушылар. Оқушыларды ынтымақтастық қарым-қатынасқа түсіру.

Мұғалім оқушыларға сәттілік тілейді:

Күннін шуағындай жылу тілеймін.

Қажымас қайрат тілеймін.

Таудай талап тілеймін.  Сәттілік тілеймін.

Оқушылар шеңбер жасап тұрып, бір-біріне кезекпен кезек тілек айтады.
Ә) Топқа бөлу 1 мин Түрлі түсті асықтар арқылы үш  топқа бөлу.

Мақсаты: серіктестік қарым-қатынас жасауға  ыңғайлы орта құру.

Бағалау парақтарын топ басшысына тапсыру

3 топқа бөлініп отырады.
Б) Үй тапсырмасы 3 мин «Көршіңді тексер» әдісі Топтағы оқушылар бір-бірінің дәптерлеріндегі үй жұмысын тексеріп бір-бірлеріне   баға қояды.

Әр топқа сұрақтар қойылады, қойылған сұрақтарға  жауап беру керек.

Мақсаты: оқушылардың өткен сабақтан  алған білімдерін жинақтау, қорытындылау, бекіту, оларды жылдамдыққа, ептілікке, алғырлыққа үйрету.

№513

№515

Бір бірінің дәптерлерін тексереді.
В) Сергіту сәті 1 мин Тақтадан формулалардың дұрыс, бұрыстығы тексеріледі.

Сергіту сұрақтары

  • a3-b3  = (a-b)(a2+ab+b2)
  • (a-b)2 = (a+b)(a2-ab+b2)
  • (a+b)3 = a3+3a2b+3ab2+b3
  • a2-b2 =(a-b)(a+b)
  • (a+b)2 = a2-2ab+b2
  • a3+b3 = a2+2ab+b2
  • (a-b)3  = a3-3a2b+3ab2-b3
Дұрыс-қолды  жоғару көтеру

Дұрыс емес- қолды алға созу

ІІ. Тұсаукесер 2  мин «5 сұрақ» әдісі «Қайталау-оқу анасы»

Сұрақтар:

  1. Бөлімдері бірдей рационал бөлшектерді азайту үшін…………….
  2. Бөлімдері бірдей рационал бөлшектерді қосу үшін…………….
  3. Бөлімдері әр түрлі рационал бөлшектерді азайту үшін…………….
  4. Бөлімдері әр түрлі рационал бөлшектерді қосу  үшін…………….
  5. Бөлшекті қысқарту үшін …………..
Сұрақтарға жауап береді
ІІІ. Негізгі бөлім

Оқулықпен жұмыс

15 мин

10 мин

Топтық жұмыс
Жеке жұмыс
І топ               №517   (1, 3)

ІІ топ              №517  (2, 4)

ІІІ топ             №518  (1, 2)

Деңгейлік тапсырмалар

«А»

№1  Амалдарды орында:

3x-2x

№2 Амалдарды орында:

5xy2-xy2

№3   Бөлшекті қысқарт:

5a3b10a2b

«В»

№1  Айырмашылықты  тап:
1) 15a20b  өрнегінің  3a4b  өрнегінен айырмашылығы неде?

………………………………………………..

…………………………………………………
№2  Айырмашылықты  тап:
(a+5)2a2-25  өрнегінің a+5a-5 өрнегінен айырмашылығы неде?

……………………………………………

…………………………………………….
№3  Амалдарды орында:

11c-4d
«C»

№1  Блок-схеманы толтыр:
№2  Блок-схеманы толтыр:
№3  Амалдарды орында:

65+a+11a-5

Оқулықтағы №517 есепті топ болып шығарады. Тақтаға жазады.

Үлестірмелердегі тапсырмаларды жеке –жеке орындап, тақтаға жазады.

  1. Қорытынды

Білімді жинақтау

7 мин Постер қорғау І топ:   Бөлімдері бірдей рационал сандарды қосу және азайту

ІІ топ:  Бөлімдері әр түрлі рационал сандарды қосу және азайту

ІІІ топ: Рационал бөлшектерді қысқарту

Әр топ берілген тақырыптар бойынша постер қорғайды .
Бағалау 2 мин Саусақ әдісі арқылы топты бағалау.

Бағалау парағына қарап жеке оқушыларды бағалау.

Оқушылар саусақ әдісі арқылы әр топқа баға береді.
Кейінгі тапсырма 1 мин №520, №521
Кері байланыс 2 мин Бүгінгі сабақ мен үшін қандай болды? Не қиын болды? Бүгінгі сабақ туралы өз пікірлерін стикерге жазып, тақтаға іледі.

Мұғалімге арналған кілті

Үй тапсырмасы №513

1)  a-xm+b+xm=a-x+b+xm=a-bm               3)  x-bpp-x+bpp=x-bp-x-bpp=-2bpp=-2b

2)   a-3bn+4b-an=a-3b+4b-an=bn           4)  c+qyq-c-2qyq=c+qy-c+2qyq=3qyq=3y

№515

1)  ax-1+b1-x=ax-1-bx-1=a-bx-1        3)  x2m-n+yn-2m=x2m-n-y2m-n=x-y2m-n
2)   2xa-b-xb-a=2xa-b+xa-b=3xa-b       4) 5b2x-2-2b22-x=5b2x-2+2b2x-2=7b2x-2

Оқулықпен жұмыс І топ               №517   (1, 3)

1)  14x+12y=y4xy+2x4xy=y+2x4xy      3)  a6m+b8n=4an24mn+3bm24mn=4an+3bm24mn

ІІ топ              №517  (2, 4)

2)  53a-29b=15b9ab-2a9ab=15b-2a9ab      4)   x12a-y18b=3xb36ab-2ya36ab=3bx-2ay36ab

ІІІ топ             №518  (1,2)

1)  xab+xac=xcabc+xbabc=xc+xbabc    2)  axy-bxz=azxyz-byxyz=az-byxyz

Деңгейлік тапсырмалар «А»

№1  Амалдарды орында:

3x-2x

№2 Амалдарды орында:

5xy2-xy2

№3   Бөлшекті қысқарт:

5a3b10a2b

«В»

№1  Айырмашылықты  тап:
1) 15a20b  өрнегінің  3a4b  өрнегінен айырмашылығы неде?

………………………………………………..

…………………………………………………
№2  Айырмашылықты  тап:
(a+5)2a2-25  өрнегінің a+5a-5 өрнегінен айырмашылығы неде?

……………………………………………

…………………………………………….
№3  Амалдарды орында:

11c-4d

№3  Амалдарды орында:

65+a+11a-5

Блок-схеманы толтыр:

«C»

№1 №2

                                         Бағалау парағы   

                                                           І топ

 

Оқушының аты-жөні Үй тапсыр масы «Қайталау-оқу анасы» Оқулық пен жұмыс Деңгейлік тапсырма Постер қорғау Қорытынды

                                               Бағалау парағы   

                                                           ІІ топ

 

Оқушының аты-жөні Үй тапсыр масы «Қайталау-оқу анасы» Оқулық пен жұмыс Деңгейлік тапсырма Постер қорғау Қорытынды

 

Бағалау парағы   

                                                           ІІІ топ

 

Оқушының аты-жөні Үй тапсыр масы «Қайталау-оқу анасы» Оқулық пен жұмыс Деңгейлік тапсырма Постер қорғау Қорытынды

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *