№50 орта мектептің
математика пәнінің мұғалімі
Қазыбекова Салтанат Құтжанқызы
Сабақтың тақырыбы: Бұрыс бөлшекті аралас санға айналдыруға есептер
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділігі: Дұрыс бөлшектер және бұрыс бөлшектер, аралас сандар ережелерін қолданып есептер шығару дағдыларын қалыптастыру
2. Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту.
3.Тәрбиелік: Оқушылардың өз ойын толық, дұрыс жеткізе білуге, тапқырлыққа, жылдамдылыққа, тәрбиелеу.
Сабақ түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың көрнекілігі: деңгейлік тапсырмалар.
Оқытудың әдісі: Түсіндіру.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
а) Сәлемдесу,
ә) оқушыларды түгендеу,
б) оқушылардың назарын сабаққа аудару
в) сабақтың мақсатымен таныстыру
Үй тапсырмасын тексеру
№489
Үй тапсырмасын пысықтау сұрақтары?
1. 45 оқушының — і жақсы оқиды. Неше
оқушы жақсы оқиды? (15 оқушы)
2. Фигураның қандай бөлігі боялған.
( )
3.Бөлшекті қысқарту:
= ; = ; = .
Адасқан сөздер
Ø 1)Егер , дұрыс бөлшек, алымы , кіші болса, бөліміне ,бөлшектің , онда ,аталады, деп,бөлшек.
Ø 2) Егер ,бөлімінен, бөлшек, бұрыс бөлшек ,алымы , үлкен ,бөлшектің ,аталады, болса, деп,онда.
Ø 3) Бүтін ,аралас сан, бөліктен , және , бөлшек ,бөліктен, сан, деп , аталады ,тұратын.
Аралас сан түрінде жазыңдар
Б) 2 ;
В) 5 .
А) 3 ;
Б) 3 ;
В) 3 .
А) 3 ;
Б) 2 ;
В) 1 .
Кітаппен жұмыс
№490
1) Бұрыс бөлшекті аралас сан түрінде жазыңдар:
; ; ; ;
; ; ; .
2) Аралас санды бұрыс бөлшек түрінде жаз:
; ; ; ;
; ; ; .
№491
1) Бұрыс бөлшектерді алдымен қысқартып, содан соң аралас санға айналдыр:
; ; ; ;
; ; ; .
2) 2, 4, 10 және 26 сандарын бөлімі 5 болатын аралас сан түрінде жазыңдар:
2 ; 4 ; 10 ; 2 .
№492
1) Жаяу адам 4 сағатта 22 км жол жүреді. Жаяу адамнаң жылдамдығын табыңдар.
Берілгені: t
s
Т/к: v — ?
Шешуі: v , v
Жауабы: Жаяу адам жылдамдығы км/сағ
2) Тәк төртбұрыштың ауданы 21 см2. Оның ұзындығы 6 см. Тік төртбұрыштың ені неше сантиметр?
Берілгені: S = 21см2
а
Т/к: в — ?
Шешуі: S= ав, в= , в
Жауабы: Тік төртбұрыштың ені см
Бекіту
Деңгейлік тапсырмалар:
1-нұсқа
2 нұсқа
1. Аралас сандарды бұрыс бөлшекпен жазыңдар:
12 , 8 , 3 ,
2. Бұрыс бөлшегін алдымен қысқартып, сонан соң аралас санға айналдыр:
, , ,
1. Аралас сандарды бұрыс бөлшекпен жазыңдар:
8 , 10 , 10 ,
2.Бұрыс бөлшегін алдымен қысқартып, сонан соң аралас санға айналдыр:
,
Логикалық есеп
§ Дорбадағы 10 асықты 10 бала 1-1 –ден бөліп алды. Сонда дорбада 1 асық қалды. Бұл қалай болғаны?
БАҒАЛАУ
Үйге тапсырма
№504 есеп
Қорытындылау