Роза Лесбаева
Нақты санның n-дәрежелі түбірі.
Қысқа мерзімді жоспар Сынып: 11
18.10.14 | Пәні: алгебра және анализ бастамалар | |
Тақырыбы | Нақты санның n-дәрежелі түбірі. | |
Мақсаты | n-ші дәрежелі түбірдің анықтамасын біліп, қасиеттерін есеп шығару барысында тиімді қолданылу | |
Күтілетін нәтиже | 1. n-ші дәрежелі түбірдің анықтамасын біледі
2. Өз ойын еркін жеткізеді 3. n-ші дәрежелі түбірдің қасиеттерін біледі, есеп шығару барысында қасиеттері қолдана алады 4. Топтық жұмыста белсенді болады 5. Өз-өзін , өзара бағалайды |
|
Модульдер | СТО – сұрақ жауап, АКТ, топтық жұмыс, жұптық жұмыс. ОҮБ – формативті бағалау, ОҮБ өзара ,өз-өзін бағалау | |
Көрнекіліктер | Флипчарт, фламастер, клей, қайшы жеке жұмыс тапсырмалар, компьютер интерактивті тақта. | |
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс әрекеті | |
Ұйымдастыру
2мин
|
1. Оқушыларға ынтымастық ахуал орнату: «Білім дәнін егу» .
2. Топқа бөлу фигуралар бойынша жүргізіледі. Топтың аты: 1-топ – Интеграл 2-топ — Дифференциал 3-топ -График |
Тырмалайды, арық жасайды, білім дәнін егеді, тегістеп, тілек айтады.
|
Үй тапсырмасын тексеру 2 минут
|
Дәптерді өзара тексертемін .
«Ыстық орындық» әдісі бойынша сұрақ қойғызу. |
Өзара дәптер тексереді.
Бағалау парағына баға қояды. Орындықтағы оқушыға сұрақтар қойылады. Оқушы жауап береді. |
Қызығушылығын ояту
2 минут
|
Пысықтау сұрақтары:
1. Натурал сан дегеніміз не? 2. Рационал сан дегеніміз не? 3. Квадрат түбір дегеніміз не? 4. Квадрат түбірдің қасиеттері.
|
Оқушылар жауап береді. Ауызша мадақтау «жақсы, өте жақсы, керемет»
|
Мағынаны тану
20 минут
|
Енді үй тапырмасы ретінде жаңа тақырыпты оқып келуді тапсырғанмын. Сол тақырып бойынша дайындаламыз. Әр топта топ басшысы тағайындалады. Топ бірлесе жұмыс атқарады.
І топ — n-ші дәрежелі түбір, 1- қасиет ІІ топ – 2,3- қасиет ІІІ топ – 4,5,6 -қасиет. Презентацияларды қорғату
|
1. Кластер әдісі бойынша
2. Қос жазба күнделігі бойынша 3. Қос жазба күнделігі бойынша қорғайды «Бутерброд» әдісімен «Екі жұлдыз, бір тілек» «Хаттама» әдісімен өзара бағалайды |
2мин
|
Әр топ дайындаған лотоларын «ратация» бойынша көрші топқа береді.
«Лото» ойынын ойнату.№75
|
Әр топ өз алдындағы есепті шығарады, соңында автор топ тексереді. |
10 минут
|
«Графитті» стратегиясын Үш плакатта жазылған№76,77,78,79 есептерді шығаруда әр топ бір ғана түсті фломастермер есептерді шығарып, бір минут сайын плакат ауыстырылып отырады. Төрт рет ауыстырылады |
Әр топ алдындағы есепті бірлесе шығарады. Ауыстырылған плакатка есепті шығарып үлгеру керек. Соңыңда өз постерін қорғайды. |
5минут
|
1.Деңгейлік тапсырма№85 (С деңгейлік) 2.Тестік жұмыc әр топқа беріледі. 3.Түбір тақырыбына шығармашылық жұмыс (ертегі, өлең)
|
Есептерді шығарады.
Шығармашылық жұмысты орындайды. Тестті жауабы бойынша өзара тексереді.
|
Қорытындылау
Бағалау 2 минут |
Әр топтың бағалау парағының бағасы анықталады.
Стикер таратылады. |
Бағалау парағындағы бағаны топ басшысы жариялап қорытындылайды. «БББ» бойынша қорытындылайды. Стикерге өз ойын жазады
|
Математика пәні мұғалімі : Лесбаева Р. Ж. Үйге тапсырма:№84
Бағалау парағы
№ | Оқушының аты-жөні | Үй тап сырмасы | Қызығу шылығын ояту | Жаңа сабақты түсін
діру |
«ЛОТО» ойыны | «Графи
тти» ойыны |
Тест
Деңг. Тапсыр ма |
Жалпы
баллы |
Б
А Ғ А
|
1 | |||||||||
2 | |||||||||
3 | |||||||||
4 | |||||||||
5 | |||||||||
6 |
Баға шәкілі:
«5»—27-30балл
«4»—23-26балл
«3»-15-22балл