Мұғалімнің
аты-жөні |
Жүнісбекова Ғ. Ж. |
Қ. Терібаев атындағы орта мектебі, МДШО КММ |
||||
Сыныбы | 7 | |||||
Сабақ атауы | Жыландар | |||||
Сілтеме | биология оқулығы , қосымша оқулықтар, Александер (2001) | |||||
Жалпы мақсаты | Жыландардың ерекшеліктері, пайдасы, маңызы жайлы түсіну, жорғалаушылар жайлы білімімізді толықтыру, дамыту, қоршаған ортаны қорғауға үйрету. | |||||
Күтілетін нәтиже | Оқушылар өз ойларын жүйелеп жеткізеді, бір-бірін мұқият тыңдап, толықтырып өзара ынтымақтастық ахуалын қалыптастырады. | |||||
Негізгі идеялар | Оқушылар тақырып барысында жорғалаушылар жайында толық материал жинақтауға, оқуға, | |||||
Тапсырмалар | Power Point, кесте. | |||||
Сабақ бойынша мұғалім жазбалары
|
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||||
І. Кіріспе
Оқушылар екі топқа бөліп орналастыру. Жорғалаушылар отряды арқылы . Бағалау арқылы. Үй тапсырмасын сұрақ-жауап арқылы тексеру. І-топқа сұрақ 1.Жорғалаушылардың тіршілік әрекеті. 2.Олардың сыртқы құрылысы.
ІІ. Топқа сұрақ.
3.Жорғалаушылар мен қосмекенділердің көбеюінде ұқсастық бар ма?
|
Оқушылар жорғалаушылар суреті арқылы топтасады.
Топпен жұмыс. Алдымен оқушылар жеке жауап берулері керек. Кейін топпен ақылдаса отырып бір жауап етіп үйлестіреді. Кейін жұптар екінші жұппен бірігіп , үдерісті қайталайды. Осылайша бір жауап болып біріктіріледі. |
Оқыту мен оқудағыағалау. жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлау. Бағалау. АКТ.
|
||||
Оқушыларға топтарда жаңа тақырыпты зерттеу тапсырмалары беріледі.
|
Оқушылар постерге тапсырмаларын орындайды, жұмыстарын қорғайды, бірін-бірі бағалайды. | |||||
Негізгі бөлім.
Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты деңгейлік тапсырмалар береді. Улы жыландардың негізгі ерекшелігін түсіндір. Жыландар қалай қоректенеді. Жылан қалай шағады. Герпетология деген не?
Қорытынды Рефлексия «Алған әсерім қандай? » Сабақты қорыту.
Үйге тапсырма
|
Жаңа сабақтың мақсатын оқушылар өздері айқындайды.
Жыландардың жер шарындағы көптүрлілігі туралы деректер жинақтау. |