Батыс Қазақстан облысы Орал қаласы
№41 жаратылыстану-математика бағытындағы мектеп-лицейі Химия пәні мұғалімі Мукатаева Лиза Сансызбаевна |
|||
Сыныбы 9 ә | |||
Сабақтың тақырыбы |
|
||
Мақсаты
|
|
||
Күтілетін нәтижелер
|
А.кремнийдің таңбасын, сутектің алынуын және таралуын, физикалық қасиеттерін біледі.
В. Химиялық реакция теңдеуін құрудың басты шарттарын негізге алып кремнийдің химиялық қасиеттерін анықтайтын теңдеулер құрастырады. С. Реакцияның себеп салдарын түсіндіріп дәлелдей алады.
|
||
Керекті жабдықтар
|
Электрондық оқулық, оқулық әдістемелік әдебиеттер, интернет желісі, есептер мен жаттығулар жинағы, дидактикалық тапсырма, периодтық кесте. | ||
Қолданылатын әдіс- тәсілдер | Визуалды оқыту «Серпілген сауал»» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау, «Жұлдызша беру» арқылы бағалау, зерттеушілік әңгіме, «Еркін талқылау» әдісі арқылы жаңа сабақты түсіну. «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау. Кері байланыс Алма ағашына өз көңіл – күйлері жазылған стикерді жапсырады. | ||
Тапсырмалар | № 2 Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру және №3 оқушылардың сұрақ қою және олардың жауаптарына қарай әрекет ету. | ||
Сабақ барысы: | |||
Сабақ кезеңдері | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | |
Кіріспе | 1.Ұйымдастыру. Сынып оқушыларын бейметалдар тарауы бойынша топқа бөлемін. 1 топ- азот 2 топ- фосфор, 3 топ-көміртек,
4 топ-кремний.
3.Өткен сабақты «Серпілген сауал» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. Оқушыларға доп лақтыру арқылы сұрақтар қойылады.
|
|
|
Тұсаукесер | Табиғатта таралуы бойынша оттектен кейінгі екінші орындағы элемент.
Олай болса бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Кремний және оның қосылыстары |
Табиғатта оттек 47%, ал кремний 30%. Силикаттар күйінде кездеседі.
Оқушылар дәптерлеріне тақырыпты жазып алады. |
|
Негізгі бөлім | Жаңа тақырыппен жұмыс.
«Еркін талқылау» әдісімен жүргіземін. 1-топ.Кремнийдің периодтық жүйедегі орны. Атом құрылысы.Қасиеттері.Қолданылуы 2-топ Кремний оксиді. 3-топ Кремний қышқылы. 4-топ. Силикат өндірісі Жаңа сабақ материалын дәптерге жазғызу. Постер шығарады.Әр топтан бір оқушы шығып қорғайды. Бағалау критериі арқылы топ сарапшылары бағалайды. Бекіту: Деңгейлік есептер шығару. |
Жаңа тақырыппен жұмыс .
Топта ішінде талқылайды. Керекті мәліметтерді дәптеріне жазып алып отырады. 1-топ.Кремнийдің периодтық жүйедегі орны. Атом құрылысы.Қасиеттері.Қолданылуы туралы зерттейді 2-топ Кремний оксиді туралы зерттейді 3-топ Кремний қышқылы туралы айтады 4-топ Кремний қышқылының тұздары. Силикат өндірісі туралы айтады
Деңгейі әртүрлі үш оқушыға есептер беріледі. |
|
Қорытынды | Тест тапсырмасы арқылы сабақты қорытындылау.
1-ші нұсқа 1..Кремниймен әрекеттесетін заттар
2.Кремнийдің болуы мүмкін тотығу дәрежелері?
3.Натрий гидросиликатының формуласы:
H2 HCl D) Ag, Cu(OH)2, H2O
4..Шыны өндірісі қай қалада бар? А.Таразда; В.Талдықорғанда; С.Алматы; С.Маңғыстау
5.Хрусталь шыны қандай заттардан алынады а) сақар, сода
2-ші нұсқа 1.Кремнийдің электронды конфигурациясы
C). 1s22s22p63s23p3 D) 1s22s22p63s23p4
А.карбонаттар; В.нитраттар; С.силикаттар Д.фосфаттар
а) иондық б) металдық в) молекулалық г) атомдық.
Жауаптары: 1.С 1.В 2.Д 2.А 3.Д 3.С 4.А 4. С 5.Б 5.Г
«Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау
Кері рефлексия парағын толтыру. «Алма ағашы» арқылы көңіл-күйін білдіреді.
Үйге тапсырма:§25 кремний және оның қосылыстары |
Алған білімдерін пайдаланады, сараптайды, топпен ақылдасады, сыни ойлайды.
Оқушылар тест тапсырмасын орындап болғасын, бір-бірімен алмастырып тексереді, талдайды.
Оқушылар бүгінгі өткен тақырыпқа түсінгендерін бағдаршам түстері арқылы көрсетеді. Қызыл – түсінген жоқпын. Сары – жартылай түсіндім. Жасыл – түсіндім. Алманың суретіне сабақ соңындағы көңіл-күйін жазып «Алма ағашына» іледі.
Оқушылар бағаларын қойғызады. Үй тапсырмасын жазып алады. |