Басы » Бастауыш сыныптар » Қысқа мерзімді сабақ жоспар. Қазақстан-егемен ел

Қысқа мерзімді сабақ жоспар. Қазақстан-егемен ел

Мықтыбекова Зинат Қайыржанқызы

Жарқайың ауданы Өмірлік орта мектебі

Бастауыш сынып мұғалімі,

«Өрлеу» ҰБАО АҚ қоғамының филиалы Ақмола облысы бойынша педагогтердің біліктілігін арттыру курсының ІІІ-базалық деңгейінің тыңдаушысы.

Дүниетану  3-сынып  Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы: Қазақстан-егемен ел
Жалпы мақсаты Қазақстан Республикасы туралы танып білу ,өз отанын мақтан ете білуді үйрену
Оқу нәтижесі Оқушылар өз Отаны туралы біледі,жаңа ұғымдардың мағынасын түсінеді,ажырата алады.Талқылау арқылы тақырыпты меңгереді
Түйінді идеялар Оқушылар Қазақстан Республикасының тәуелсіз,егемен мемлекет екенін білу керек, ұғынуы тиіс.
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары

 

Мұғалім немен айналысады Оқушылар немен айналысады
1.Ұйымдастыру кезеңі

а/сергіту сәті                2мин

б/топқа бөлу                 3мин

2.Қызығушылықты ояту

«Жасырын сөз»                             3 мин

а/Қазақстан туралы оқып- үйрену

б/Президенті,конституциясы, тілі туралы білу

 

3.Мағынаны тану

а/Глобуспен жұмыс   2мин

б/Картамен жұмыс    2мин

 

 

в/Мәтінмен жұмыс   10 м

 

Топқа бөлу /стикер арқылы/  2м

 

 

 

 

 

 

  • Қалған оқушыларға сауалнама беріледі

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.Ой толғаныс

Сурет салу       10 мин

 

5.Үйге тапсырма «Менің Отаным-қазақстан» эссе 2мин

 

6.Бағалау   3мин

 

 

7.Кері байланыс

1мин

1.а/Оқушылар сергіту сәтін барлығы бірігіп орындайды

б/ суреттерді құрастыру арқылы топқа бөлінеді

 

2.Оқушыларға жасырын сөздер жазылған тор көз беріледі.Оқушылар тор көздердегі әріптерден тізбектей сөздер құрастырып, сабақтың мақсатын анықтайды.

 

3.а/Оқушылар глобустан қазақстан мемлекетін табады

ә/Оқушылар картамен танысады.

  • Еліміздің Астанасын тауып, көрсетеді.
  • Облыс орталығын көрсетеді

в /Оқушылар мәтінмен танысады,бір-біріне түсіндіреді,мазмұнын айтып,талқылайды.

Оқушыларды тағы да  стикер арқылы 2 топқа бөлінеді,басқа тпқа келген соң өзінің тобынан не оқып-үйренгені туралы айтады.Тапсырмаларды орындайды.

г/Дарынды оқушылар кестені толтырып,дәлелдейді.

Қалған оқушыларға сұрақ беріледі,олар сұраққа жауап береді.

«Т» кестесі стратегиясы

Ия    дәлелдеу Жоқ дәлелдеу
Сен Қазақстан мемлекетінде тұрасың +
1991 жылы тәуелсіздік алдық,бірақ 16 желтоқсанда емес +
Балалар құқығы туралы заң 2003 жылы қабылданды +
Қазақстан Республикасының өзінің конституциясы бар +

 

Ия    дәлелдеу Жоқ дәлелдеу
Мемлекеттік тіл ағылшын тілі +
1991 жылы тұңғыш президентіміз сайланды +
Президент болу үшін 40 жасқа толған,тіл білетін,15 жыл сол елде тұратын адам сайланады +
Парламент пен үкімет бірдей қызмет атқарад +

 

1.Сен қай мемлекетте тұрасы?

2.Еліміздің президенті кім?

3.Еліміз тәуелсіздікті қашан алды?

4.Мемлекеттік тіл?

5.Бала құқығы туралы заң қашан қабылданды?

6.Қандай жасқа келгенде президент болуға болады?

 

 

Екі топ  берілген таза параққа сурет салып қорғайды.

 

 

 

Оқушылар берліген тапсырманы күнделіктеріне жазып алады.

 

 

 

 

Манағы жапсырылған стикерлер арқылы балалар бүгінгі сабақта не үйренгені туралы жазып, смайликке жабыстырады.

Дереккөздер және жабдықтар: оқулық, әдістемелік  құрал,нұсқаулық,ғаламтор,Интерактивті тақта

 

Кейінгі оқу: оқушыларға  «Менің Отаным-Қазақстан» тақырыбында эссе жазады

 

Сабақты бағалау:  Формативті бағалау-ынталандыру,

Табыс критерилері арқылы бағалау

Жиынтық баға

Кері байланыс

 

Сабақ бойынша өзгертулер

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *