Алматы облысы
Талдықорған қаласы
Есжан Берліқожаұлы атындағы № 11 мектеп ұстазы
Еділ Муканов
Сабақтың Тақырыбы: Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесі
Сыныбы, пәні | Алгебра 8 сынып | ||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы | Екінші дәрежелі теңдеулер жүйесі | ||||||||||||||||
Сілтеме | 8 сынып алгебра | ||||||||||||||||
Жалпы мақсат | Екінші дәрежелі теңдеулер жүйесі туралы түсіндіру, танымдық процестерін дамыту және ұйымшылдыққа тәрбиелеу. | ||||||||||||||||
Түйінді идея | Топтық жұмысқа бейімдеу;
Сыни тұрғыдан ойлауды үйрету, дағдыландыру; Есте сақтау қабілетін дамыту. |
||||||||||||||||
Оқыту нәтижелері | Екінші дәрежелі теңдеулер жүйесін шешудің тиімді тәсілдерін пайдалану,
өз бетімен есептер шығару |
||||||||||||||||
Негізгі мақсат | АКТ, диалогтік әдістер, СТО, бағалау, оқыиу мен оқудағы жаңа тәсілдер.
Жеке , жұптық, топтық, кері байланыс,шаттық шеңбер, сергіту сәті. |
||||||||||||||||
Тапсырмалар
Ұйымдастыру Шаттық шеңбер
«Ой шақыру» өткен сабақты еске түсіру
Үй тапсырмасын тақтадағы жауап бойынша тексеру
Топқа бөл «Ой қозғау» Жаңа сабақты түсіндіру
Сергіту сәті
Тақырыпты ашу
|
Мұғалім: — балалар, міне «алгебра» пәнінің кезекті сабағы да келді. Сіздерді осы сабақта көргеніме әрқашанда қуаныштымын. Осындай қуаныш сіздерде де болсын деп, көңілді сәлемдесуге шақырамын. Шеңбер бойынша мұғалім қасында отырған оқушының алақандарына өзінің алақандарын қойып, оның атын және бір сипатын айтады. Мысалы: әдемі – Айгүл. Енді осы оқушы келесі оқушының алақандарына өз алақандарын қойып, оның аты мен сипатын айтады. Осылай соңғы оқушыға дейін тапсырма орындалады. Соңында барлығы бірге ортаға қолдарын созып «Сәлем» — деп хормен айтады.
Қайталау сұрақтары Әртүрлі фишкалармен бағалау
1. Бірмүшеге мысал келтіріңдер 2. Көрсетілген мысал бойынша бірмүшенің дәрежесін қандай? 2х²у³ 3. Көрсетілген мысал бойынша көпмүшенің дәрежесін қандай? 2х²у²+х³+5у³
4. Теңдеулер жүйесінің шешудің қандай тәсілдерін білеміз? 1. Алмастыру 2. Қосу 3. Графиктік
№357 3сағ № 370 1) + -2) + = + 2)
4. Бүгңнгі сабақтың тақырыбын анықтау Интербелсенді тақтадан мысылды көрсету. теңдеулер жүйесінің дәрежесі қандай? Сонымен бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Екі нші дәрежелі теңдеулер жүйесі»
Топқа әртүрлі фиуралар бойынша бөлу
Тақырыпты топтарға бөліп, әр топ өзара талдайды, содан кейін топ мүшелері интерактивті тақтадан мысалдар бойынша түсіндіреді 1- мысал Шешуі. Екінші теңдеудегі х- ті у арқылы өрнектеп у=3х-1, оны бірінші теңдеуге қоямыз. Сонда х²+9х²-6х+1+6х-2-9=0 10х²-10=0 х²=1 х= х= =-1
у-тің теңдеуіне апарып у=3х-1 мәндерін табамыз: = 2 =-4 Сонымен =-1, = 2 =-4 Кейбір жағдайда теңдеулер жүйесін шешудің басқа тәсілдерін қолданған тиімді. Соның бірі Виет теоремасы. 2-мысал
Бірінші теңдеудегі х- ті у арқылы өрнектеп у=5-х, оны екінші теңдеуге қоямыз. х(5-х)=6 5х-х²-6=0 / -1 көбейтеміз х²-5х+6=0
=6. Сондықтан жүйенің екі шешімі бар 4- мысал
Теңдеулер жүйесін шешу үшін 2-ші теңдеуді 2-ге көбейтіп, біріншісіне қосатын болсақ, Қысқаша көбейту формуласы бойынша (х+у)²=36 1) 2) Екінші мысалдағы теңдеулер жүйесі сияқты Виет теоремасы пайдаланып шешіледі 1)х=6-у 2)х=-6-у
(6-у)у=8 6у-у²-8=0 у²-6у+8=0 у²-6у+8=0 Сонымен теңдеудің төрт шешімі бар: =-4, =-2, , .
«Көңілді күн» «Тапқыр оқушы» Есептер шығару №371 Көпмүшелер мен теңдеулердің дәрежесін анықтаңдар №372(2,3)
|
Уақыты
3 мин
5 мин
2мин
2мин
15 мин
2мин
10мин |
|||||||||||||||
Сабақты бекіту | «Сәйкестікті іздестіру» тәсілі
|
3мин | |||||||||||||||
Бағалау | фишкалармен бағалау.
|
2мин | |||||||||||||||
Кері байланыс | Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату | 1мин | |||||||||||||||
Келесі тапсырма | №372(1,4), 374 |